iemandvandezaak
Die hard MF'er
- 26 sep 2017
- 526
- 284
Wat was je er uiteindelijk voor kwijt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gaaf man. SV voor weinig. Succes met opknappen. Is alleen de voorkant wat korter en verder wat kleine dingetjes van het omvallen dat er waarschijnlijk op gevolgd zal zijn, of is er meer schade?
Optische schade en schade aan onderdelen die voor een circuitfiets toch gaan vervallen maakt niet uit natuurlijk. Als het blok en hoofdframe nog maar goed zijn, zeg maar.
3uur rijden, 160km snelweg (was erg saai).Wat was je er uiteindelijk voor kwijt?
Mooi hè, dat Ducati spul .Monster tail, do or don’t?
Bekijk bijlage 1547427
Bekijk bijlage 1534173
@Disaster-Master zou jij deze (bovenste) foto in de OP wollen zetten? Ik ging eerst onder de naam 'Bercimod' maar nu dus 'Dennis_H'
Mods: LeoVince demper, Tankgrips, Bar-end mirrors.
Welke kentekenplaat houder heb jij er op zitten? Ik heb interesse in zoiets...
En waarom mag dat niet ondanks dat de formulering anders is?Voor wat betreft tank; ja; omspoelen en dan weer voltanken. Beste denk ik eerst spoelen om vuil eruit te krijgen, dat kun je het beste met diesel of benzine doen en dan gewoon aftanken. Even controleren of je overloopkanalen in de tankdop niet in de tank lekken. Het vocht zou condensatie kunnen zijn van in de loop der jaren.
carbs; kun je demonteren en spoelen met benzine. Reinigen met carburateurreiniger (dus geen remmenreiniger; de formulering is anders) kan ook. Kun je gelijk mooi zien of alle membranen etc nog heel zijn en dat er niet ergens een vacuumlekje zit.
Carbs demonteren wil ik nu juist zien te voorkomen
Die zijn anderhalf jaar geleden nog uit elkaar geweest voor een revisie.
Kan ik de vlotterbakjes legen (is dat nodig...) zonder de boel helemaal los te halen?
Nog een vraag: bestaan er volledige sets benzineslangen die je zo kan bestellen? Ik merk dat ze beginnen te lekken op de plek waar de slangklemmetjes zitten, zodra ik die klemmetjes loshaal en er aan trek. Tis allemaal 21 jaar oud spul dus ik denk dat ik alles maar moet gaan vervangen, omdat ik anders later toch tegen problemen aan ga lopen.
Omdat remmenreiniger een op alcohol gebasseerde reiniger is en carburateurreiniger op olie gebasseerd is. De al alcohol in de remmenreiniger kan de rubbers aantasten in de carb. Die drogen uit en gaan lekken. En dat wil je niet dus vandaar geen remmenreiniger gebruiken in de carb.En waarom mag dat niet ondanks dat de formulering anders is?
Gewoon reguliere brandstofleiding zou goed genoeg moeten zijn. Daar is toch niets speciaals aan?Het enige wat ik gezien hebt wat al op lengte is als je OEM suzuki besteld. Dat is niet erg goedkoop. Al is het erg eenvoudig om gewoon slang per meter te kopen en dan stukken op maat te snijden aan de hand van het origineel en het dan zo te vervangen.
In mijn ervaring niet echt. De boel is zwaar onbereikbaar. Mogelijk kom je erbij met het luchtfilterhuis eraf. Schat de kans klein in. Uitelkaar halen en schoonmaken is toch veel leuker?Kan ik de vlotterbakjes legen (is dat nodig...) zonder de boel helemaal los te halen?
Op die fietsOmdat remmenreiniger een op alcohol gebasseerde reiniger is en carburateurreiniger op olie gebasseerd is. De al alcohol in de remmenreiniger kan de rubbers aantasten in de carb. Die drogen uit en gaan lekken. En dat wil je niet dus vandaar geen remmenreiniger gebruiken in de carb.