Hallo, sinds kort eigenaar van deze F4 uit 2000. Klein budget, veel zin om weer te rijden, dus uitgekomen op een CBR met nog geen 15k op de klok. Eerste enthousiasme is wel enigszins bekoeld, want loop tegen flink wat problemen aan.
Als het blok warm is loopt de motor slecht onderin. Spanningsregelaar? Wie weet, lijkt er wel op, heb een nieuwe besteld dus ga er achter komen. Verder stinkt de motor (geparkeerd in de tuin) onwijs naar benzine en lijkt er veel te veel olie in het blok te zitten. Dit kan duiden op slechte benzinekraan of problemen in de carburateurs, oftewel benzine in het blok. Iemand hier daar ervaring mee? Weet iemand of de benzinekraan zo'n vacuüm kraan is? Ik ga uit van niet, omdat de kraan met de hand dicht te draaien is. Met de kraan dicht is de benzinelucht na een paar dagen verdwenen.
Hoe dan ook, hallo! En alvast bedankt voor de reacties!
Als het blok warm is loopt de motor slecht onderin. Spanningsregelaar? Wie weet, lijkt er wel op, heb een nieuwe besteld dus ga er achter komen. Verder stinkt de motor (geparkeerd in de tuin) onwijs naar benzine en lijkt er veel te veel olie in het blok te zitten. Dit kan duiden op slechte benzinekraan of problemen in de carburateurs, oftewel benzine in het blok. Iemand hier daar ervaring mee? Weet iemand of de benzinekraan zo'n vacuüm kraan is? Ik ga uit van niet, omdat de kraan met de hand dicht te draaien is. Met de kraan dicht is de benzinelucht na een paar dagen verdwenen.
Hoe dan ook, hallo! En alvast bedankt voor de reacties!