Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #23

Eerste klas levenslessen: zeg tegen iemand, die waarschijnlijk z'n pa al verloren heeft dat z'n pa niet goed was en je hebt het verbruid.
En als het daarbij blijft heb je geluk.
Als je dat tegen mij in m'n gezicht verteld had was je klaar. En dat meen ik oprecht.
Ik ben zelden, echt zelden kwaad maar het is jou gelukt.

edit: dit was niet tegen jou Daddyphilipsen.
Meen je dat serieus? Waarom dan? Ik snap het oprecht niet......
Is/was jouw vader soms een heilige dat je er niets over mag zeggen?
Mij zou het worst wezen. Mijn 88-jarige vader heeft nog het meeste commentaar op zichzelf, en kan er ook het hardst over lachen.
Mijn veel te vroeg overleden moeder doet het geen zeer als iemand iets negatiefs over haar zou zeggen. Mij ook niet, ik ben mijn moeder niet.
Als je commentaar op mijn vrouw zou hebben waar ze bij staat, dan zou ik er niet blij mee zijn. Voor de rest doe je maar....
Er zijn zat mensen met commentaar op mij. Prima, van mij mogen ze.
Ik ben ook geen heilige, en zelfs op heiligen mogen ze commentaar leveren. Kijk maar naar Greta Thunberg.......
.
.
.
.
(gaat achterover zitten en de reacties afwachten..... :+ )
 
Laatst bewerkt:
Waarom gaan automobilisten je inhalen op de snelweg, dan voor je rijden en snelheid verminderen en ook nog de ruitensproeier gebruiken.....
Gewoon 2 x een douche gehad. Stinkzooi
 
Waarom gaan automobilisten je inhalen op de snelweg, dan voor je rijden en snelheid verminderen en ook nog de ruitensproeier gebruiken.....
Gewoon 2 x een douche gehad. Stinkzooi
@Diver2000 Ik heb een keer uitgelegd waarom ik altijd te hard rij... je hebt het verkeer vóór je en niet meer achter je... Ik had er een vrij uitgebreide post van gemaakt... vinnik vast niet terug :(


Edit: Gevonden
 
Laatst bewerkt:
Waarom gaan automobilisten je inhalen op de snelweg, dan voor je rijden en snelheid verminderen en ook nog de ruitensproeier gebruiken.....
Gewoon 2 x een douche gehad. Stinkzooi

Omdat ze hopen dat je niets meer ziet en achter op ze knalt of onderuit gaat?
"Passief agressief" motorrijders pesten....
want ja, van de weg duwen zijn ze duidelijk schuldig maar zij hebben geen controle over waar hun ruitenvloeistof naartoe waait...
 
Waarom gaan automobilisten je inhalen op de snelweg, dan voor je rijden en snelheid verminderen en ook nog de ruitensproeier gebruiken.....
Gewoon 2 x een douche gehad. Stinkzooi

Doen ze standaard, ook met de vrachtwagen. Rij ik 85, komen ze voorbij, terug naar rechts en dan gaan ze 80 rijden
 
Vanmorgen m'n middelvinger opgestoken... :$

...naar een motorrijder. -O-

Reed achter me met wat leek op snel knipperend grootlicht. Dafuk?
Na invoegen op de A10 reed ik op de middenbaan en kon 'ie me ruimschoots voorbij dus waarom die ellende aanstond... geen idee. Misschien vergeten. Misschien rijdt 'ie ermee door de file normaal gesproken. Kweenie. Maar heb wel even duidelijk gemaakt dat ik 't niet zo kon waarderen, die flitsen in m'n spiegels.
 
Waarom gaan automobilisten je inhalen op de snelweg, dan voor je rijden en snelheid verminderen en ook nog de ruitensproeier gebruiken.....
Gewoon 2 x een douche gehad. Stinkzooi

Op het moment dat je ziet dat ze na het inhalen weer naar rechts komen weet je al dat het gas er af gaat. Gewoon proberen dit te voorzien en te voorkomen.
 
