Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #23

En dan rij je naar een stil plekje om zachtjes te gaan zitten huilen :+.
calimero.jpg

:+
 
@MeanBlueMan "Nu klagen we net zo over elkaar en elkaars motoren alsof we gepensioneerde kappers zijn"

Is de schuld van internet, de smartphone en de social media's :P
Voor die tijd was informatie uitwisseling beperkter, er was een huistelefoon, en werd er gewoon :] gereden zonder al die communicatietechnieken.
 
Laatst bewerkt:
4.
Ik heb 4 manieren gevonden hoe deze zin te interpreteren.

Wie bied meer ?

Challenge accepted.

"Het is 95% van de tijd dat iemand onnodig auto rijd."

1) "Het" refereert naar iets dat een zeer groot deel is (95%) van de tijdsduur waarin onnodig auto gereden wordt.
2) Het is bijna tijd voor iemand om onnodig auto te gaan rijden... Nog 5% van de wachttijd en het is zo ver.
3) Een bepaald persoon rijdt vrijwel 24/7 onnodig auto, namelijk 95% van de tijd. (Lijkt me veel.)
4) 95% van de tijd is er iemand onnodig auto aan het rijden. (Dat lijkt me dan weer weinig.)
5) 95% van de totale hoeveelheid autorijden bestaat uit onnodige ritjes.

Ik stop bij 5.
 
Eenieder die zijn autorijbewijs haalde vóór zijn motorrijbewijs is wat mij betreft af. Alsook iedereen die na z’n achtiende pas zijn motorrijbewijs haalde. Dunt lekker uit

sinds wanneer kan je je motorrijbewijs vóór je 18de halen dan? Vroeger ofzo?

Het zal me overigens aan men reet roesten wat, of hoe vaak, of sinds wanneer je rijdt. Sterker nog, soms zwaai ik zelfs naar driewielers of motorscooters:W.
 
Van het geld dat dat kostte had je een hele mooie motor kunnen betalen!

Daggut nie. A Motor: geen enkele les, oefenvergunning. BE Auto: 8 lessen, gezakt met ingreep, 1 les voor 2e examen, binnen. CD vrachtwagen en bus: opleiding als dienstplichtig militair, je C militair kon je zo overzetten op CD burger.

De autolessen waren meen ik n kleine 18 gulden per les, afrijden nog geen 100 gulden, weet ik niet precies meer.
Dus al met al ‘n paar meier.
 
Terug
Bovenaan Onderaan