Het grote ZXR400 topic!

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoezo heb je een jaar niet gereden dan ? rijd wel lekker he met wat meer vermogen :9

Ja heerlijk....! Verschil is int begin niet supergroot maar vanaf ca 6000..woehaa... ;)

Jaar neit gereden vanwege motorische defecten. Via dit forum heb ik iemand gevonden die het kon repareren. Heeft wel wat gekost aan materiaal, maar wat betreft arbeidskosten liever zo dan bij een dealer.

Zelf doen had ik geen tijd en geen kennis voor. Zat nog te overwegen het te verkopen. Ben nu blij dat ik dat neit gedaan heb.....

Dat komt later wel ;)
 
ik vind de zxr400 ook heerlijk rijden en stuuren je kan tenminste bijna altijd vol aan het gas hangen in de bochten. Gebeurt maar heel enkel dat die een stap opzij doet dit is eigenlijk alleen in de eerste 2 versnellingen en daar wen je wel aan. Maar naardat ik laatst een keer op een honda 600rr heb gereden vind ik de zxr400 toch wel slecht sturen :X zoals die honda stuurt dat is gewoon niet normaal
 
Nog even voor alle 400 rijders:

zondag de 18e is er een 25KW meeting in utrecht.
Ook al heb je geen 25KW dan ben je als 400cc rijder van harte welkom. Meestal komen de 25kw meeting er toch op neer dat er meer volvermogen 400's zijn dan alle 25KW motoren bij elkaar :P

Het topic kan je vinden in het wiwtd forum :)
 
Op welke olie rijden mijn mede zxr rijders en hoeveel betalen jullie hiervoor?
 
ik ga binnenkort een zxr400 kopen (1994 zwart, paars roze) en ik heb hier al het 1 en ander gelezen over stickers verwijderen.

ik denk dat ik een groot gedeelte van het paars en roze eraf wil halen. als ik de verschillende foto's bekijk zien niet alle kleurstellingen (zw.paars.roze) er hetzelfde uit van bouwjaar 94.

weet iemand of het verwijderen van de stickers bij alle modellen mogelijk is of dat er ook bij zijn waarbij de stickers onder lak zitten ofzo?

@stikkerverwijder-mensen: kan je foto's mailen waarop je motor staat voor en na het verwijderen van de stickers? (is er bijv. kleurverschil te zien?)

tanx! :)

(ps. welke uitlaat vinden jullie mooier klinken: laser/boss of ander merk?)
 
met stickers:
DSC02496-230478329847932.jpg


zonder:
DSC02496-230478329847932-1.jpg


was geen enkel kleurverschil te zien :) houd er wel rekening mee, dat als je je tankstickers eraf wilt halen dat die waarschiijnlijk onder de blanke lak zitten.
 
ben ik het niet mee eens, hoewel een laser wel mooier is kwa uiterlijk vind ik. Ik heb 1 keer een laser gehoord en vond het geluid te zacht en niet zwaar genoeg. Ik heb zelf een Bos, bevalt prima het geluid is echt :9~ , toen ik hem voor het eerst aan kwam horen rijden dacht ik echt dat het een 1000cc of iets dergelijks was. Een collega van m'n vader heeft een laser uitlaat onder z'n yamaha fazer600 klinkt echt minder mooi terwijl dat toch een 600cc is
 
met stickers:
(Afbeelding)

zonder:
(Afbeelding)

was geen enkel kleurverschil te zien :) houd er wel rekening mee, dat als je je tankstickers eraf wilt halen dat die waarschiijnlijk onder de blanke lak zitten.

Ziet er idd wel mooi uit :)
Ik heb alleen wel een foto's gezien van iemand die dat bij de groene versie had gedaan, en dat zag er echt niet uit!
 
ben ik het niet mee eens, hoewel een laser wel mooier is kwa uiterlijk vind ik. Ik heb 1 keer een laser gehoord en vond het geluid te zacht en niet zwaar genoeg. Ik heb zelf een Bos, bevalt prima het geluid is echt :9~ , toen ik hem voor het eerst aan kwam horen rijden dacht ik echt dat het een 1000cc of iets dergelijks was. Een collega van m'n vader heeft een laser uitlaat onder z'n yamaha fazer600 klinkt echt minder mooi terwijl dat toch een 600cc is

1000cc-WANNABEE!!! :(
Mijnes jankt lekker echt als een Kawa en als een 400cc en daar ben ik trots op ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan