Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moguh
Weer terug van 2 weken Pyreneeën. Echt een aanrader om eens met de motor door Catalunya te knallen Ze gebruiken daar de Europese subsidie echt goed, de wegen liggen er net zo bij als bij Assen. Verkeer kom je er ook nauwelijks tegen, en het asfalt heeft echt super grip
zeg/mail ff waar je precies zit , vanaf zondag rijden wij in de haut alpes rond.
niet al tever van digne- les bains.
misschien ff wat afspreken.
hee! Was leuk, kon uitslapen want pas tussen half 10 en half 11 technische keuring. Die was nog effe spannend want er moest een dB-meter bij. De taylormade was met 98,5 dB harder dan de toegestane 95. Ik heb ze vriendelijk bedankt voor hun coulance. Ik was meteen het luidste piepke van het veld.
[afbeelding]
Zat met 2 anderen in een groepje, nadat 1 cursist was overgestapt naar level 1.
Met Kawatinka, en Piet Zahut werden we begeleidt door Barbara op een fireblade. Was warm maar heerlijk gereden. Hoewel het snel genoeg ging heb ik mn kneesliders nog steeds niet beschadigd. De foto's van Mathieu moeten maar uitwijzen wat het verschil uitmaakt.
Heb alle 5 sessies gereden en hoewel de eerste 3 met een kwartiertje erg snel voorbij zijn is de energie met die korte sessies goed verdeeld over de dag.
[afbeelding]
[afbeelding]
de dag eindigde om 18.00 uur toen de blade weer op de aanhanger stond. Eer dat de fiets dan een sopje heeft gehad en de eigenaar ook is het 21.00 uur
hee! Was leuk, kon uitslapen want pas tussen half 10 en half 11 technische keuring. Die was nog effe spannend want er moest een dB-meter bij. De taylormade was met 98,5 dB harder dan de toegestane 95. Ik heb ze vriendelijk bedankt voor hun coulance. Ik was meteen het luidste piepke van het veld.
[afbeelding]
Zat met 2 anderen in een groepje, nadat 1 cursist was overgestapt naar level 1.
Met Kawatinka, en Piet Zahut werden we begeleidt door Barbara op een fireblade. Was warm maar heerlijk gereden. Hoewel het snel genoeg ging heb ik mn kneesliders nog steeds niet beschadigd. De foto's van Mathieu moeten maar uitwijzen wat het verschil uitmaakt.
Heb alle 5 sessies gereden en hoewel de eerste 3 met een kwartiertje erg snel voorbij zijn is de energie met die korte sessies goed verdeeld over de dag.
[afbeelding]
[afbeelding]
de dag eindigde om 18.00 uur toen de blade weer op de aanhanger stond. Eer dat de fiets dan een sopje heeft gehad en de eigenaar ook is het 21.00 uur
Klopt. Bemoeien ging ook over het nieuwe bandje van Dick.
Laat ik die nou gelegd hebben vandaag.
Was gezelligJawel hoor. Lees maar eens terug.
Digger, leuk je even gesproken te hebben kerel.
Je had gisteren ook een schitterend dagje voor het betere stuurwerk.hee! Was leuk, kon uitslapen want pas tussen half 10 en half 11 technische keuring. Die was nog effe spannend want er moest een dB-meter bij. De taylormade was met 98,5 dB harder dan de toegestane 95. Ik heb ze vriendelijk bedankt voor hun coulance. Ik was meteen het luidste piepke van het veld.
[afbeelding]
Zat met 2 anderen in een groepje, nadat 1 cursist was overgestapt naar level 1.
Met Kawatinka, en Piet Zahut werden we begeleidt door Barbara op een fireblade. Was warm maar heerlijk gereden. Hoewel het snel genoeg ging heb ik mn kneesliders nog steeds niet beschadigd. De foto's van Mathieu moeten maar uitwijzen wat het verschil uitmaakt.
Heb alle 5 sessies gereden en hoewel de eerste 3 met een kwartiertje erg snel voorbij zijn is de energie met die korte sessies goed verdeeld over de dag.
[afbeelding]
[afbeelding]
de dag eindigde om 18.00 uur toen de blade weer op de aanhanger stond. Eer dat de fiets dan een sopje heeft gehad en de eigenaar ook is het 21.00 uur
hee! Was leuk, kon uitslapen want pas tussen half 10 en half 11 technische keuring. Die was nog effe spannend want er moest een dB-meter bij. De taylormade was met 98,5 dB harder dan de toegestane 95. Ik heb ze vriendelijk bedankt voor hun coulance. Ik was meteen het luidste piepke van het veld.
[afbeelding]
Zat met 2 anderen in een groepje, nadat 1 cursist was overgestapt naar level 1.
Met Kawatinka, en Piet Zahut werden we begeleidt door Barbara op een fireblade. Was warm maar heerlijk gereden. Hoewel het snel genoeg ging heb ik mn kneesliders nog steeds niet beschadigd. De foto's van Mathieu moeten maar uitwijzen wat het verschil uitmaakt.
Heb alle 5 sessies gereden en hoewel de eerste 3 met een kwartiertje erg snel voorbij zijn is de energie met die korte sessies goed verdeeld over de dag.
