Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #23

Herkenbare situatie. Ik seinde ook een keer naar een auto (weet niet wat voor auto het was want werd verblind) die me met groot licht (..) tegemoet kwam. Automobilist seinde met nog groter groot licht terug.

Oeps :') Was dus ook een gevalletje heel slecht afgesteld of wat dan ook.
 
je weet dat de koplampen niet goed afgesteld staan als een auto die 2m achter je rijdt je nog kan verblinden met die dingen... in de spiegels van een GS B|

helaas zijn het vaak ook motorrijders met fancy LED lampjes die standard in standje grootlicht staan.
 
Stond voor het stoplicht te wachten op een autoweg, baan was helemaal vrij, dus lekker rechts gaan staan. Komt er een VW golf naast staan met een spierbundel erin met een petje verkeerd om op. De hele tijd naar mij kijken.. :?

Toen het groen werd gaf hij een enorme hoeveelheid gas, zijn motor leek zowat te ontploffen. Hij wel helemaal blij dat hij 'sneller' was dan mij, want net voor het verdrijvingsvlak voegde hij voor mij in. Ik trok zelf heel normaal op, had 'm er natuurlijk vierkant uit kunnen trekken.

Waarom doen sommigen dit?
 
Als je veel te veel geld uitgeeft aan een auto, zoek je redenen om dat aan jezelf te verantwoorden.
 
Stond voor het stoplicht te wachten op een autoweg, baan was helemaal vrij, dus lekker rechts gaan staan. Komt er een VW golf naast staan met een spierbundel erin met een petje verkeerd om op. De hele tijd naar mij kijken.. :?

Toen het groen werd gaf hij een enorme hoeveelheid gas, zijn motor leek zowat te ontploffen. Hij wel helemaal blij dat hij 'sneller' was dan mij, want net voor het verdrijvingsvlak voegde hij voor mij in. Ik trok zelf heel normaal op, had 'm er natuurlijk vierkant uit kunnen trekken.

Waarom doen sommigen dit?

Is modern, er word zelfs in de bebouwde kom vol gas gegeven (dragrace oefenen) op een stuk van 80 meter tussen 2 zebrapaden.
 
Stond voor het stoplicht te wachten op een autoweg, baan was helemaal vrij, dus lekker rechts gaan staan. Komt er een VW golf naast staan met een spierbundel erin met een petje verkeerd om op. De hele tijd naar mij kijken.. :?

Toen het groen werd gaf hij een enorme hoeveelheid gas, zijn motor leek zowat te ontploffen. Hij wel helemaal blij dat hij 'sneller' was dan mij, want net voor het verdrijvingsvlak voegde hij voor mij in. Ik trok zelf heel normaal op, had 'm er natuurlijk vierkant uit kunnen trekken.

Waarom doen sommigen dit?

Is gewoon compensatie gedrag voor een kleine penis.
 
Wat zou het leven eenvoudig zijn als iedereen zich netjes aan de regels hield.


Maar ga vooral lekker verder met grootlicht aan, mistlampen aan en alarmlichten aan tussen de file door rijden. Dan wordt het vanzelf hier in dit onverdraagzame kikkerlandje weer verboden.
Kom op gebruik gewoon je nuchtere boeren verstand en doe ff normaal. Dan blijft het leuk
voor iedereen.

Dat is al verboden.....

Degene die dat nodig hebben en dan beweren dat het veiliger voor henzelf is, missen de capaciteit veilig te rijden. Zij hebben die verlichting nodig om anderen te waarschuwen dat zij er aan komen zodat die anderen extra voorzichtig met ze zijn om eventuele fouten van zo'n kerstboom op te vangen
 
Stond voor het stoplicht te wachten op een autoweg, baan was helemaal vrij, dus lekker rechts gaan staan. Komt er een VW golf naast staan met een spierbundel erin met een petje verkeerd om op. De hele tijd naar mij kijken.. :?

Toen het groen werd gaf hij een enorme hoeveelheid gas, zijn motor leek zowat te ontploffen. Hij wel helemaal blij dat hij 'sneller' was dan mij, want net voor het verdrijvingsvlak voegde hij voor mij in. Ik trok zelf heel normaal op, had 'm er natuurlijk vierkant uit kunnen trekken.

Waarom doen sommigen dit?
Goede vraag. Je moet met een beste auto komen om 't van een simpele motorfiets te kunnen winnen, maar dat begrijpt niet iedereen. Zijn al meerdere topics over volgekalkt: Welk koekblik probeerde jou er uit te trekken deel 3
 
Dat is al verboden.....

