Het Grote ZXR 400 Topic Deel 3!

Hoeveel cc inhoud moet jou volgende motor hebben?

  • Ik blijf 400 cc rijden

    Stemmen: 3 10,7%
  • Dat word een 600 cc

    Stemmen: 18 64,3%
  • Dat word een 750 cc

    Stemmen: 4 14,3%
  • Dat word zowiezo 1000 cc of meer!

    Stemmen: 3 10,7%

  • Totaal aantal stemmers
    28
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hij heeft gelijk, maar het ging eigenlijk over het gedeelte van de dag dat ik ff weg was om mensen wat basketball les te geven.
 
Eigenlijk zouden we de gezichten van de rest moeten zien zodra ze hun mailbox openen. WTF 50 nieuwe berichten (of meer) in het zXr 400 forum?
 
Hahahaha inderdaad, en dan gaan ze het nalezen, en het gaat helemaal nergens over *D

Behalve dan dat bronxboy1 is geslaagd natuurlijk *O* wanneer kun je rbw ophalen?

Kun je nog een beetje knallen rijden daar in Friesland dan?
 
Laatst bewerkt:
zo ik ben dr ook weer, was even een leuk programma aan het kijken op discovery channel, How to survive in the jungle 8-) Was wel leerzaam *D



En ik weet niet of er nog vrijwilligers zijn die de taak over willen nemen? dat is tenslotte de traditie op MF :Y iedere keer een andere topicstarter :Y



Even offtopic..
een leuke reclame :+

Echt te droog maar wel grappig *D
 
zo ik ben dr ook weer, was even een leuk programma aan het kijken op discovery channel, How to survive in the jungle 8-) Was wel leerzaam *D



En ik weet niet of er nog vrijwilligers zijn die de taak over willen nemen? dat is tenslotte de traditie op MF :Y iedere keer een andere topicstarter :Y



Even offtopic..
een leuke reclame :+

Echt te droog maar wel grappig *D


haha die kon ik al, maar de eerste keer dat ik hem zag lag ik helemaal dubbel.
Het zal je maar gebeuren.. Zit je daar met die touwtjes in handen.
 
Hahahaha inderdaad, en dan gaan ze het nalezen, en het gaat helemaal nergens over *D

Behalve dan dat bronxboy1 is geslaagd natuurlijk *O* wanneer kun je rbw ophalen?

Kun je nog een beetje knallen rijden daar in Friesland dan?
*D idd, lache man! _O- _O-

Ik kan vanaf morgen 08:30 ophalen. Dus ff op de motor naar het gemeentehuis en pasje ophalen. Ik moet ook banden laten omleggen, dus dat doe ik daarna en dan naar werk...

Nou knal rij de eerste tijd wel rustig aan, moet nog wennen aan de andere motor denk ik... en dan later ga ik wegen verkennen, heb wel ProMotor Onroute, dus zou wel een mooie bochtige weg kunnen plannen...
 
Laatst bewerkt:
*D idd, lache man! _O- _O-

Ik kan vanaf morgen 08:30 ophalen. Dus ff op de motor naar het gemeentehuis en pasje ophalen. Ik moet ook banden laten omleggen, dus dat doe ik daarna en dan naar werk...

pas maar op dat je niet gepakt wordt zolang je het nog niet in handen hebt. B| Het is namelijk nog niet geldig en dus is het een misdrijf als ze je pakken.
 
haha die kon ik al, maar de eerste keer dat ik hem zag lag ik helemaal dubbel.
Het zal je maar gebeuren.. Zit je daar met die touwtjes in handen.


haha idd!
Dit soort reclame`s mogen ze vaker maken en uitzenden van mij *O*

Hahahaha inderdaad, en dan gaan ze het nalezen, en het gaat helemaal nergens over *D

Behalve dan dat bronxboy1 is geslaagd natuurlijk *O* wanneer kun je rbw ophalen?

Kun je nog een beetje knallen rijden daar in Friesland dan?
*D idd, lache man! _O- _O-

Ik kan vanaf morgen 08:30 ophalen. Dus ff op de motor naar het gemeentehuis en pasje ophalen. Ik moet ook banden laten omleggen, dus dat doe ik daarna en dan naar werk...
Mooi man! 8-) kan je lekker alleen rijden!
Veel plezier morgen! en tzou leuk zijn als je nog een paar foto`s zou kunnen maken van dat monster 8-)


Oja nog iets.. als je ernieuwe banden onder gaat laten leggen, rijd dan wel in het begin even rustig! ivm dat gladde laagje op die band -O-
 
Laatst bewerkt:
zo ik ben dr ook weer, was even een leuk programma aan het kijken op discovery channel, How to survive in the jungle 8-) Was wel leerzaam *D



En ik weet niet of er nog vrijwilligers zijn die de taak over willen nemen? dat is tenslotte de traditie op MF :Y iedere keer een andere topicstarter :Y



Even offtopic..
een leuke reclame :+

Echt te droog maar wel grappig *D

Hmm zal ik het doen dan? ;)
;)
 
Hey Jongens,

Na al dit slappe geouwehoer ist toch wel weer effe tijd voor iets motor-forum gerelateerds, vinden jullie nie?

Mijn AVB datum staat nu dan echt vast. :D
6 november!!!!!! is het geworden.

vandaag weer les gehad, onderandere de langzame slalom gedaan, maaruh wat is die oefening Kwalitatief Uitermate Teleurstellend zeg!!!!!!

kheb meer de pionnen omgeschopt en ondersteboven gereden dan dan ik erom heen ging :(
de rest ging gelukkig wel goed.
 
haha idd!
Dit soort reclame`s mogen ze vaker maken en uitzenden van mij *O*Mooi man! 8-) kan je lekker alleen rijden!
Veel plezier morgen! en tzou leuk zijn als je nog een paar foto`s zou kunnen maken van dat monster 8-)


Oja nog iets.. als je ernieuwe banden onder gaat laten leggen, rijd dan wel in het begin even rustig! ivm dat gladde laagje op die band -O-
Was bekend, bedankt toch voor de heads up.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan