Een week geleden wat op circuit gereden (Clastres) met de 99'er sv650n.
Op een klein circuit is dit een verbazend makkelijk dingetje.
een maatje reed met zijn oude vfr750 mij even het snot voor de ogen met dat lijk. We rijden al meer dan 12 jaar vrij rijden of competitie (vroeger) ons niveau is gelijkaardig.
Ik had het voordeel van de wendbaarheid met de sv, maar hij had 30pk meer.
Het gewicht verschil was 20kg schat ik. Hij is klein en licht en ik ben (te) zwaar.
Jawel ik was 0,2 sec sneller per ronden, maar moest diep gaan. En dan tellen de kg's en de jaren al snel mee na 5-6 ronden.
Ik kon het gat van 40meter dichtrijden, maar dat was het dan.
De suzuki gsxf600 van 500€ was een heel moedige poging om mij af te troeven met een superklein budgetfiets, maar dat was te traag.
Een motor waar ik heel veel respect voor heb is dit ding.
Vermoedelijk 1 van de snelste classic motoren ter wereld ! Deze reed met ons mee met de mekanieker die hem aan het inrijden was voor een internationale race.
Zwaar getunde gsxr 1100 in een harris frame.
Ik kon hem met veel moeite voorbij, want dat ding had zo veel vermogen en ik wilde absoluut niet samen de grindbak in. De mekanieker-piloot had er echt moeite mee om dat voorwiel aan de grond te houden. Het lijkt me een bakbeest.
Deze motor met Greg Fastre (nu in de lappenmand) aan het stuur geraakt eenvoudig gekwalificeerd voor de 8h van Oshersleben met de moderne 1000cc motoren. ergens rond de 10e laatste plaats.
Ongelooflijk potente bike.