True, voorkomen door voor te blijven inderdaad. Maar soms is het zo druk dat je niet alles voor kunt blijven en moet je met de stroom mee. Op het moment dat er een vierwieler ‘m er bij mij voor gooit en van het gas af gaat wordt het mij te druk en probeer ik altijd weg te komen daar.

edit: geen Rookie meer *O*
 
edit: geen Rookie meer *O*
Nu mij nog effe inhalen met Likes (en temp-bans)


Ik denk dat we het inderdaad over spitsrijden hebben, dan is het voor niemand mogelijk om 150 te rijden, ook voor @Miglowie niet. Dan is het je best doen om even door die zure appel heen te bijten, de voordelen tegen de nadelen van het motorrijden in de spits tegen elkaar af te wegen en daarop je keuzes te baseren... (pff, hoe formuleer ik dat???) Maar buiten de spits werkt het wel om deze en gene voor te bijven..
 
Meen je dat serieus? Waarom dan? Ik snap het oprecht niet......
Is/was jouw vader soms een heilige dat je er niets over mag zeggen?
Mij zou het worst wezen. Mijn 88-jarige vader heeft nog het meeste commentaar op zichzelf, en kan er ook het hards over lachen.
Mijn veel te vroeg overleden moeder doet het geen zeer als iemand iets negatiefs over haar zou zeggen. Mij ook niet, ik ben mijn moeder niet.
Als je commentaar op mijn vrouw zou hebben waar ze bij staat, dan zou ik er niet blij mee zijn. Voor de rest doe je maar....
Er zijn zat mensen met commentaar op mij. Prima, van mij mogen ze.
Ik ben ook geen heilige, en zelfs op heiligen mogen ze commentaar leveren. Kijk maar naar Greta Thunberg.......
.
.
.
.
(gaat achterover zitten en de reacties afwachten..... :+ )
Ferry layback attidude🤡👍🏻

zolang het niet over🏍banden gaat...😇
 
Op een doorgaande 70 km weg in Amsterdam zit een lange invoegstrook. De chauffeur van het taxi busje op de invoegstrook gooide aan het begin van de invoegstrook zijn busje naar links. Hij eindigde daar vlak voor mijn koplamp. Tja, dat was nog wel te verwachten bij een taxi, risico van het vak, misschien onvoldoende anticiperen van mijn kant, en het zal allemaal wel. De chauffeur van het kleine blauwe autootje achter de taxibus werd blijkbaar geinspireerd. Hij gooide ook zijn auto naar rechts. En dat zat dus de zijkant van mijn koplamp ....

Gelukkig ging het net goed. En dit heb ik blijkbaar ook weer verkeerd begrepen. Hij gooide vervolgens zijn auto - zonder te knipperen of voorrang te geven - ook nog een keer naar de linkerstrook, en ging er met 90 km/u op een 70 km weg vandoor. Ik had natuurlijk moeten begrijpen dat hij beter dan gemiddeld rijdt .... (lees dit vooral met een sarcastische ondertoon)
 
Vanmorgen m'n middelvinger opgestoken... :$

...naar een motorrijder. -O-
In de loop der jaren heb ik afgeleerd om naar automobilisten te gebaren. Het heeft geen zin, je wint er niets mee en in de tussentijd let je even niet op het andere verkeer.

Enkele weken geleden heb ik wel weer eens mijn middelvinger opgestoken. Dit naar de motorrijder die mij op dezelfde rijstrook onverwacht rechts passeerde bij 100 km/u op de drukke A10-zuid. Helaas was het die ochtend behoorlijk fris en had ik motorwanten aan. Dus die boodschap is waarschijnlijk ook niet bij hem binnengekomen.

Wat een idioot om dit risico op een ongeluk voor ons allebei te nemen!
 
Waarom gaan automobilisten je inhalen op de snelweg, dan voor je rijden en snelheid verminderen en ook nog de ruitensproeier gebruiken.....
Gewoon 2 x een douche gehad. Stinkzooi
Je zat op de motor? gevalletje motorrijdertje pesten wellicht?
 
..........gooide aan het begin van de invoegstrook zijn busje naar links..........
Ikzelf verwacht niks anders meer bij in-/uitvoegstroken dat automobilisten direct bij het begin hun auto met een te lage snelheid de rijbaan opsturen. Het verbaast mij nu des te meer als men dat aan het eind zouden doen of halverwege de in-uitvoegstrook. Om deze reden rij ik zelf door op de motor als ik moet uitvoegen tot halverwege een uitvoegstrook. Des te meer ruimte je daar aantreft om netjes uit te voegen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan