Ik was ff aan het kijken op motozoon. Kwam ik deze tegen.
Iemand hier ervaring mee?
[afbeelding]
Leek mij wel mooi. en omdat de temp meter met koud weer niet heel ver omhoog komt heb ik dan toch een indicatie hoe warm de motor is.
Ik was ff aan het kijken op motozoon. Kwam ik deze tegen.
Iemand hier ervaring mee?
[afbeelding]
Leek mij wel mooi. en omdat de temp meter met koud weer niet heel ver omhoog komt heb ik dan toch een indicatie hoe warm de motor is.
jongens ff , de tempmeter op de @t is de koelvloeistof temp , die van hier boven komt in de motorolie..
Vandaag mn voor en achter rem gereviseerd. en blokken vervangen
Achter perfect. alleen voor loopt wiel/schrijf nog steeds teveel aan.. fuck wat baal ik, zuigers zagen er perfect uit. rubbers ook heb bij de klauw voor alleen de 2 buitenste stofringen vervangen.morgen nog maar eens alles eer uit en nieuw vet dr op, we will see..
Heb trouwens gesinterde remblokken gebruikt nu remt mn 650 met enkel schijfje weer als een nieuwe. alleen t aanlopen.. maar komt goed..
Greetszz
Ik hoop deze week nog ff langs werkendam te kunnen om voor en achter de @t in de hyperpro's te hangen :-)
lekker, kost aardig wat centjes gok ik..
jongens ff , de tempmeter op de @t is de koelvloeistof temp , die van hier boven komt in de motorolie..
Vandaag mn voor en achter rem gereviseerd. en blokken vervangen
Achter perfect. alleen voor loopt wiel/schrijf nog steeds teveel aan.. fuck wat baal ik, zuigers zagen er perfect uit. rubbers ook heb bij de klauw voor alleen de 2 buitenste stofringen vervangen.morgen nog maar eens alles eer uit en nieuw vet dr op, we will see..
Heb trouwens gesinterde remblokken gebruikt nu remt mn 650 met enkel schijfje weer als een nieuwe. alleen t aanlopen.. maar komt goed..
Greetszz
volgens mij is dat gebruikelijk.
Dat had ik ook met nieuwe schijven en remblokken. Paar keer flink remmen en na paar honderd KM is het wel ingesleten. Of je gebruikt een schuurpapiertje...
Weer terug van vakantie. Helaas niet op de motor, maar wel met de Garmin van de motor en dan kom je wel eens ergens waar je helemaal niet mag komen met een caravan.
[afbeelding]
Hey Boys,
Nog 9 blaadtjes en dan is het topic vol..! nr 2..! wie is er hier van de active poster echt goed met plaatjes e.d plaatsen , voor in de OP deze moet echt vet worden met veel info e.d. en plaatje van elke @T vd gebruiker e.d....
Nieuwe schijven en blokken lopen niet meer of minder aan dan oude schijven met blokken. Het probleem is dat je zuiger, die de laatste tijd veel verder naar buiten stond als nu omdat nu alles nieuw is, waarschijnlijk een beetje aangetast is op die plek waar hij nu in de cilinder (klauw) zit. Had ik laatst ook toen ik nieuwe schijven en blokken gemonteerd had... toen zich dit voordeed, ff de klauwen weer gedonteerd en de zuigertje met het remhandel eruit 'geperst'. Hele zooi ingevet met ATE-vet (zeker geen smeervet gebruiken!) en de zuigertjes met p1000 waterproof opgeschuurd, zooi weer erin geschoven, ontluchten, klaar is kees... zeker bij een 650 een easy job; heeft maar 1 klauw! Nog beter is echter een revisiesetje voor de klauw monteren, kosten ook geen drol! Strekking van dit verhaal; nieuwe remmerij loopt als alles goed is zeker niet aan, ook niet in 't begin effe...