Het JM-Racing Topic deel 18

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eindelijk weer eens een foto in het Scheivlak :)

leukopdefoto_616895.JPG
 
Wow stoere glibbermans die op slicks in de regen wou voorrijden. :P

Pool op honda:
leukopdefoto_617362.JPG
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen zondag op Zandvoort in het Scheivlak:
[afbeelding]
Mooie foto :} .

Ben net weer terug, ff 430 km gereden om ook maar een paddocktent te halen. Is toch wel zo gemakkelijk. Morgen vertrek ik naar de Nurburgring hopelijk blijft het daar donderdag droog, de voorspellingen zijn niet al te goed :o
 
Laatst bewerkt:
@ Glijer, heb je in de pitbox van Almeria nog een verloopstekker (campingstekker oid) nodig voor het aansluiten van een haspel?
 
Laat ik me ook ff melden hier :W

Ben zondag teruggekomen uit Frankrijk van een vette straatfiets vakantie en as zaterdag rij ik alweer naar Alés.. ik heb het zooo zwaar O-)


Zo das een rood pakkie :o Coole pics Dani :}


Eindelijk weer eens een foto in het Scheivlak :)

[afbeelding]
Afgelopen zondag op Zandvoort in het Scheivlak:
[afbeelding]
Ziet er goed uit gasten :} Vette positie ook om de foto's vanaf te maken :Y
 
Mooie foto :} .

Ben net weer terug, ff 430 km gereden om ook maar een paddocktent te halen. Is toch wel zo gemakkelijk. Morgen vertrek ik naar de Nurburgring hopelijk blijft het daar donderdag droog, de voorspellingen zijn niet al te goed :o

Welke heb je gehaald :?
 
Mooie foto :} .

Ben net weer terug, ff 430 km gereden om ook maar een paddocktent te halen. Is toch wel zo gemakkelijk. Morgen vertrek ik naar de Nurburgring hopelijk blijft het daar donderdag droog, de voorspellingen zijn niet al te goed :o
kon niet verder weg gehaald worden ouwe? :P
 
Zelfde maat als Daniël en zelfde type als Peter heeft.
Doe maar duur :+ Dat type dat Peter heeft was al even duur als die ik heb, en die van mij is nog groter ook :o Trouwens, dat is wel kickuh met de endurance straks! Behoorlijke zooi paddocktenten naast elkaar _O-

Laat ik me ook ff melden hier :W

Ben zondag teruggekomen uit Frankrijk van een vette straatfiets vakantie en as zaterdag rij ik alweer naar Alés.. ik heb het zooo zwaar O-)Zo das een rood pakkie :o Coole pics Dani :}Ziet er goed uit gasten :} Vette positie ook om de foto's vanaf te maken :Y
Dat heb je goed voor elkaar Bert! Succes op Ales :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan