Het grote Suzuki SV 650/1000/S/N Verzameltopic

Even een paar dagen geen MF-tijd en meteen alle reacties gemist :) Inmiddels bij Ten Kate de SW Motech tassen naast elkaar kunnen bekijken en ze waren daar zo vriendelijk om mij even alles mee te laten nemen naar buiten om te kunnen passen.
Het zal de Sport Pro denk ik gaan worden. Duidelijk minder ruim dan ik nu heb, maar de vraag die jullie al stelden: heb je al die ruimte echt nodig? Neu.., en zonder schoenmaat 50 moet een setje hier in ook wel in passen denk ik.

Bedankt voor het meedenken! :t
 
Ja, ik vind het ook wel meevallen hoor, hoes en tanktas.

Ik heb zelf nog een blauwe liggen, maar ik moet die eerst nog inspecteren.
 
Nee, zijn ze überhaupt nog te koop dan? Tegenwoordig allemaal van die tankringsystemen.
Voor de gen1 word ie niet meer verkocht maar voor de 2016+ modellen wel, beginnend bij 135 euro, ex tas dus😬👍🏻 B520FE8F-E21B-4DEC-BA4F-FF992879C61B.png
 
Zo ff een update, vanmorgen toch voor de zekerheid een paar foto's van de duim laten maken en er blijkt een stukje bot afgebroken te zijn en nu word ik dus donderdag al geopereerd en dan minstens 6wkn gips😔 dus ook deze zomer zal er wel weer weinig van motor rijden terecht komen helaas.
 
Zo ff een update, vanmorgen toch voor de zekerheid een paar foto's van de duim laten maken en er blijkt een stukje bot afgebroken te zijn en nu word ik dus donderdag al geopereerd en dan minstens 6wkn gips😔 dus ook deze zomer zal er wel weer weinig van motor rijden terecht komen helaas.

Shit hé, beterschap.
 
Zo ff een update, vanmorgen toch voor de zekerheid een paar foto's van de duim laten maken en er blijkt een stukje bot afgebroken te zijn en nu word ik dus donderdag al geopereerd en dan minstens 6wkn gips😔 dus ook deze zomer zal er wel weer weinig van motor rijden terecht komen helaas.
Oww shit. Wat dat betreft zijn we toch heel kwetsbaar als motorrijders. Beterschap en goed rust nemen (helaas).
 
Dit zijn de 2 mother f*rers die alles saboteerden.
Bekijk bijlage 1765564
Hallo, ik kom even terug op het bericht van zo'n 4blz geleden. Toen sukkelde ik om deze kunststof busjes er terug in te steken in de vorkpoten. De hele boel blokkeerde. We spreken van een SV650N 1999
Ik postte een filmpje waar dit ook heel kort werd aangehaald dat die busjes de veerwerking konden blokkeren.
Inmiddels ben ik terug van vakantie en heb in de Ardèche gereden zonder de 2 busjes. Dat ging prima, maar de veer was veel te slap. 10W zat er toen in.

20220606_122833.jpg

Eens thuis en wat tijd ben ik alles weer gaan demonteren. En her-monteren.
Wat me opviel was hoe vuil de olie is geworden na 700km rijden. Alles vooraf grondig gereinigd.
700km was met de SV650. Maar heb nog met heeeel veeeel ander spul gerden. *O*
IMG-20220606-WA0021.jpg



Ik vind geen oplossing voor het probleempje. Een vriend heeft een model SV650S van 2005 en heeft dit niet in zijn vorkpoten.
een tik met de rubber hamer op de onderste vorkpoten na montage gaf ook geen soelaas.

Ik geef het op.
Ik doe de 700km oude olie eruit. Nieuwe keerringen, en 510ml 15W gekapt (ipv 490ml 10W) en na testrit goed bevonden.
Deze winter doe ik een volledige aanpassing van de voorkant. Andere binnenconstructie zof volledige andere vork met aangepaste remklauwen.
Gsxr750W upsd met gsxr750K1 remklauwen heb ik iemand zien doen. Maar er zal vast vanalles te vinden zijn op het net.

addendum :
Test op 20 juni. dan gaan we met de triumph 765 en sv650N eens op het circuit van Clastres testen.
Dat wordt mijn 14e circuit dat ik ga ontdekken. Heb er nog nooit gereden.
Assen wordt mijn 15e circuit een maand later.
 
Laatst bewerkt:
Rustig mensen, even goede 'vrienden' 😝.

