Het grote ZXR400 topic!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb even snel wat hulp nodig!

Het achterste kuipdeel, hoe zit die vast bij de tank? Moet je hem gewoon optillen ofzo? Wil niet te hard trekken, ben bang dat ik 'em mol.

Alvast bedankt :)
Aan het eind zit ie lossig maar aan het begin bij de tank zit ie ff wat vaster, soort plop systeem :+ Daar goed vasthouden met 2 handen en voorzichtig d'r uit frommelen :P
 
kleine tip maak de rubbertjes een klein beetje vet.

als het dan is koud is of de kuipdelen er is afmoeten heb je minder kans dat de nokjes van je kuipdeel afbreken.
en controleer of hij dan nog wel goed klemt want als hij loslaat en scheurt onderweg kost het een boel centjes.
 
kleine tip maak de rubbertjes een klein beetje vet.

als het dan is koud is of de kuipdelen er is afmoeten heb je minder kans dat de nokjes van je kuipdeel afbreken.
en controleer of hij dan nog wel goed klemt want als hij loslaat en scheurt onderweg kost het een boel centjes.
thanx voor de tip :)
 
Ik heb het maar met de moed der wanhoop losgerukt, gelukkig bleek het inderdaad zo'n plopsysteem te zijn. Kon niet nog een half uur wachten :)

1 kant van het frame is nu gepolijst 8-)
Beetje jammer alleen dat direct na het polijsten dat frame zo glimt als een spiegel, maar dat het 5 minuten later al weer geoxideerd is :( Is toch een stuk minder "bling" :P
 
Ik heb het maar met de moed der wanhoop losgerukt, gelukkig bleek het inderdaad zo'n plopsysteem te zijn. Kon niet nog een half uur wachten :)

1 kant van het frame is nu gepolijst 8-)
Beetje jammer alleen dat direct na het polijsten dat frame zo glimt als een spiegel, maar dat het 5 minuten later al weer geoxideerd is :( Is toch een stuk minder "bling" :P
das minder :( maarreeeee, zilverpoets, werkt dat niet? :P Doe ik ook weleens wat spullen mee en werkt :}
 
oke ff technisch doen, aan de enekant oxideerd Aluminium heel snel (sneller dan het oog kan waarnemen) want de originele kleur van aluminium is blauw maar doordat dit zo onedel is reageerd het zo snel met zuurstof in de lucht dat er onmiddelijk een oxidehuid op komt waardoor het de grijze kleur krijgt die wij kennen dit zorgt er voor dat het verder niet reageerd met zuurstof (roesten dus)
 
full


Toch wel pimp, zo'n gepolijst frame 8-)

Ook de velgen maar eens onder handen nemen, zitten een beetje veel beschadigingen op. Nog meer suggesties?
 
hehehe... ik overpats jou :P

Ik heb ook een laser, rvs bochten, en een bruud geluid...

Maar ik heb een ovale deeptone demper die slechts 1kg weegt :9
en ik heb een laser works bochtenset. super dun rvs, waardoor alle bochten smaen maar 3.8kg wegen :9~

zal wel eens geluid online zetten :)


Wat kosten die RVS bochten eigenlijk? Ze zijn een beetje flink aan het roesten bij mij :X
 
Wat kosten die RVS bochten eigenlijk? Ze zijn een beetje flink aan het roesten bij mij :X

geen idee... is nieuw nauwlijks te krijgen. maar voor een compleet nieuw systeem van laser, akra, ect. toch wel over de 1000 euro denk ik, gelukkig duiken deze ststemen wel een 2e hands ergens op. Ik had mijn systeem zo goed als nieuw (alleen bochten was mee getest, verder niet) voor zo'n lage prijs dat ik dat niet durf te posten hier, anders gaan er mensen huilen :P

full
 
Voor de mensen die nog een compleet bsm uitlaatsysteem willen incl 2 dempers.
Er staat er een op marktplaats voor 170 euro !!
 
Naar wat ik gehoord heb is zo'n BSM best wel luid...

Maja... je wil toch wel gehoord worden })

[Kris, ga je nog onthullen wat die Laser kostte???]

Maakt zo'n bsm uitlaat mooi geluid?
Heb nu een bos, klinkt wel erg lekker :9~

Je hebt een Bos op een ZXR400??? Waar heb je die vandaan??
 
Laatst bewerkt:
Naar wat ik gehoord heb is zo'n BSM best wel luid...

Maja... je wil toch wel gehoord worden })

[Kris, ga je nog onthullen wat die Laser kostte???]Je hebt een Bos op een ZXR400??? Waar heb je die vandaan??
van een anti mf-er }) :+ hij zat eigenlijk op een zxr 750 :)
 
Op mijnes zit ook een bos. Toen ik hem kocht zij die man dat hij op zijn zxr 400 had gezeten maar toen ik hem erop ging zetten pastte het niet perfect. Een paar weken later ging ik naar de dealer voor een testbankuitdraai en daar werd me verteld dat de bolt on demper eigenlijk voor een 600cc was. Dus ik ben nu op zoek naar een demper die wel voor mijn 400tje gemaakt is.
 
Ey ik heb ook een zxr400 en had een vraagje!
Als je een demper verwijderd van je zxr, zie je nog een klein stompie
zitten die in de demper schuift. Weet iemand toevallig hier de uitwendige diameter van? :) Scheelt mij namelijk weer een demper demonteren :P
full


Nog een vraagje:
Iemand ervaring met een Remus Grand Prix Carbon uitlaat? Hoe klinkt deze? Van mij mogen de straat tegels trillen van het geluid en de PK's mogen van mij recht door de uitlaat brullen!! Hij is helaas wel street legal maar je kan natuurlijk altijd de dempers eruit boren }) toch??
full

 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan