Het JM-Racing Topic deel 23

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vind de Bridgestone persoonlijk beter bij mijn rijstijl passen. Heb nu voor en achter Bridgestone (medium/hard achter en de soft voor)
 
Dat is een fijne combi inderdaad! Ik vind ze tot een bepaald tempo lekker, maar daarna niet... De slicks vind ik wel super! :Y
 
Ik heb voor de rest van het seizoen nog wel behoefte aan 1 of 2 setjes banden.

Welke banden zouden jullie mij adviseren voor mijn 600RR voor de drie dagen op Alès - gezien het waarschijnlijk zeer warme weer en de korte baan kan ik me zomaar voorstellen dat andere banden dan de supercorsa's zinvol zouden zijn. Eigenlijk zou ik zelf wel graag eens slicks uitproberen.

tot dusver heb ik, qua droogweerbanden, alleen nog maar gereden op Diablo en Dragon Supercorsa SC2 op V2.1/A1.9 (koud)
 
Laatst bewerkt:
Schijnt dat pilot road het best lang volhoudt. :+

Zonder gekheid. Volgens mij heb je niet overdreven veel keus.
- pirelli SC / metz. racetec
- Bridgestone BT003
- dunlop superduurs.

Slicks is natuurlijk weer een ander verhaal..
 
Laatst bewerkt:
Schijnt dat pilot road het best lang volhoudt. :+

Zonder gekheid. Volgens mij heb je niet overdreven veel keus.
- pirelli SC / metz. racetec
- Bridgestone BT003
- dunlop superduurs.

Slicks is natuurlijk weer een ander verhaal..
haha, ik zat nog aan macadams te denk eigenlijk :P en dan niet de nootjes idd...
vraag is met name gericht op de hoge temperaturen en de korte baan van Ales. Hoge snelheden haal je daar niet, de temperaturen zullen wel hoog oplopen en als het goed is maak je veel uren/kilometers in die omstandigheden.
 
Lekker je wielen en schijven een kleurtje geven, de schijf gewoon in z'n geheel in de lak zetten. Wat niet kan, maar het is geen goed idee.
Maar die framemodificatie zijn wel z'n beste achievement, vooral de redenen die, die ervoor opgeeft: Meer vermogen, hoger topsnelheid, meer lucht in de airbox, zuiniger en schonere emissies. Vooral dat meer vermogen en topsnelheid is leuk met zo'n frame. :P
Ja ik vond de schijven wel erg donker, maar kon ook aan de belichting liggen. Haha wat een figuur. Die gasten zullen wel helemaal krom liggen met die gast elke keer :')
 
haha, ik zat nog aan macadams te denk eigenlijk :P en dan niet de nootjes idd...
vraag is met name gericht op de hoge temperaturen en de korte baan van Ales. Hoge snelheden haal je daar niet, de temperaturen zullen wel hoog oplopen en als het goed is maak je veel uren/kilometers in die omstandigheden.

Neem een softe compound. Dan zal alles wel loslopen. Denk aan SC1, misschien zelfs SC0.
 
:W

Zijn er nog mensen 11 juni op het circuit te vinden? Ik heb dan een dagje over genomen.
Even mijn straatmotor proberen op het circuit!

full


Hij is te koop overigens!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan