Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #23

Dan had die motor dus te veel vermogen voor gewoon gebruik in het verkeer of de overbrengingsverhoudingen in de bak deugden niet. Dan was het dus geen goede auto.


Hee engselse en Amerikaanse shit he.
Kan het ook niet helpen.
Was nog ruim voor de tijd van de 30km zones en alle andere huidige onzin.
Toen je nog gewoon 200km/u kon rijden op de autosnelweg omdat het niet zo imbeciel druk was als tegenwoordig en dan door de blauwpetten van de weg gehaald worden en met alleen een waarschuwing verder mocht. Dat terwijl je 100% te hard reed.
Ach die goeie ouwe tijd. Wat verlang ik daar naar terug. Heerlijk zonder al die moraalridders en strijders om alleen het strijden en niet omdat je idd gelijk hebt oja en zonder die hardschreeuwende minderheden die uiteindelijk hun zin krijgen. Niet omdat ze gelijk hebben of in hun recht staan maar omdat we hier in Nederland zo ver doorgeslagen zijn dat vooral je iedereen het maar naar hun zin moet maken ipv aanpassen aan de meerderheid
 
Hee engselse en Amerikaanse shit he.
Kan het ook niet helpen.
Was nog ruim voor de tijd van de 30km zones en alle andere huidige onzin.
Toen je nog gewoon 200km/u kon rijden op de autosnelweg omdat het niet zo imbeciel druk was als tegenwoordig en dan door de blauwpetten van de weg gehaald worden en met alleen een waarschuwing verder mocht. Dat terwijl je 100% te hard reed.
Ach die goeie ouwe tijd. Wat verlang ik daar naar terug. Heerlijk zonder al die moraalridders en strijders om alleen het strijden en niet omdat je idd gelijk hebt oja en zonder die hardschreeuwende minderheden die uiteindelijk hun zin krijgen. Niet omdat ze gelijk hebben of in hun recht staan maar omdat we hier in Nederland zo ver doorgeslagen zijn dat vooral je iedereen het maar naar hun zin moet maken ipv aanpassen aan de meerderheid
Ja, en met die Rijkspolitie-Porsches op de snelweg. Dat was nog eens een tijd!
 
Bij jou hebben ze zeker het kind met het waswater weg gegooid en de nageboorte gehouden?:X }) _O-
Het is eenvoudige wiskunde, tentamen eerste klas vmbo:
Een man koopt een auto die meer presteert dan hij nodig heeft. De auto is in orde, die dingen doen dat gewoon. Waar ligt het probleem? Motiveer je antwoord.
Of, als het een meerkeuzevraag is:
a) bij de autofabrikant
b) bij de minister die over de wegenbelasting gaat
c) bij de man
d) bij de benzine die hij gister heeft getankt
 
Oja de huidige nieuwe opvoedkundig verantwoorde lesmethoden.
Vandaar dat Nederland helemaal naar de klote gaat.

HELP
 
Eerste klas levenslessen: zeg tegen iemand, die waarschijnlijk z'n pa al verloren heeft dat z'n pa niet goed was en je hebt het verbruid.
En als het daarbij blijft heb je geluk.
Als je dat tegen mij in m'n gezicht verteld had was je klaar. En dat meen ik oprecht.
Ik ben zelden, echt zelden kwaad maar het is jou gelukt.

edit: dit was niet tegen jou Daddyphilipsen.
 
Eerste klas levenslessen: zeg tegen iemand, die waarschijnlijk z'n pa al verloren heeft dat z'n pa niet goed was en je hebt het verbruid.
En als het daarbij blijft heb je geluk.
Als je dat tegen mij in m'n gezicht verteld had was je klaar. En dat meen ik oprecht.
Ik ben zelden, echt zelden kwaad maar het is jou gelukt.
Kom @Coert65 , de humor is je blijkbaar ontgaan. Wees redelijk.
 
Redelijk? Ik ben altijd redelijk.
Denk eens na voor je op het knopje plaats reactie drukt. Dat is alles wat ik vraag van je, want je ging te ver.
Het is slechts alles wat ik vraag aan je. Je reactie eerder heeft, behalve mij ook anderen geraakt.
Ik hoop dat je dat inziet. Verder heb ik geen hekel aan je hoor.
 
Ik reed laatst op mijn:] motor....en maakte van alles mee onderweg...
21E4A19C-96AA-4F7B-86DD-C6B5701478E3.jpeg
🤡
 
Redelijk? Ik ben altijd redelijk.
Denk eens na voor je op het knopje plaats reactie drukt. Dat is alles wat ik vraag van je, want je ging te ver.
Het is slechts alles wat ik vraag aan je. Je reactie eerder heeft, behalve mij ook anderen geraakt.
Ik hoop dat je dat inziet. Verder heb ik geen hekel aan je hoor.


Gelukkig heb ik mijn pa nog. De beste man is goed gezond en inmiddels 75 jaar jong en still going strong.
En als je jezelf hier al druk over moet maken op MF dan heb je het zwaar.
Der worden wel veel gekkere dingen hier neergekalkt
Maar bedankt voor het opkomen voor de normen en waarden waar ik ook in geloof.
Deze opmerking was idd wel net op of net over het randje van algemeen fatsoen
 
Gelukkig heb ik mijn pa nog. De beste man is goed gezond en inmiddels 75 jaar jong en still going strong.
En als je jezelf hier al druk over moet maken op MF dan heb je het zwaar.
Der worden wel veel gekkere dingen hier neergekalkt
Maar bedankt voor het opkomen voor de normen en waarden waar ik ook in geloof.
Deze opmerking was idd wel net op of net over het randje van algemeen fatsoen
Niet geheel bewust lijkt mij...🍻🍷🍼
 
Vandaag lekker gereden, buiten dat... heeft heelemaal niemand mij proberen te vermoorden :]
Das ook wel eens lekker, ja misschien aan het einde vd dag met die laaghangende zon.
Maar die durfde toch niet in te halen dus pfff ik heb het weer overleefd.
Thuis mijn laarzen uitgeschopt en vervolgens mijn teen tegen de garagekrik gekickt :X:X:X
gloeiende gloeiende gloeiende ............
 
Terug
Bovenaan Onderaan