Ook ik zeg 'gaan met die banaan!'
De eerste honderd kilometer wel even dd gladde laag eraf rijden hè, maar dat weet je.
Geniet van je nieuwe rubbers 🏍
Oh was al gezegd!
Die gegevens zijn wel normaal ja, zo lang het niet boven de 15v komt. Knap zelfs dat je R/R het altijd precies op 14.6V houdt . Normaal is stationair wel iets lager.Ik heb het volgende gedaan:
Accu gemeten: 12,8 Volt
Bij starten: Geen dip en gaat gelijk naar 14,6 Volt
Stationair (verlichting aan): 14,6 Volt
Bij 3000rpm: 14,6 Volt
Bovenstaande gegevens lijken mij normaal en duidt niet op defecte spanningsregelaar of dynamo toch?!
Ik moet er wel bij zeggen dat ik een paar weken geleden een lege accu had. Deze heb ik aan de acculader gehangen en startte daarna gewoon. Ook nu ondervind ik geen problemen met starten.
Voor jullie beeldvorming het gaat om een Gen2 SV650 uit 2010.
Aan jullie de vraag, wat kan die vettige substantie zijn, is het accuzuur? Moet ik het even aanzien of uit voorzorg een nieuwe accu monteren?
Hebben jullie nog tips die ik kan uitvoeren of testen?
Alvast bedankt en ja de foto van de nieuwe kentekenplaathouder volgt.
Heb je een doorzichtige accu die je kan bijvullen?
Laatst bewerkt: