Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat kan niet hèOp de trapfiets had ik vandaag alweer de eerste vlieg in mijn oog.
Misschien was het de eerste vlieg die voor de tweede keer in zn oog vloog vliegde had heb gevliegdt....Dat kan niet hè
Die dingen hebben geen kreukelzone, laat staan een veiligheidskooi.Zware tol na crash met brommobiel: twee meisjes (18 & 15) overleden, twee anderen zwaargewond
Tragisch ongeval met een BROMMOBIEL.
Gevaarlijke dingen zijn het, en ook onbekwame bestuurders, in BE heb jegeen autorijbewijscorrectie: AM (wat op 16 haalbaar is met scooter, en vroeger (en nu nog steeds) gratis weg wordt gegeven samen met B rbw) nodig om zoiets te besturen wat het nog gevaarlijker maakt om een 45/uur karretje op de weg te laten rijden waar er ook auto's rijden die aan 70km/h rijden.
Zware tol na crash met brommobiel: twee meisjes (18 & 15) overleden, twee anderen zwaargewond
Tragisch ongeval met een BROMMOBIEL.
Gevaarlijke dingen zijn het, en ook onbekwame bestuurders, in BE heb jegeen autorijbewijscorrectie: AM (wat op 16 haalbaar is met scooter, en vroeger (en nu nog steeds) gratis weg wordt gegeven samen met B rbw) nodig om zoiets te besturen wat het nog gevaarlijker maakt om een 45/uur karretje op de weg te laten rijden waar er ook auto's rijden die aan 70km/h rijden.
Ik zou niet eens oprijden al had ik voorrang, soms kun je het maar beter laten gaan.Wat hier gevaarlijk was, is de doorgaande rijbaan oprijden terwijl er verkeer aan komt.
Geen idee waarom iemand met de fiets, brommobiel of auto een voorrangssituatie zou negeren en zichzelf voor een aanstormende Volvo zou willen gooien maar ik leg het probleem bij de bestuurder, niet bij de brommobiel.
Aan de motoijder op de pechstrook op de ring vn Brussl het hoogte van Jette : sorry, kon niet meer stoppen zat op linkervak en had u te laat gezien om nog veilig te stoppen. Hoop dat t niet te ernstig was
Vanmiddag voor het eerst naar buiten dit jaar. Verse slof achter en afgelopen zondag met pitbiken al drie keer over het randje gegaan, dus besloten om maar lekker rustig een rondje te rijden. Bijna thuis worden we op de ring van Eindhoven ingehaald door een Lamborghini Aventador die schuin voor ons bleef rijden omdat er nog een auto voor reed. Aangezien ik een panigale rijd besloot ik te proberen om zijn aandacht te trekken om te kijken of hij even wilde stoppen voor een foto van beide voertuigen. Ik denk dat hij me niet helemaal begreep want de snelheid werd opgeschroefd tot dik 150 km. Op het 120 km stuk besloot ik hem te volgen maar bij het oprijden van de N2 bleef zijn snelheid gelijk, dus daar heb ik het laten lopen. Jammer, ik had het plaatje wel willen hebben.
Dat was ik dus, bedankt voor de hulp!Gisteren na de beurs.
Sta voor het eerste stoplicht (van de parkeerplaats) in mn blik te wachten en zie in het donker wat vonken voorbij schieten.
De baas (madame dus) roept dat er iemand ligt.. Gelijk blik ervoor gegooid en op knipperlicht.
Kijken bij de rijder... Ok... Vizier weggeschoten maar is in shock en maakt het goed. (had een heel mooi opblaasjasje aan trouwens).
Naar de motor dodemansknop omgezet, motor rechtop en van de weg afgeduwt.
Gast werd een beetje kalm en wat water gegeven.
Schade bekeken en gast kon gelukkig nog door rijden.
(meneer de agent was ondertussen aan gekomen).
Aan de mede motorrijders als die het lezen hier, nog bedankt voor het helpen met overeind tillen van de bike en die jongen een beetje te kalmeren.
Dat was ik dus, bedankt voor de hulp!
Het was een onnodige schuiver, lange dag achter de rug incl meer dan 4 uur rondsjouwen op de beurs, dus de concentratie was niet optimaal. Het eerste verkeerslicht na het wegrijden sprong onverwachts op oranje, ik pakte een goede handvol voorrem met koude banden en daar ging ik. Als ik ABS had gehad dan was er niets bijzonders gebeurd.
Ik ben gewoon naar huis gereden en heb de dag afgesloten met vrienden en bier, dus het einde was prima. Schade viel gelukkig mee.Lullig einde van wat een leuke dag zou moeten zijn.