[afbeelding]
[afbeelding]
de dag eindigde om 18.00 uur toen de blade weer op de aanhanger stond. Eer dat de fiets dan een sopje heeft gehad en de eigenaar ook is het 21.00 uur
Gisteren de eerste meters met de Blade gereden en hij doet het goed. Onderin loopt het wat rommelig vanwege het complete systeem en het BMC-filter (zonder de pcv), maar voor de rest is er prima mee te rijden.
Wat is dat toch heerlik als je weer kunt rijden na zo'n lange tijd. Briljant
Nu nog even een laatste testje voor de Blade: Heen en weer naar Tiel in ietwat warme temperaturen. Flesje water gaat mee zodat we onderweg nog een kleine drinkpauze kunnen inlassen.
Morgenochtend ben ik vertrokken naar mijn eerste slaapplek (nog wel in NL) zodat we met het hele clubje woensdagochtend vroeg kunnen vertrekken voor wat schitterende kilomters over de Franse wegen. Ik heb er zin in
Tot over een kleine twee weken
@ all:
Was idd prachtig weekend, jammer voor Assen op zaterdag maar zeus is voor de zondag weggebleven. vroeg me af of ik de achterband met 2 a 3 mm nog een dagje kon pijnigen, is prima gelukt! de MPP is mooi getekend en heeft geen stap verkeerd gedaan. gevoelsmatig zit ik goed op de motor in de bocht, het zgn "door een deurtje kijken" noemen ze dat bij Tracktraining, Eén bil op de seat, binnenbocht arm gebogen, buitenbochtarm langs de tank. Kneedownen is geen doel, meer een middel om harder te gaan.
De Metzelers liggen klaar om gemonteerd te worden maar omdat ik de Bl08 zo weinig gebruik en alleen maar voor plezierkms sleten de Michelins ook niet vlak af. Vandaar ook die aanhanger. Aanhanger is te leen mocht je er een nodig hebben. Ik ga er nog een readystand en een paar ogen opschroeven.
Morguh!
kneedown is (zoals ik het ken hoor) alleen een middel om te weten hoe schuin je gaat/bent, niet om harder te gaan... denk dat je eerst hard moet gaan en dat een kneedown dan vanzelf komt. Wat ik spannender vond was een handje in de lucht tijdens hanging off en kneedown je houd je gas dan ook nog losjes vast...
Tis allemaal techniek en een beetje oefenen.
Ik zou zeggen pak een rotonde zet de motor in z'n 2 en oefen je hanging-off naar gelang je fijn zit en je zithouding rijmt met je snelheid kan je harder - meer afhangen - nog harder - meer afhangen en dan komt dat kneetje-down vanzelf
Op den duur is het normaal en slijt je zo door een slider heen (he blackmagic I )
Overigens wat ook helpt is je vering (en bandenspanning) goed afstemmen.
Ach, idd (lekker) kunnen rijden!Uitgelaten heb ik haar nog niet, want dat was uitgelopen op een zwemles. Nu kan de Blade er wel tegen, maar de eigenaar niet
Morgen ga ik de eerste meters maken . Als ik naar de vooruitzichten kijk, beloven dat mooie kilometers te worden
Race amper kunnen zien, was aan het werk Toch, 2 Honda's @ Podium, Lorenzo tóch nog 6e geworden en Spies zijn 1e overwinning. Iekke vinne mooi!Het is een leuke uitslag, maar de race vond ik niet echt spectaculair.
Jammer van het akkefietje in het begin. Als dat niet gebeurd was, hadden we een hele mooie race voorgeschoteld gekregen
Nice, niet duurJa ook zo'n leuke. Wij (met oude baggercamera) die kant op. Zuigt dat ding er per 2 piccies een paar batterijen door Dus helaas van ons geen piccies. Maar we zijn met 2 andere stellen die kant op geweest, en daar krijgen we de piccies van gemaild. Dus als het zo ver is, komen ze hier ook te staan
Het is trouwens een aanrader om met versleten banden die kant op te gaan. Nieuwe MPP-achterband voor Swifty €140,-- incl omleggen en zelfs de bandenspanning van de voorband werd nog gechecked
Heb ook zulke gehad, zelfde kleur. Zitten super! Nieuwe eigenaar heeft daar
super handschoenen aan. Voor mij is XL te groot..
Veel plezier en geniet ervan. Dat er maar een hoop mooie foto's komen én wellicht na de vakantie een oplossing voor je probleemGisteren de eerste meters met de Blade gereden en hij doet het goed. Onderin loopt het wat rommelig vanwege het complete systeem en het BMC-filter (zonder de pcv), maar voor de rest is er prima mee te rijden.
Wat is dat toch heerlik als je weer kunt rijden na zo'n lange tijd. Briljant
Nu nog even een laatste testje voor de Blade: Heen en weer naar Tiel in ietwat warme temperaturen. Flesje water gaat mee zodat we onderweg nog een kleine drinkpauze kunnen inlassen.
Morgenochtend ben ik vertrokken naar mijn eerste slaapplek (nog wel in NL) zodat we met het hele clubje woensdagochtend vroeg kunnen vertrekken voor wat schitterende kilomters over de Franse wegen. Ik heb er zin in
Tot over een kleine twee weken