Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Het Honda CBR 600RR topic deel 73

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag weer even met de motor bezig geweest

Zat speling op het achterwiel, kon je gewoon heen en weer duwen, en dat mag niet

Een teken dus dat de achterwiel lagers vervangen moesten worden , maar kolere zeg wat zitte die dingen goed vast

Maar het is gelukt

Ben nu aan het kijken voor nieuwe op het internet, maar kan nog niet echt iets vinden..

Iemand hier die weet welke lagers ik hebben moet?
 
Check voor onderdeel nummers: Original parts
Bestellen duurt best lang en is niet heel goedkoop. (2 tot 3 weken en hoge verzendkosten)
 
Laatst bewerkt:
Morgen F1 via sport 1 online, ben nu de kwalificatie aan het kijken Kan hier via de glasvezel geen sport 1 op TV krijgen
Scheelt dat de MotoGP ook daar uitgezonden word, dus is de investering wel waard en is ook per maand opzegbaar
 
Ik zoek een Honda CBR600RR 03 schroeven kit voor het gehele kap, iemand enig idee?
 

Ten Kate heeft ze volgens mij op hun website staan. Koyo´s hebben ze geloof ik. Die zijn enigzins normaal geprijsd. Origineel zijn ze 30 euro per stuk ofzo.
 
 
Jsmmer Alonso gelijk al eruit, sta ik daar nu vroeg voor op
Maar wel een briljante pitstop van Hamelton net. Stopt gewoon bij zijn oude team
 
Laatst bewerkt:
Jsmmer Alonso gelijk al eruit, sta ik daar nu vroeg voor op
Maar wel een briljante pitstop van Hamelton net. Stopt gewoon bij zijn oude team


hahahahah oei oei hhahahahahahaha


oja ... ben brak

zitten zuipen met een paar maten nooit geweten dat 8 pils en een paar halve liters zo hard konden aankomen
 
Ten Kate heeft ze volgens mij op hun website staan. Koyo´s hebben ze geloof ik. Die zijn enigzins normaal geprijsd. Origineel zijn ze 30 euro per stuk ofzo.


Jaa super, die ga ik bestellen Alleen is de DUST SEAL, 35X52X7.5 nergens te vinden dan maar kijken of ik daarvoor de oude kan gebruiken..
 
Iemand nog een tip voor goede remblokken, voor straat gebruik. (wel sportief )
Een link zou helemaal geweldig zijn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.