Degene die dat nodig hebben en dan beweren dat het veiliger voor henzelf is, missen de capaciteit veilig te rijden. Zij hebben die verlichting nodig om anderen te waarschuwen dat zij er aan komen zodat die anderen extra voorzichtig met ze zijn om eventuele fouten van zo'n kerstboom op te vangen
_O- :^
 
Waarom doen sommigen dit?
Omdat het leuk is sneller weg te zijn dan die ene motorrijder. Deed ik eerst ook met de auto, en ik had het idee dat ik dan snel was met de auto.

Sinds ik motorrijd doe ik dat niet meer..

Ofja, laatst stond er een sportieve literfiets naast me. En om een of andere reden heb ik het toch geprobeerd. Ik was alleen totaal kansloos met mijn 600 kubeke centimeter.
 
Omdat het leuk is sneller weg te zijn dan die ene motorrijder. Deed ik eerst ook met de auto, en ik had het idee dat ik dan snel was met de auto.

Sinds ik motorrijd doe ik dat niet meer..

Ofja, laatst stond er een sportieve literfiets naast me. En om een of andere reden heb ik het toch geprobeerd. Ik was alleen totaal kansloos met mijn 600 kubeke centimeter.


Ik laat altijd alles en iedereen winnen ,t boeit mij geen zak als iemand dat wil :N
 
Het opmerkelijke is dat mensen denken dat je met een motor altijd wil racen.
Ook zo met sportwagens. Een kennis reed een Porsche en bij elk verkeerslicht werd hij uitgedaagd.
Ging hem op den duur zo tegenstaan, dat hij hem verkocht heeft.
 
Het opmerkelijke is dat mensen denken dat je met een motor altijd wil racen.

Nee dat zie je verkeerd, het lijkt soms wel of iedereen tegenwoordig sprintjes willen trekken en het word alleen maar erger.
Ik was verbaasd dat mijn 85 jarige vader het ook nog doet in zijn Ford Fiesta met 130pk, mijn moeder vind het maar nix.

Respect voor die personen die het niet doen.:P
 
Het opmerkelijke is dat mensen denken dat je met een motor altijd wil racen.
Ook zo met sportwagens. Een kennis reed een Porsche en bij elk verkeerslicht werd hij uitgedaagd.
Ging hem op den duur zo tegenstaan, dat hij hem verkocht heeft.
Precies dat gevoel kreeg ik ook. Ik heb voordat ik een saaie-burgerlijke-auto kocht een Audi TT gehad met 180pk, ik werd toen ook redelijk vaak uitgedaagd.
 
Nee dat zie je verkeerd, het lijkt soms wel of iedereen tegenwoordig sprintjes willen trekken en het word alleen maar erger.
Ik was verbaasd dat mijn 85 jarige vader het ook nog doet in zijn Ford Fiesta met 130pk, mijn moeder vind het maar nix.

Respect voor die personen die het niet doen.:P


Respect voor je vader :t
 
Stond voor het stoplicht te wachten op een autoweg, baan was helemaal vrij, dus lekker rechts gaan staan. Komt er een VW golf naast staan met een spierbundel erin met een petje verkeerd om op. De hele tijd naar mij kijken.. :?

Toen het groen werd gaf hij een enorme hoeveelheid gas, zijn motor leek zowat te ontploffen. Hij wel helemaal blij dat hij 'sneller' was dan mij, want net voor het verdrijvingsvlak voegde hij voor mij in. Ik trok zelf heel normaal op, had 'm er natuurlijk vierkant uit kunnen trekken.

Waarom doen sommigen dit?
Stoplichtsprintje op z'n tijd is toch lachen? Brengt altijd een lach op m'n gezicht om ff te sparren met een snelle auto. Helemaal met die elektrische of hybride koppelmonsters van tegenwoordig.
 
Nou Jan mijn moeder is ook belangrijk en hij speelt met haar leven, dus zie ik zijn gedrag als onverstandig.


Ik snap je echt,maar t is ook rock en roll
Mijn vader kan geen stoplicht sprintjes doen met z n scootmobiel .hij is net zo oud-O-
 
Stoplichtsprintje op z'n tijd is toch lachen? Brengt altijd een lach op m'n gezicht om ff te sparren met een snelle auto. Helemaal met die elektrische of hybride koppelmonsters van tegenwoordig.
Is ook wel, maar ben bang dat ik per ongeluk een powerwheelie maak met m'n nieuwe fiets O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan