Het JM-Racing Topic deel 23

Status
Niet open voor verdere reacties.
Basje... Denk aan je hart :+
Heb enkel commentaar op hen omdat ze op CPZ achter m'n rug om commentaar op mij hadden en het niet recht in m'n gezicht gezegd hebben... Commentaar dat écht he-le-maal nergens op sloeg ;)

Daar sta je als RA inst-ruk-teur toch boven? ;)
 
Daar sta je als RA inst-ruk-teur toch boven? ;)
Doe ik ook, heb netjes een mailtje gestuurd naar de organisatie :) Die wisten niet wie het geweest waren. Vervolgens kreeg ik weer een mail van één van die gasten dat ze niet wisten waar ik het over had.... :Z
 
Respect Focus Pleasure.... let op, RA komt binnenkort ook met een spreuk :+


Zow, genoeg gewerkt :z Naar huis :W
 
Laatst bewerkt:
Doe ik ook, heb netjes een mailtje gestuurd naar de organisatie :) Die wisten niet wie het geweest waren. Vervolgens kreeg ik weer een mail van één van die gasten dat ze niet wisten waar ik het over had.... :Z
Sub4duc zit op mmf, vraag t em daar es :P
 
Die 720p files haal je van nieuwsgroepen af, heb alleen die van Jerez nog niet :?
Is dat 720? Dan zou de kwaliteit toch nog iets beter moeten zijn lijkt me, maar 't is in ieder geval niet slecht :) Ik pleur alles weg nadat ik 't gezien heb, dus kan je er niet mee helpen.

Edit: Zie al wat je bedoelt, de 720p staat er nu ook op inderdaad, maar die ik heb zijn van mister_pres1dent en staan gemarkeerd in de categorie divx. Jerez staat er niet tussen. Heb effe in 't verleden gezocht (heb payserver) maar daar kan ik 'em ook niet in vinden.
 
Laatst bewerkt:
môgge; gisteren de prijsopgaaf van Ten Kate gehad voor het herstel van mijn bike. Aangezien ik 2 linkerhanden heb vwb klussen moet ik dergelijk werk wel laten doen. Ik had verwacht dat de kosten ergens tussen de €00-€750 zouden liggen, maar dat viel toch wat tegen. Het zal zeker €1000 worden en maximaal €1250. De kosten zouden wat gedrukt kunnen worden als er nog gebruikt, maar goed materieel beschikbaar is en als de uren arbeid meevallen. Rib en lijf komen in mijn gedachten op, maar ja, hij staat dan donderdagmiddag wel weer helemaal in topvorm klaar in zijn nieuwe carbon jasje...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan