Het JM-Racing Topic deel 20

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even een prijsvraagje over Supercorsa's....

€109,- voor een 120/70-17
€128,- voor een 180/70-17
€134,- voor een 190/55-17

Da's geen geld, toch? Heb daar een goede leverancier voor gevonden namelijk die best wel dicht bij zit. Wat denken jullie? Doen of niet?
 
Even een prijsvraagje over Supercorsa's....

€109,- voor een 120/70-17
€128,- voor een 180/70-17
€134,- voor een 190/55-17

Da's geen geld, toch? Heb daar een goede leverancier voor gevonden namelijk die best wel dicht bij zit. Wat denken jullie? Doen of niet?

Zou ik doen hoor, kosten bij pro racing academy 50 euro meer per set (of nog veel meer!) :+
 
Even een prijsvraagje over Supercorsa's....

€109,- voor een 120/70-17
€128,- voor een 180/70-17
€134,- voor een 190/55-17

Da's geen geld, toch? Heb daar een goede leverancier voor gevonden namelijk die best wel dicht bij zit. Wat denken jullie? Doen of niet?



duurrrrrrrrrrrrrrr :P



bandjes moet je krijgen :Y :Y
 
Even een prijsvraagje over Supercorsa's....

€109,- voor een 120/70-17
€128,- voor een 180/70-17
€134,- voor een 190/55-17

Da's geen geld, toch? Heb daar een goede leverancier voor gevonden namelijk die best wel dicht bij zit. Wat denken jullie? Doen of niet?
Nette prijs ;)
 
Laatst bewerkt:
Frank en ik gaan ook karten. Dinsdagnacht nog even met de leenauto wezen karten op een industrieterrein. Ging niet helemaal volgens planning :') :')

Er lag toen nog lekker veel ijs / sneeuw. Dus mooi wezen glijden :] Hield het ijs / sneeuw op, dus kreeg die ineens grip en schoot ik rechtdoor door een heg. Toevallig ook nog bij een autoschadebedrijf _O- _O- _O-

Auto had geen schade 8-) Bosje / Hegje wel :')
Zoiets zeg maar
heg-sittard.jpg
 
balen bas...ik heb wel geluk met de gang van zaken. ik geloof dat ik in oktober besloot te kopen. en nu eind januari de sleutel:)
 
6 maandjes na start waren ze bij mij klaar. Man wat was ik blij met die paar heipalen :o

Ik krijg ook iets gratis dan twee aan elkaar geplakte kartonnen dozen :P :+

Bij ons duurt de bouw in totaal iets meer dan een jaar is de verwachting. In totaal worden er iets van 70 huizen tegelijk gebouwd, dus dat duurt wel even.
 
Frank en ik gaan ook karten. Dinsdagnacht nog even met de leenauto wezen karten op een industrieterrein. Ging niet helemaal volgens planning :') :')

Er lag toen nog lekker veel ijs / sneeuw. Dus mooi wezen glijden :] Hield het ijs / sneeuw op, dus kreeg die ineens grip en schoot ik rechtdoor door een heg. Toevallig ook nog bij een autoschadebedrijf _O- _O- _O-

Auto had geen schade 8-) Bosje / Hegje wel :')
Zoiets zeg maar
[afbeelding]
_O-
Goed gedaan Daniel.....uitkomen bij een autoschadebedrijf :+ _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan