Het Honda CBR 600RR topic deel 76

032C4ED6-CBE1-4E6C-9A87-0F9C2ED36705.jpeg
Met superbike stuur😜
 
Die staat bij mij ook erg hoog op het lijstje als upgrade:9~ alleen zijn ze vanaf 2012 met weinig kilometers nog redelijk duur.
 
Weet iemand de afmeting van de koperen ring voor het afdichten van de koelwater aflaat bout? Wil mijn koelwater vervangen voor demi water + Mocool.
 
Nieuwe banden besteld. Ben dit keer maar eens voor de Diablo Rosso 3 gegaan. Vorige waren Pilot Power 3's, ik vond ze wel snel slijten, weet alleen niet hoe lang de vorige eigenaar erop heeft gereden.

Ik heb hem vorige week ook gewassen. Ga zondag naar het circuit voor circuit training.
 
Nieuwe banden besteld. Ben dit keer maar eens voor de Diablo Rosso 3 gegaan. Vorige waren Pilot Power 3's, ik vond ze wel snel slijten, weet alleen niet hoe lang de vorige eigenaar erop heeft gereden.

Ik heb hem vorige week ook gewassen. Ga zondag naar het circuit voor circuit training.
Volgens de kenners zijn de Pilot Powers sowieso niet erg geschikt voor op het circuit
 
Nieuwe banden besteld. Ben dit keer maar eens voor de Diablo Rosso 3 gegaan. Vorige waren Pilot Power 3's, ik vond ze wel snel slijten, weet alleen niet hoe lang de vorige eigenaar erop heeft gereden.

Ik heb hem vorige week ook gewassen. Ga zondag naar het circuit voor circuit training.
ligt er een beetje aan hoe sportief je ben en rijd
 
Ik heb nog nooit circruit gereden, ga deze zondag nu pas voor de eerste keer. De slijtage was puur op de weg rijden.

Ik ben trouwens zwaar aan het nadenken om voor de Fireblade te gaan.
Vind zo'n SC77 wel echt dik, maar nog aan het twijfelen of ik 14-15K voor een bike wil uitgeven.
 
Laatst bewerkt:
Goedendag mede 600RR rijders,

Mag ik hier een vraag stellen met betrekking tot de verschillen?
Zit er verschil in de motorblokken van het 2003 en 2005 model? Zo ver ik zelf zie zijn de injectoren anders en de inlaatbuis.

Vast bedankt!
 
Ik heb nog nooit circruit gereden, ga deze zondag nu pas voor de eerste keer. De slijtage was puur op de weg rijden.

Ik ben trouwens zwaar aan het nadenken om voor de Fireblade te gaan.
Vind zo'n SC77 wel echt dik, maar nog aan het twijfelen of ik 14-15K voor een bike wil uitgeven.
sc77 is super dik maar idd

wil je het er voor uitgeven....

ik ben de sc77 iig nog nooit op de weg tegen gekomen
 
Hallo allen,

Ik heb een cbr600rr van 2008 die nu zo'n 70000km heeft gereden. Sinds kort heeft die af en toe dat wanneer ik hem wil starten de brandstofpomp niet aanslaat. De ene keer wel de andere keer niet. Wanneer die aanslaat kan ik prima rijden tot ik hem uitzet en als ik geluk heb doet die het, maar heb doorgaans pech en sta dan weer te ver van huis.

Heb al van alles doorgemeten en zie weinig geks. Iemand een tip voordat ik een nieuwe brandstofpomp aanschaf.

Groet,
Jerry_bboy
 
Nee, klinkt als benzinepomp, maar gek dat ie het soms wel soms niet doet. Contacten/stekkertjes gecheckt/schoon/niet geroest...?
 
Nee, klinkt als benzinepomp, maar gek dat ie het soms wel soms niet doet. Contacten/stekkertjes gecheckt/schoon/niet geroest...?
Ja schoon en geen roest. Ja irriteer me er mateloos aan. Denk je het te hebben opgelost. Volgende keer weer zelfde probleem. Dus we gaan maar weer verder zoeken.
 
Oehh, daar kom ik zoeizo even kijken. Is bij mij om de hoek. Alleen de brommer blijft helaas thuis. Zit al 2 maanden met een schouder probleem na dat hij uit de kom is geweest en deze week weer terug naar het ziekenhuis. Dus denk dat dit seizoen aardig om zeep is helaas.
 
Terug
Bovenaan Onderaan