Het grote ZXR400 topic Deel 2!

Wat is de beste 400cc

  • ZXR 400

    Stemmen: 42 73,7%
  • VFR 400

    Stemmen: 5 8,8%
  • Noem eens wat:?

    Stemmen: 2 3,5%
  • Toch maar de ZXR :Y

    Stemmen: 8 14,0%

  • Totaal aantal stemmers
    57
Status
Niet open voor verdere reacties.
ojah :)

mn radiale 4 zuiger klauwtjes met 4 blokjes per klauw/310 schijven/stalen remleiding/en brembo radiale pomp werken best wel geod :Y
 
sinds een week heb ik mijn rijbewijs, eindelijk!!!!!

Gisteren naar een ZXR400 wezen kijken, hele leuke motor, ziet er nog heel erg gaaf uit. Vanmiddag wil ik gaan proefrijden, ik ben heel erg benieuwd hoe hij aanvoelt. :9
 
ach toen ik moest afrijden was het nog kouder ;)

Maar mijn auto is nu uitgeleend, zit te wachten tot ie terug is en ik hoop nog op tijd!!!
 
hahahah nee niks tegen vrouwen, maar ik vind hem voor vrouwen leuker als voor jongens daarom vertelde ik ook dat de jongens die paarse stickers eraf halen.


@Pas misschien handig om op je site te vermeldewn dat je moet oppassen dat als je de schroeven in het luchtfilter losdraait je moet oppassen dat ze niet in de caberateur vallen

edit ik zie dat ik idd een verkeert icoontje heb gebruikt in mijn tekst zonet
 
mmm het testen kon niet vandaag, motor zat geen accu in enz... Heb nu eenafspraak voor as zaterdag!!! Wel nieuwe laarzen gekocht, Daytona's *O*
 
Een paar bouten van de radiateur loshalen was voldoende, de bochten zitten er op *O*

Morgen maar weer verder gaan, eerst even opwarmen. Moet toch eens een verwarming in m'n sleutelhok zetten :X
 
Een paar bouten van de radiateur loshalen was voldoende, de bochten zitten er op *O*

Morgen maar weer verder gaan, eerst even opwarmen. Moet toch eens een verwarming in m'n sleutelhok zetten :X


Gelukt? Mooi,ik heb vanmiddag hetzelfde moeten doen. Als je niet weet hoe je de bochten erop moeten zitten is het een heel karwei. Maar uiteindelijk kreeg ik een helder moment en t zit er ook bij mij weer strak op!
 
hahahah nee niks tegen vrouwen, maar ik vind hem voor vrouwen leuker als voor jongens daarom vertelde ik ook dat de jongens die paarse stickers eraf halen.


@Pas misschien handig om op je site te vermeldewn dat je moet oppassen dat als je de schroeven in het luchtfilter losdraait je moet oppassen dat ze niet in de caberateur vallen

edit ik zie dat ik idd een verkeert icoontje heb gebruikt in mijn tekst zonet


Gasschuiven staan toch dicht, dus ze kunnen er niet doorheen vallen :)
Maar is inderdaad handiger als je ze er niet helemaal uitdraaid en iets in het plastic laat zitten
 
Heeft iemand nog een mooie einddemper liggen?

@Pas: Mooie uitleg! Zijn die stalen plaatjes nou de 25kw begrenzing?

Wanneer alles goed gaat met het vervangen van de mijne heb ik misschien nog wel een demper, "mooi" niet echt meer maar vind het geluid zelf wel mooi. Weinig demping aan, zeg maar :P


Die plaatjes zijn inderdaad de begrenzing, zorgen ervoor dat de luchtinlaat verkleind wordt.
 
Ik heb misschien wel interesse voor je groene spatbord, wat moet hij opbrengen? Lees t wel een keer of mail me anders.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan