het harde bewijs hoe belangrijk een helm is!

Da's mooi kl*te zeg. Vooral sterkte met het herstel van je vader, maar ook een gebroken sleutelbeen is een pijnlijke verwonding. Dus zeker ook sterkte met je moeder's herstel.
 
He mensen, bedankt voor jullie reacties.

Met mijn moeder gaat het ondanks haar gebroken sleutelbeen goed. De situatie van mijn vader is nog niets veranderd helaas.
 
Sterkte voor jou en zekers voor je pa en ma.
Snap idd niet wat die 45 km dingen op onze wegen doen |(
Sterkte en beterschap gewenst aan je ouders. Hoop dat alles goed komt.

Die wagentjes zijn idd waardeloos. Soms probeert de regering wel goede dingen, want men heeft geprobeerd die dingen tegen te houden. De wegtoelating is afgedwonden door Europese regelgeving.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Shit, das zwaar K zeg...nu maar hopen dat het allemaal goed komt, zeker met je pa, gekneusde hersenen, das niet niks, een botbreuk natuurlijk ook niet, maar dat geneest wel...

suc6 en wens ze veel beterschap...
 
;(

die karretjes zijn inderdaad errug gevaarlijk, vooral als er van die domme petten en hoeden in gaan zitten rijden... die ingen gaan overal zonder reden vol op de rem en slaan af zonder ook maar iets van een teken te geven...

Heel veel beterschap voor je ouders!!!!!!!!!!!

veel sterkte!
 
Beterschap aan je ouders en dood aan de 45km/h chicanes
bash.gif
 
Laatst bewerkt:
Sterkte aan je ouders! Dit is weer het bewijs dat het brommercertificaat (dus ook voor die opgefokte konijnenhokken) een licht motorrijbewijs moet worden, compleet met lessen en examen.
 
etc....etc.....
Me vader daarentegen heeft geen breuken maar ligt nu op de IC omdat via de CT scan geconstateerd is dat hij gekneusde hersenen heeft. Hij is dus ook maar amper aanspreekbaar en als hij iets wil zeggen is het niet te verstaan. Het is dus geen ernstig hersenletsel maar net iets meer als een zware hersenschudding. Wat hij er aan over zal houden is nog niet bekend.

Zo zie je maar hoe belangrijk een helm is want het gebeurde niet eens bij hoge snelheid!
Vorig jaar heb ik ook een hersenkneuzing opgelopen bij een (zwaar) motorongeluk, maar omdat ik zeer stabiel was en bleef mocht ik na 1 nachtje op een bewaakte afdeling weer naar huis. De verpleger kwam me elk uur even wakker maken om te kijken of ik nog goed reageerde.
Het vervelende is dat je niet kunt voorspellen hoe het herstel zal verlopen. Bij mij verliep dat redelijk vlot, maar tot op vandaag de dag heb ik nog klachten. Niet ernstig, wel lastig. Verwacht wel dat het uiteindelijk helemaal goed komt.

En inderdaad, wat zijn die helmen belangrijk!!! (en ook de kleding, gevoelig onderwerp :X )

Sterkte met het herstel van je ouders!!
 
Hee, rot voor je. Wens ze sterkte en jij ook succes.

Laatst reed ik over de A2 (met het koekblik) van Utrecht naar Eindhoven staat er aan de overkant een Politie met zwaailicht en één rijbaan afgezet. Staat er ook zo'n 45 km geval op de vluchtstrook. Hij moet er al zeker 5 km gereden hebben want toen kwam pas de eerste oprit (voor hem/haar).
 
Het gaat al weer stukken beter met me pa. Hij mag morgen misschien al weer van de apparatuur af en naar een gewone afdeling. Hij gaat volgens de neurologe ook goed vooruit en hij kan ook al yoghurt end. eten. Praten gaat nog niet echt maar hij kan soms wel een woordje of stukjes zin zeggen. Voor de rest knikt hij nu wel goed ja en nee.

Nogmaals, bedankt voor de stekte, waardeer ik echt!
 
zoals de meesten hier al allemaal zeggen.

Sterkte aan jezelf en natuurlijk aan je ouders.
Ik hoop voor je pa dat ie zeer snel weer beter wordt en dat ie er niets aan over houd.

Echt klote als er iets in je hoofd een klap krijgt.



(weet niet of je ouders ook wel eens op dit forum kijken, maar dan is het misschien leuk voor hun om dit aan hun te laten zien. sterkte)
 
Het gaat al weer stukken beter met me pa. Hij mag morgen misschien al weer van de apparatuur af en naar een gewone afdeling. Hij gaat volgens de neurologe ook goed vooruit en hij kan ook al yoghurt end. eten. Praten gaat nog niet echt maar hij kan soms wel een woordje of stukjes zin zeggen. Voor de rest knikt hij nu wel goed ja en nee.

Nogmaals, bedankt voor de stekte, waardeer ik echt!
echt super om dit te horen man.

Top dat je ons op de hoogte houd.
 
sterkte aan je ouders
maar is het niet een beetje dom om te gaan inhalen op een kruisingsvlak
altijd rekening houden met dit soort kleine dingetjes
 
'k lees je topic duidelijk niet als eerste, maar toch ook van mij sterkte voor jou en je ouders. Fijn om te lezen dat je vader al wel aan het herstellen is. Hopelijk zet het goed door.
 
maar is het niet een beetje dom om te gaan inhalen op een kruisingsvlak
altijd rekening houden met dit soort kleine dingetjes

We weten niet of het ook op een kruising is gebeurd. Me moeder heeft het nie helemaal zien gebeuren en me pa kan het nog niet vertellen. Mijn moeder dacht ook dat het wagentje stil stond en waarschijnlijk ineens wilde draaien ofzo.

Er is wel een getuige (fietser in tegengestelde richting) en die heeft alles zien gebeuren dus het hele verhaal zullen we nog wel horen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan