Giggs
Die hard MF'er
Je krijgt dan gewoon het oorspronkelijke bouwjaar op het kenteken alleen de datum eerste afgifte wordt 2020Goede keuze. Bijzonder verhaal.
kan eigenlijk niet, want euro1 mag al heel lang niet meer nieuw op kenteken gezet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Je krijgt dan gewoon het oorspronkelijke bouwjaar op het kenteken alleen de datum eerste afgifte wordt 2020Goede keuze. Bijzonder verhaal.
kan eigenlijk niet, want euro1 mag al heel lang niet meer nieuw op kenteken gezet
Nee. Het is een euro 3 motor dus datum eerste toelating in NL is op 2013 gezet. Datum eerste tenaamstelling is op 4 januari 2021 en vandaag is hij op mijn naam gezet. Dat ging niet anders, ik kon niet zelf naar de RDW.Goede keuze. Bijzonder verhaal.
kenteken uit 2020?
Een flink stuk onder de catalogusprijs.Echt bijzonder.
Maar dan vraag ik me natuurlijk ook af wat je er voor betaald heb
Ik vraag me dan ook af hoe het zit met de rubbers, keerringen, remvloeistof, benzine leidingen, koel leidingen etc. Hij stond al die tijd natuurlijk lekker warm en droog maar die onderdelen hebben natuurlijk ook geen eeuwig leven.
Zie bovenGoede keuze. Bijzonder verhaal.
kan eigenlijk niet, want euro1 mag al heel lang niet meer nieuw op kenteken gezet. Heb je een origineel kenteken uit het bouwjaar van de motor?
Met die kortingscode krijg je €10 korting. Als ik aanwezig ben zal ik zeker even langslopen. Ik geef SV'rijders altijd een compliment over hun motor keuze . Als je in me groep zit krijg je speciale aandacht .Krijg ik met die kortingscode dan ook persoonlijk advies van jou of dat niet?
Ik gebruik al jaren deze Minilift voor motoren - zwart.@Disaster-Master , kijk een nieuw gadget. Voor elk klusje een apart tooltje of hulpmiddel. Feitelijk is het niets meer dan een wat zwaardere uitvoering van de liftboy. Dat je daar nog patent op kunt krijgen.
Het principe is 100 jaar oud, alleen pas je het nu anders toe, maar goed.
Uiteraard koop ik het ding niet. Als ik een wiel wil ondersteunen gebruik ik gewoon een vlak oplopend wigvormig stuk hout of balkje met een los houtje eronder om op hoogte te kunnen brengen. Helaas ben ik nu te laat daar patent op aan te vragen
Eenvoudiger wielen motorfiets wisselen met IxxoWheel wiellift - Nieuwsmotor.nl
Voor werkplaatsmonteurs en hobbysleutelaars zijn er leukere klussen te bedenken dan een banden-, remblokken- of tandwiel/kettingwissel, zeker wanneer het achterwiel eruit moet. Ongeacht de grootte van de motorfiets, ontaardt een wielwissel altijd in een onhandig gevecht met de aanzienlijke...www.nieuwsmotor.nl
Universeel toepasbaar dus!Ik gebruik m iedere dag. Een balk van mn bank is gebroken en dat ding staat eronder
Hoop geneuzel hier trouwens.. is nie erg.. word er nog gereden?
Wel echt een unicum hoor om zo’n hagelnieuwe op de kop te tikken.Dank je wel. Ik vind het altijd wel een leuk proces om een motor in te rijden.. hoewel ik er voorlopig (vanwege gezondheid) helaas niet echt aan toe zal komen. Maar dat geeft niet.
Ik ben zelf ook nog een beetje beduusd dat het toch gelukt is om hem op kenteken te krijgen omdat het er lange tijd op heeft geleken dat dat vanwege de milieu-eisen niet zou gaan lukken.
Ik had de motor maanden geleden al aangekocht. De perikelen bij de RDW, mijn gezondheid en 'het virus' maakten dat ik zo'n 3,5 maand naar de foto uit de showroom heb zitten staren. En daar heb ik veel houvast aan gehad..
Gisteren was de eerste en waarschijnlijk voorlopig de enige mogelijkheid om de SV in mijn garage te krijgen zodat ik er af en toe eens in real life naar kan staren. Met koud water eventuele pekel verwijderd en met een bak koffie in de hand heb ik m.b.v. perslucht alles droog geblazen. Morgen nog een keer
Bekijk bijlage 1582937
Ook kan ik nu de bekende kleine kwaaltjes gaan aanpakken en een 12v voorziening maken.. dat soort zaken.
Dat is voor mij al een HELE vooruitgang.
De motor is gekocht om de aankomende jaren te gaan rijden dus haast heb ik niet. Ik hoop de motor zo te maken dat ik er comfortabel en vlot mee kan reizen. Ik vermoed dat ik daarom de zitpositie na verloop van tijd zal gaan aanpassen maar voorlopig is dat geen prioriteit.
Ik verwacht hier af en toe een vraag te stellen maar er is al zo veel geschreven, hier en op Engelse en Duitse fora, dat ik al aardig wat wijzer ben geworden.
daar heb ik een origineel wit setje van, voor de liefhebber... die kapjes, die zijn schaars. Succes met zoeken.
...
Ja goeie tip; even nieuwe 15W erin in de voorkant, stuurdemper weet ik niet wat daar in moet?De schok-, stuurdemper en voorvork servicen, als het nog niet gebeurd is bij de aflevering.
Gefeliciteerd met de aankoop.
Dank je. Staat op de agenda. Dit wil ik eigenlijk pas na dit seizoen gaan doen. Omdat ik dan ook beter zicht heb op de afstelling voor mijn gewicht en of er andere veren nodig zijn. Ik heb al het één en ander gelezen over een te slappe voorkant en te harde achterkant.De schok-, stuurdemper en voorvork servicen, als het nog niet gebeurd is bij de aflevering.
Gefeliciteerd met de aankoop.
Waarom zou je dat doen?ik zou de remleidingen vervangen voor staalomvlochten, zeker gezien de leeftijd. En dan in jouw geval kun je ze dan beter rechtstreeks naar elke klauw ipv over het spatbord.