Vodkat
MF veteraan
- Onderwerp starter
- #201
Gefelicicteerd!!!He mensjes deze jongen is maandag ook op Assen
Motorfreaks: Winnaars kaarten XTTreme EK-Stunts & Assen WK 500
Check mij op de 2e plaats van de winnaars staan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gefelicicteerd!!!He mensjes deze jongen is maandag ook op Assen
Motorfreaks: Winnaars kaarten XTTreme EK-Stunts & Assen WK 500
Check mij op de 2e plaats van de winnaars staan
Jij zit alleen maar op foto's te geilen !
Idd, overkomt mij ook vaker.hmmzzz... zie dat er gepost is, maar zie niet wat
klote bug
mijn motortje wou net niet meer starten, terwijl ik hem net opgehaald heb en daar bijna in 1x startte en 1km heb gereden. Denk dat ie door t lange stilstaan troep in de carbs heeft, dus ben ik ipv gaan motorrijden maar ff een foto gaan maken voor jullie mensjes hier en dan ga ik nu dat ding eens ff nakijken
(Afbeelding)
en daar staat ie dan zielig te staan
Bouwjaar is officieel op papier 93, maar ik heb ook nog ergens blaadjes van de motor waar weer 95 op staat, dus ik weet het eigenlijk niet meer...
Hij staat nu in de schuur zonder de kappen voor het geval dat ik de bougies moet vervangen, waar zijn die het goedkoopst (goedkoop zijn ze niet zag ik al)
Ze waren iig drijfnat toen ik ze eruit haalde... de voorste bougies kom je zowat niet bij. Is er een manier om daar bij te komen zonder de radiator hoeven te verwijderen?
Ik krijg mijn motor bijna niet in neutraal als ik stilsta, als ik de motor uitzet gaat het in 1 keer goed ?
Ik had ergens gelezen dat ik de olie dan misschien moet vervangen ???
Iemand ideeen ?
en goedemorgen
Thnx 15 euro is toch wel weer wat aanvaardbaarder. Maar dan moet ik het hele systeem leeg laten lopen als ik de radiateur weg moet halen of niet? Ik kan er nu wel bij met een hoop gepiel tussen het frame en leidingen door, maar dan ben je een kwartier bezig om hem eruit te draaien. Daar ben ik gister dus maar mee opgehouden
Thnx 15 euro is toch wel weer wat aanvaardbaarder. Maar dan moet ik het hele systeem leeg laten lopen als ik de radiateur weg moet halen of niet? Ik kan er nu wel bij met een hoop gepiel tussen het frame en leidingen door, maar dan ben je een kwartier bezig om hem eruit te draaien. Daar ben ik gister dus maar mee opgehouden
Bouwjaar is officieel op papier 93, maar ik heb ook nog ergens blaadjes van de motor waar weer 95 op staat, dus ik weet het eigenlijk niet meer...
Hij staat nu in de schuur zonder de kappen voor het geval dat ik de bougies moet vervangen, waar zijn die het goedkoopst (goedkoop zijn ze niet zag ik al)
Ze waren iig drijfnat toen ik ze eruit haalde... de voorste bougies kom je zowat niet bij. Is er een manier om daar bij te komen zonder de radiator hoeven te verwijderen?
Morge ,mijn ervaring met de vfr's/rvf's is dat het altijd een gepiel is om ze in de nutraal te krijgen zijn,je moet er een beetje handig in worden ! (feeling)
Btw,de olie zit er nog niet zolang in,maar je mag het natuurlijk wel vervangen !
Vodkat, mijne gaat ook altijd lastig in zijn neutraal.
Wat bij mij altijd goed werkt, is dat je als je stilstaat ff een stoot gas geeft.
Tot 3000rpm of zo en dat ie dan ineens makkelijk in z'n neutraal schiet.
Probeer het maar eens. En het is natuurlijk ook wat albert zegt, dat je er ff feeling voor moet krijgen.
Groeten en succes