Het grote Suzuki SV 650/1000/S/N Verzameltopic - Deel XV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is niet waar, jij doet zeker meer aan onderhoud dan de gemiddelde motorrijder. Remmen lagers etc. Daarnaast krijgen bouten bij jou geen tijd om vast te gaan zitten. :)Achterframe zal toch wel stuk minder mooi en strak dan nieuw zijn toch? Kan haast niet dat dat niet zo is.
 
Bij mij zit er een titanium uitlaat op, dus daar hoef ik mij eigenlijk geen zorgen over te maken

Tja geen mogelijkheden tot afspuiten, wat denk je van zoiets..
.Bekijk bijlage 1337636
zijn niet duur en ohzo handig

Goed idee, maar niet ook niet echt praktisch voor mij. Denk dat ik toch weinig zin ga hebben om extra op en neer te lopen naar mijn appartement om zo een ding mee te slepen, daar helaas toch te lui voor :)
 
Dat is niet waar, jij doet zeker meer aan onderhoud dan de gemiddelde motorrijder. Remmen lagers etc. Daarnaast krijgen bouten bij jou geen tijd om vast te gaan zitten. :)Achterframe zal toch wel stuk minder mooi en strak dan nieuw zijn toch? Kan haast niet dat dat niet zo is.
bedoel je de achterbrug?
Deze zit nu nog mooi in het kettingvet_O-
Maar als je die bedoeld wil ik hem wel eens schoonmaken zodat je (en voornamelijk ik) kan zien hoe die er nog uitziet?_O-_O-
 
Die is van aluminium, dus roest niet. Ik bedoel het aangeboute stalen achterframe waar de kont aan vast zit.
 
Kijk dit bedoel ik. Niet echt heel fraai meer :N
IMG_6291.JPG
 
Laatst bewerkt:
Dannyzfr6, 't zal aan mij liggen, maar ik kan echt niets vinden. Heb je de link of een naam van wat je bedoelt? Een fototje is ook nog steeds welkom.
Sorry voor de late reactie. Ik zit een midweekje in CenterParcs.. vandaar ;).
Vrijdag weer thuis en dan zal ik een foto sturen en even kijken voor je.
Ik heb het spul wat over was nadat ik het had geknipt zelfs nog liggen. Dus miss zie ik het daar wel op!
 
Ja, maar de jouwe heeft maar net 30.775 achter de kiezen. En heeft nooit door gereden in de winter. Altijd lekker warm in de garage.
Hehe, ik, en de vorige eigenaar zijn er zuinig op geweest. ;)
 
Ja, maar de jouwe heeft maar net 30.775 achter de kiezen. En heeft nooit door gereden in de winter. Altijd lekker warm in de garage.
Hehe, ik, en de vorige eigenaar zijn er zuinig op geweest. ;)
Dat maakt heel veel uit inderdaad O-)
Prut, ik heb niet de permissie jou afbeelding te zien, maar ik geloof het wel.
 
Dat maakt heel veel uit inderdaad O-)
Prut, ik heb niet de permissie jou afbeelding te zien, maar ik geloof het wel.
Hoe dat? _O-
Ja, maar de jouwe heeft maar net 30.775 achter de kiezen. En heeft nooit door gereden in de winter. Altijd lekker warm in de garage.
Hehe, ik, en de vorige eigenaar zijn er zuinig op geweest. ;)
Dat inderdaad, ik rijdt ook altijd met Pekel, en rijdt altijd doorO-)
 
Hoe dat? Gewoon zo.
De foto als bestand toevoegen werkt voor iedereen. Waarschijnlijk iets met machtigingen voof jou media directory.
 

Bijlagen

  • IMG_6313.PNG
    IMG_6313.PNG
    30,4 KB · Weergaven: 17
Die van mij staat ook in de winterstalling. Ik heb de motor wel afgespoten met hoge druk, vorig jaar ook gedaan. Banden iets opgepompt, forte 2 erin en euro98. Verder accu eruit gehaald en motor ingevet met afc50. Tot volgend jaar motor
 
iets minder verroest dan die van mij, maar om nou te zeggen dat ie mooi is .....
 
Maar als je het mij vraagt zeker niet het lelijkste eendje *D
 
Is de pekel veranderd? Het lijkt wel of ik door de gips heb gereden.
IMG_6357.JPG
IMG_6360.JPG
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan