Het grote Suzuki SV 650/1000/S/N Verzameltopic

1655929501918.png


Kwam nog wat tegen in de berging, achterkant is kaduuk, rest is heel. Gratis en voor niks als iemand er nog wat aan heeft, anders gaat het de eerstvolgende grofvuilronde mee.
 
Heb ff gegoogled, bij mij heeft hij 1 aansluiting. Maar je hebt gelijk dat het makkelijker is om morgen langs de dealer te rijden 😅
 
Of gewoon een universele automaterialenzaak. Meestal goedkoper dan een lampje van de dealer en is 2 minuten heb je ‘m vervangen. 👍😎.
 
Die nebben vaak geen motorfiets lampen. Zoals de night racer van osram of de extreme vision… (?) van philips.. die kunnen beter tegen trillingen.. aan de andere kant; ze zijn een stuk duurder en wellicht kun je daar 2/3 reguliere lampen van kopen..
 
H7 zit gewoon ook in heel veel auto’s
EXCUSÉ. ik bedoel H1. Dat is het linkse lampje. Geen H7. Vergissing. Maar deze lampen heeft elke automaterialenzaak.
 
Ik heb toevallig dat linker lampje nodig. Lijkt me ook dat dit samen met het andere lampje de enige bruikbare onderdelen zijn? 😅
Ja bedoelde het ook alleen voor iemand die wellicht het glas nodig heeft of de interne behuizing. Verder is het niks meer nee 🤣
 
Gisteren dan toch echt mijn SV650X ingeleverd en deze Tiger 800 meegenomen. Het rijdt fantastisch maar het deed me toch wel een beetje zeer om mijn SV daar zo achter te laten.

Vandaag een stuk gereden, zowel alleen als met passagier. Geen last meer van m'n rug, nek of polsen. Qua vermogen wel een stukje meer, maar beleving is wel wat minder. Ik zal ik nog wel wat mee lurken maar verder zullen jullie me niet meer zoveel zien. :W

IMG_20220626_153250.jpg
 
Laatst bewerkt:
Mooi ding.. toch ander motorkarakter; zo’n 3 pitter. Ik neem aan dat je dus met deze naar de meet komt ?
 
Ik ben benieuwd of de SV’s meer dan 50% van de deelnemende motoren zal zijn.
 
Ik heb een vermoede van niet.. naar mijn idee is het animo wat aan de lage kant dit keer.. 🤷🏻‍♂️
 
nog maar een keertje onder de aandacht; a.s. zondag dus de SV meet.
Voor hen die het allemaal niet hebbe mee gekregen;

 
Ik ben hier ook al even niet actief geweest. Heb helaas een paar keer de motor een paar weken moeten missen door wat achterstallig onderhoud en pech. Nu sinds afgelopen weekend weer opgehaald bij de garage, waar de motor is voorzien van een nieuwe koppeling (inclusief de veren) en rijd en schakelt weer stukken beter:] De remmen zijn beter geworden, maar nog steeds weinig vertrouwen in, ondanks nieuwe vloeistoffen en gangbaar maken van de zuigers etc. Twijfel of het zin heeft om die Chinese handels te vervangen en/of de remblokken te vernieuwen of dat het toch niet gaat helpen en ik toch moet upgrade naar andere klauwen|(
Heel misschien kan bij de meeting kan aansluiten, maar dat durf ik nog niet met zekerheid te zeggen:)
 
Zitten er nu sinterblokken in of regulier organisch… ? Want dat maakt wel verschil.. en het leiding werk..? Sowieso houden de standaard remmen natuurlijk niet over maar setje stalen leidingen met sinters doet wel wat
 
Mijn SV staat te koop. Met pijn in de ziel maar ik kom niet aan rijden toe.

Edit: niet alleen kom ik niet aan rijden toe maar de gezondheid laat het helaas niet meer toe. Bij aanschaf wilde ik nog één keer een (super)sport rijden. Nou ja, dat is gelukt maar daarmee komt helaas een einde aan de 'jeugdige jaren'. Inmiddels ben ik al op een scooter aangewezen 😉
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan