Het JM-Racing Topic deel 12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb meer mensen met verwondingen uit de Ramshoek zien komen dan op Zandvoort. Snelheid bij de ramshoek is zo hoog, dat je daar niet echt kan spreken van glijden, meer van stuiteren en hopen dat alles heel blijft aan je lichaam.

Kom idd gewoon een keertje naar Zandvoort, zal je zien dat het echt meevalt. Tis echt een leuke baan en tenminste nog betaalbaar (ivm Assen) ook.

Laat hem lekker in Assen blijven en Alès, wat helemaal gevaarlijk is met dat grindbakken-asfalt... :P

Blijven wij de koningen van CPZ :)
 
Mandeveen / Duikersloot gaan er zoveel af doordat ze onder grote hellingshoek idioot snel het gas opendraaien, niet omdat je daar een te kort aan grip hebt :N
Als je daar in z'n 3 of 4 uit komt zit je hoog in de toeren i.c.m. grote hellingshoek. Als je dan direct het gas vol openzet... Ja, dan heb je een probleem :X

Maar daar heb je nog enorm veel ruimte naast de baan :Y

Dat is meeuwemeer.
 
Respect houden bij bos uit en hugenholz en verder gewoon knallen! :]
Al moet ik wel toegeven dat ik meestal inhaal bij aanremmen hugenholz
:^
Hoewel het Hugenholtz niet echt een bocht is waar je het gas er weer heel vroeg opzet. Aanremmen Hugenholtz haal je veel mensen in? Moet maar eens achter jou aan gaan rijden bij Hugenholtz dan.....voor zo ver dat bij te houden is O-) :X
 
Dani kreeg zojuist een telefoontje voor een nieuwe - op voorraad staande - trailer *O*

Aanbieding:
Tandem-as trailer van 300x135x180, bruto gewicht 2000 kg.
Optie's:
- steunpoten
- reservewiel
- binnenverlichting
- wielbokken (2 stuks)
- lading vastzet rails
- oprijgoot

Voor €2750,- :} Van het weekend even langskarren denk ik :9:Y Gelukkig wel, anders zouden we allemaal op Assen willen rijden en dan is het zo druk :/_O- _O- _O-*D Grote mensen hebben altijd gelijk :+
:o
Jij hebt ook niet bepaald een goedkope smaak. Je Kawa is ongeveer net zo duur als die aanhanger :o :+ . Klinkt veelbelovend die aanhanger :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan