Het JM-Racing Topic deel 18

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even een verslagje van mijn kant. Vandaag voor het eerst met de nieuwe HK (Ohlins) vering het circuit op geweest. Samen met Dion zat ik in de snelste groep van groep 2. Het is eigenlijk de hele dag niet lekker gegaan, ik kende m'n motor niet meer terug (op een negatieve manier). Ik moest heel erg wennen aan de nieuwe vering, dit beinvloed het remmen, accelleren, sturen en de feedback die je krijgt van de motor. Ik heb er vandaag niet aan kunnen wennen en ik reed de laatste 2 sessies met vrijrijden 2:20 rond, aanzienlijk langzamer dan het vrijrijden met m'n 'oude' vering. Ik moet er maar gewoon aan wennen, hopelijk gaat het in Assen beter. Ik had ook een flinke 'dip' tussen de 4 en 6000 toeren, ik denk vanwegen m'n termi met dbkiller, de motor staat n.l. afgsteld op de originele demper. De koppeling slipt nog steeds alleen dan in de 4e 5e en 6e versnelling ipv de 1e 2e en 3e (Iwan heeft de plaat volgorde omgedraaid). Dus niet de ideaale omstandigheden. Daarbij lag het natuurlijk aan mij dat ik vandaag niet lekker reed, het zat niet goed tussen m'n oren. Volgende keer beter! Volgende keer gaan de qualifier II's er ook af (op advies van velen) en ga ik supercorsa pro's proberen.

Tot zover zandvoort 21 sep! *D

Nu eff chillen.............
 
Mooi om te lezen heren, helaas einde van het seizoen in zicht.

Al mensen die besloten hebbenvolgend jaar ook te gaan CUPpen?
 
Zou t echt? :o



Mwuah kvind 2:02 wel zeer netjes voor zo'n eerste keer! :}
Denk dat ie met nog een paar keer CPZ rijden onder de 2:00 rijd?

Punani wel :Y hij had zich geod vermaakt dus kwam nog terug.

Poolse marshall geeft uitleg:
gas do dechy chlopaki
full
 
Moggel, dat ben jij op die honda pooltje?

Zometeen 2 dagen naar de IAA Frankfurt, koekblikken kijken *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan