Het is me weer gelukt :( R6 R.I.P

zaterdag ook bijna m`n motor vol in een koekblik gereden omdat ie ineens bedacht dat hij nog moest tanken.. kon nog net op tijd in de remmen (had voldoende afstand).

Hoe is het verder met je vinger?

Suk6.
 
De tering, dat meen je nie? :(
Gelukkig had je hem wel all risk verzekerd...dus binnen 30 dagen heb jij je centen en kan je weer gassen...
 
Enne, lukt het een beetje, 9-vinger typen (of deed je het al met 2) ;)

Altijd nog beter dan blind typen...

Maar hoe dan ook...goed klote :( Ben je er op geklapt en ben je onderuit gegleden?

Succes met verzekering... nu ff bepalen wat de volgende motor wordt.
 
Enne, lukt het een beetje, 9-vinger typen (of deed je het al met 2) ;)

Altijd nog beter dan blind typen...

Maar hoe dan ook...goed klote :( Ben je er op geklapt en ben je onderuit gegleden?

Succes met verzekering... nu ff bepalen wat de volgende motor wordt.
òh hò, jij bent gemeen zeg.....
Misschien een 'Text2Speech' functie voor diegene die blind typen? :)

Overigens altijd wel bizar als je op Assen loopt/rolt.... tijdens de TT. Zeker 1 op de 20 loopt mank. Wat een lol hebben we toch met dat brommeren he!
 
òh hò, jij bent gemeen zeg.....
Misschien een 'Text2Speech' functie voor diegene die blind typen? :)

Overigens altijd wel bizar als je op Assen loopt/rolt.... tijdens de TT. Zeker 1 op de 20 loopt mank. Wat een lol hebben we toch met dat brommeren he!

Ik had op de universiteit een medestudente die blind was. Al op de eerste dag kon ik het niet laten (na enig aftasten wat voor humor ze had, da's toch aardig): "Kan je ook blind typen?" }) ;)
 
omg!!!!!!

Das mooi klote man. net nu mijn fiets weer herstellende is , rij jij je fiets weer in de prak.
Ben in ieder geval blij dat je het nog kan navertellen!!!!

Ik hoor het hele verhaal morgen wel!!!!

iig beterschap, man, ik vind dit echt kl*te voor je, was namelijk een mooi fietsje!!
 
shit happens...
succes man...en dat je maar snel weer beter mag worden...ennuh..als je beter bent meteen weer :]

good luck..!! :)
 
Ik ben er dus echt opgeklapt en niet geschoven.

Neem aan dat mijn vinger in het ergste geval een klein stukje korter wordt. Tis maar een stukje wat er af ligt en niet de halve vinger :) .

Denk dat ik het verzekeringsgeld misschien wel gebruik om het huis uit te gaan en volgend jaar wel weer een motor terug koop maar daar moet ik nog maar eens goed over nadenken. Ben niet bang om weer op te stappen maar misschien is het wel even tijd voor een kleine pauze.
 
Zijn jullie toevallig die drie gasten waar ik in Adenauer mee staan praten heb en die het niet zagen zitten om te rijden ivm het kut weer??

Jullie kwamen al eens op MF en kenden Mar1tin
 
Terug
Bovenaan Onderaan