Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #23


De vraag was of het een tokkie was, nee dus het was een Turk!

Deze taal beter?

Resultaat is het zelfde, het was een klootzak.

Maar dit is niet netjes op het forum te gooien, maar als je er om vraagt
 

Het is gewoon een belachelijke actie van die auto op mij, ook al is dat toetertje gegeven is het nog steeds nergens voor nodig. Deze meneer had ook zijn fout kunnen accepteren en een handje kunnen geven dat ik hem attent maakte op zijn fout. Wat hij nu doet kan als poging tot doodslag gekenmerkt worden.
 
Klopt, daarom schreef ik ook dat het absoluut niet is goed te praten. Heb je aangifte gedaan?
 

Apart, iedereen hier moet rekening met jou houden omdat er iets mis is met jouw dochter maar jij mag wel een hele bevolkingsgroep uitschelden.
 
Ook wel raar om op een achteraf weggetje een snel achteruit rijdende dpd bus tegen te komen ,
kon er nog net langs met de funduro ,de berm was hard
 
Waar in Groningen moet je zijn? ...
bla bla
Een grap lijkt op iets heel serieus uit te lopen.
Ik ga voor een zakelijke bespreking op pad, neem de snelste weg en waarschijnlijjk over het nieuwe land.
Verder draag ik alle bewoners van ons land een warm hart toe, beoordelen doe ik op basis van individuele ervaringen en de te verwachten prestaties.
 
Naar Duinkerke geweest, op de dijk gereden (digue du braek) Leuk uitzicht, niemand is daar in de buurt gek genoeg.
 
Naar Duinkerke geweest, op de dijk gereden (digue du braek) Leuk uitzicht, niemand is daar in de buurt gek genoeg.
Nee, ze zijn daar in de buurt allemaal normaal?

In Duinkerke staat een standbeeld van mijn voorvader.
Moet er eigenlijk ook eens kijken hoe hij over de zee keek.
 

1 minuutje even wat rustiger rijden zodat ie uit beeld verdwijnt.

Met een motorfiets moet je niet na gaan denken wat je anders tegenover een auto zou kunnen doen, er zijn nl geen andere mogelijkheden.
Alle andere opties leveren een onaanvaardbaar risico op.
Zuur, maar soms moet je de voordelen maar ook de nadelen van motorrijden accepteren.
 

Nu hebben wij dat wel eens in een training uitgeprobeerd.

Hou je helm op en je tegenstander pakt je kinnebak vast..... vanaf dat moment ben je de controle helemaal kwijt, je kunt dan echt niets meer, je bent een speelbal voor je tegenstander.

Je pak uitdoen op de vluchtstrook lijkt me idd wel een slecht idee, maar wie weet raakt de ander zo van de wijs dat het effect heeft
 
Het maakt niet uit waar je rijd, rijd voor m’n werk door heel Nederland en het is overal het zelfde.
Druk of niet druk maakt ook niet uit. Twee, drie of supermultibaansweg ook niet. Stad of boer ook niet.

@nomko
Wat heb jij een fantastische persoonlijkheid en je bent echt een aanwinst voor je omgeving.
Heel veel Friezen en zeker die van de houten opvouw/-rol Garmin generatie kunnen niet eens Nederlands.
Je mag dan wel uit Groningen komen met het ontbreekt je werkelijk aan alle vriendelijke en gemoedelijke kenmerken die Groningers die ik doorgaans tegenkom hebben.
Dat je al met angst voor een mogelijke lege tank op pad gaat geeft al in in wat voor gespannen toestand je de weg op gaat, vertrek eens op tijd en tank niet altijd pas als het lampje gaat branden.
Of zit er een diepere grond aan jouw ongeleide onzekerheid waardoor je je zo onhandig uitlaat naar andere mensen?
Geen idee wat jouw problemen of die van je dochter zijn die eerder genoemd werd maar ik wens je oprecht een kalm weekend toe, leg toch niet alles onder een microscoop man.

Een fijn weekend!
 
Willem,. neem jij toch es een paar kalmeringstabletten man! Wat een hoop geblaas om niks van jou! Je kent mij niet eens en je denkt dam met al jouw onnozelheid mij goed te kunnen beschrijven??? Ga ff lekker buiten in de zandbak spelen en vergeet jouw kalmeringstabletten vooral niet!
 

Zo heb ik hem niet eerder bekeken.

Van de andere kant was ik toch niet van plan te gaan winnen. Alles wat ik in zo'n geval doe is schade beperken. En dan hebben ik liever een klap tegen mn kop met een helm op dan zonder helm op.En ik vraag me stiekem af of dit soort volk na kan denken over dat je de kinnebak vast moet pakken. Als je daadwerkelijk een kans maakt om te winnen is het inderdaad wel een goed plan om hem dan even af te zetten.
 
Vanacht om 11 uur lekker file op de A2 (werkzaamheden + ongeluk), dus lekker trechter naar 1 baan. (rijstrook 2, om het nog leuker te maken)

Zit ik op een gegeven moment achter een andere motorrijder die denk ik nog niet vaak gefilterd had. Durfde niet door openingen waar hij heel veel ruimte had, en was eigenlijk voortdurend met twee voeten aan de grond aan het lopen (ipv z'n motor het werk te laten doen).

Op zich niet erg, we zijn allemaal ergens begonnen. Maar beetje jammer dat hij ook z'n spiegels niet in de gaten hield (of me er gewoon niet langs wilde laten).

Niet echt slim, ik had met plezier Mozes voor hem gespeeld. (Uiteindelijk bij een goede opening hem via een andere baan maar ingehaald)
 
Je benadrukt alleen m’n gelijk maar, je raakt zo gespannen van mijn vriendelijk bedoelde bericht.
Maar goed interpreteer de toon maar zoals je wil, na het lezen van bovenstaande bericht laat je je weer eens goed kennen. Ik heb het idee dat ik jou al eens eerder geadresseerd heb, volgens mij ging dat ook al zo lekker kalm. Ik zal niet meer op jou reageren om je voor een hartaanval te sparen.
Je bent waarlijk een aanwinst op dit forum.

Kalmeringstabletten, blazen, onnozelheid, zandbak, weer tabletten en overmatig gebruik van leestekens.
 
Apart.. kon je niet pro actief naar links voordat hij richting aan gaf, of reactief daarna?