Mijn goed gebruikte gele was €40,- inclusief verzendkosten (vanuit Frankrijk), zonder tas(sen).
Die van mij 45 inclusief tas. En dat was niet iemand die er een vriendinprijsje van had gemaakt.
 
Zo ff een update, vanmorgen toch voor de zekerheid een paar foto's van de duim laten maken en er blijkt een stukje bot afgebroken te zijn en nu word ik dus donderdag al geopereerd en dan minstens 6wkn gips😔 dus ook deze zomer zal er wel weer weinig van motor rijden terecht komen helaas.
O shit sterkte met herstel. Wel lekker veel tijd voor motorforum dan 😕
Is dit een oude blessure of een vers ongelukje geweest?
Balen!
 
O shit sterkte met herstel. Wel lekker veel tijd voor motorforum dan 😕
Is dit een oude blessure of een vers ongelukje geweest?
Balen!
Vers helaas heb nog nooit wat gebroken of iets dergelijks. Merk dat ik er knap gestressed onder ben, het viel nogal rauw op mijn dak zo van het moet geopereerd worden en dat gaan we donderdag doen. Zeker omdat ik net bezig ben met ander werk en dus ook ontslag moet gaan nemen terwijl ik niet kan werken 😔
 
Vers helaas heb nog nooit wat gebroken of iets dergelijks. Merk dat ik er knap gestressed onder ben, het viel nogal rauw op mijn dak zo van het moet geopereerd worden en dat gaan we donderdag doen. Zeker omdat ik net bezig ben met ander werk en dus ook ontslag moet gaan nemen terwijl ik niet kan werken 😔
Juist voor dit soort dingen bestaat een ziektewet :Y
 
Juist voor dit soort dingen bestaat een ziektewet :Y
Ja precies. Niet leuk, maar korte ziekte is nooit reden voor ontslag en zeker niet zelf némen. Als je al weg zou moeten dan moet je zorgen dat je wòrdt ontslagen, anders ook geen recht op WW zelfs. Een langdurig zieke ontslaan mag pas na twee jaar, en voor did tijd zit jouw duim echt wel weer in elkaar. Gemakkelijk gezegd vanaf hier, maar geen stress en zeker geen overhaaste, verkeerde beslissingen nemen. In alle opzichten sterkte nogmaals.
 
Nee klopt, ga zelf weg om ergens anders een nieuwe uitdaging aan te gaan, alleen werk ik al meer als 13 jaar voor mijn huidige werkgever en ik wil daar dus gewoon netjes via de voordeur weg gaan dus dan maakt zo'n operatie en min 6 wkn gips dat niet makkelijker
 
Nee klopt, ga zelf weg om ergens anders een nieuwe uitdaging aan te gaan, alleen werk ik al meer als 13 jaar voor mijn huidige werkgever en ik wil daar dus gewoon netjes via de voordeur weg gaan dus dan maakt zo'n operatie en min 6 wkn gips dat niet makkelijker
De oude werkgever is 3 weken na ontslag, gegeven of genomen, verplicht om door te betalen bij ziekte.
Ik zou zeggen, overleg even met de baas/hr.
 
De oude werkgever is 3 weken na ontslag, gegeven of genomen, verplicht om door te betalen bij ziekte.
Ik zou zeggen, overleg even met de baas/hr.
Komt ook wel goed denk ik, ik heb in overleg met mijn nieuwe werkgever ook mijn contract pas op 5 september in laten gaan ipv augustus zodat ik iig mijn best heb gedaan om hem ook de tijd te geven om een vervanger te vinden dat had ik toch in m'n hoofd alleen komt die operatie daar dus ff tussen.
 
Zo ff een update, vanmorgen toch voor de zekerheid een paar foto's van de duim laten maken en er blijkt een stukje bot afgebroken te zijn en nu word ik dus donderdag al geopereerd en dan minstens 6wkn gips😔 dus ook deze zomer zal er wel weer weinig van motor rijden terecht komen helaas.

Aha. Ik snap het dilemma. Maar als dit in 13 jaar het enige is... Niet schuldig over voelen :Y

Succes ermee @Giggs ; het kan idd altijd erger :')
Gipsfoto.jpg
 
Dit was dus met de SV in 2013.. alweer poosje terug.. tot op de dag van vandaag kan ik mijn linker arm niet volledig strekken. Had linker elleboog uit de kom + breuk(je), rechter hand pink gebroken. En met deze setup werd ik dus, zoals dat heet, een ADL-zorgpattient.
 
Terug
Bovenaan Onderaan