het harde bewijs hoe belangrijk een helm is!

ja man die klote brommmobielen moeten alleen op fietspad ofzo rijden het zou zelfs helemaal verboden moeten worden zijn allemaal van die lui net als gone in 60 seconds->die chinese vrouw(voor degenen die hem gezien hebben) en dan zijn die lui 50 ouder=gevaar op de weg
 
We weten niet of het ook op een kruising is gebeurd. Me moeder heeft het nie helemaal zien gebeuren en me pa kan het nog niet vertellen. Mijn moeder dacht ook dat het wagentje stil stond en waarschijnlijk ineens wilde draaien ofzo.

Er is wel een getuige (fietser in tegengestelde richting) en die heeft alles zien gebeuren dus het hele verhaal zullen we nog wel horen.
oke maar ik begreep uit je verhaal dat dat 45 km autootje afsloeg
zodoende dacht ik dus aan een afslag
dit was ook niet als natrappen bedoeldt maar meer de richting op dat iedereen moet opletten op zulk soort punten
nogmaals veel sterkte voor je ouders
ook ik vind die dingen levens gevaarlijk
elke mafkees kan er mee de weg op
 
sterkte aan je ouders
maar is het niet een beetje dom om te gaan inhalen op een kruisingsvlak
altijd rekening houden met dit soort kleine dingetjes

Het probleem met die kleine dingetjes (brommobielen) is dat het gewoon een auto lijkt. Sommige klojo's hebben zelfs een geel kenteken. Met de tekst "pruttel" of zo. Je maakt dus al snel een inschattingsfout en daar kom je pas achter als zo'n ding heel snel op je af komt.
Opzouten dus met die droptrommels.
Hebben die geen forum of zo? Kunnen we daar een beetje gaan zieken.

Enneh, beterschap natuurlijk.
 
Het probleem met die kleine dingetjes (brommobielen) is dat het gewoon een auto lijkt. Sommige klojo's hebben zelfs een geel kenteken. Met de tekst "pruttel" of zo. Je maakt dus al snel een inschattingsfout en daar kom je pas achter als zo'n ding heel snel op je af komt.
Opzouten dus met die droptrommels.
Hebben die geen forum of zo? Kunnen we daar een beetje gaan zieken.

Enneh, beterschap natuurlijk.

:^ Vroeger zagen die autootjes er ook echt uit als rammelkasten die bij een snelheid hoger dan 45 uit elkaar zouden vallen. Tegenwoordig zijn het echt mini-autootjes geworden. Klotedingen en die bestuurders zouden ook een rbw moeten halen. Waar een gehandicapte in een echte auto moet aantonen of die veilig kan rijden kan een mindervaliden met zo'n autootje zo maar de weg op :( |(

Ondertussen veel sterkte, zowel voor je ouders als voor jou.
 
Beterschap aan je ouders en veel sterkte gewenst.
 
Hij is inmiddels van de IC af en mag, zodra er plek is, naar een revalidatiecentrum waar hij heel veel logopedie krijgt.

Dat krijgt ie nu ook al maar dan maar twee of drie keer per dag.

Lichamelijk is hij nu helemaal in orde, hij loopt en doet alles zelf maar hij weet niet wat ie moet doen. Zijn korte termijn geheugen ligt er als het ware uit. Elke keer als we op bezoek komen denkt ie dat we em komen ophalen en nee dus, maar dat vergeet ie steeds. We moeten em telkens opnieuw vertellen dat ie nie mee mag. Dat wordt nu wel minder dus hij begint het te beseffen.

Als je em drinken of eten geeft moet je ook zeggen dat ie het moet opeten/drinken anders laat ie het staan. Hij snapt dan niet dat het voor hem is.
Hij vergeet zich ook te scheren omdat ie niet weet dat dat moet en de verpleeging doet daar blijkbaar niets aan. Nou heeft me moeder er dus ff opgehamerd dat de verpleeging beter moet opletten en ervoor moet zorgen dat ie z'n eten eet en zich ook scheert!

Hij praat nu gewoon maar hij kan niet alles plaatsen, soms lijkt het net of ie geestelijk gehandicapt is. Van alle informatie die hij opvangt maakt hij een verhaal dat dus voor geen meter klopt.


Zoals ik het hierboven beschijf lijkt het misschien nog heel erg maar er zit echt vooruit gang in en als we geluk hebben mag ie straks overdag naar de revalidatie en 's avonds naar huis.

Het komt naar alle waarschijnlijkheid helemaal goed maar het kan wel heel lang duren hebben ze gezegd.

Tof dat je er even om vroeg!
 
Zo, ik lees dit nu voor het eerst. Het is idd mooi dat het helemaal goed komt. Nou ja, misschien een beetje laat maar toch een beterschap en succes wens voor jullie allemaal :)
 
Poeh, zo'n verhaal zet je wel weer met beide benen op de grond!
Heel veel sterkte en ik hoop dat je vader weer helemaal opknapt!

Meissie
 
<verhaal van Speedy Max>
Tof dat je er even om vroeg!

Werd toch wel getroffen door je verhaal. Veel topics hier gaan over ongevallen met meer of minder ernstig letsel, maar na de eerste steunbetuigingen en medeleven verdwijnt zo'n topic naar de achtergrond. Dat terwijl er na een ongeluk met ernstig letsel nog een hele fase met genezing en revalidatie volgt die even ingrijpend zo niet ingrijpender is als het ongeval zelf.....
Ben i.i.g. blij dat er vooruitgang inzit en hoop oprecht dat het met zijn geheugen ook weer goed komt. Hou ons op de hoogte, want ook jij en je moeder kunnen nu alle steun gebruiken....
 
Als ze er tijd/zin in hebben hoop ik dat ze dit topic lezen, ik wens jou en je ouders veel sterkte! Ik hoop dat je vader volledig revalideert!

Groeten,

Peter.
 
Ppffff, kippevel.

Echt waardeloos joh,
Ik hoop echt dat alles met je vader weer goedkomt.
 
Beter man dat je vader er weer helemaal bovenop begint te komen.
Veel sterkte voor je vader, jou en de rest van de familie.
 
GEDV*R he sterkte zeg
ik hoop toch niet dat ik ooit hoef te posten
dat mn pa zn ZX9R heeft plat gereden
want alleen het posten lijkt me al vreselijk
zeg
 
Beterschap voor je ouwelui!

Die 45km-karretjes.....
Zonder RBW mag erin gereden worden, dus ook door mensen die dat absoluut niet kunnen.
Deze dingen worden ook populair bij jongeren, worden ze niet nat......
Oppassen dus als je deze voertuigjes ziet!!!!!!!!!
 
Weer tijd voor ff een update:

Me vader is ondertussen het ziekenhuis uit en naar het revalidatiecentrum gegaan. En daar mag Dinsdag ook al weer uit en naar huis! Hij krijg dan drie dagen nog dagbehandeling maar het gaat zeker de goed kant op!
Ik wil jullie allen nog bedanken voor de reacties. Echt tof :}

Ik las nu alleen weer dat er een zwaar ongeluk is gebeurd met Marco. Ik wil hem en zijn familie/vrieden dan ook veel sterkte toewensen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan