Het JM-Racing Topic deel 23

Status
Niet open voor verdere reacties.
De progressie lijkt elk jaar groter te zijn en mensen komen ook steeds vaker met prachtig geprepareerde fietsen :)
Zelfs in groep 1 zie je ze nu al verschijnen. Al had het voor een van de jongens die ik gisteren voorreed waarschijnlijk niet uitgemaakt of hij op de racer of spartamet was gekomen :X

Daar had je dus een binding mee? :+
 
ik rij gewoon met een totaal standaard fiets hoor. alleen hyperpro veertjes voor en achter demping standaard, motomaster schijven en quickshifter :P. thats all. geen dure ohlins, bloktuning enz. zou willen dat het kon :P


filmpje van gister. 2 rondjes van mslcup groep 4.
Zo dan, lekker bezig :}
 
ik rij gewoon met een totaal standaard fiets hoor. alleen hyperpro veertjes voor en achter demping standaard, motomaster schijven en quickshifter :P. thats all. geen dure ohlins, bloktuning enz. zou willen dat het kon :P


filmpje van gister. 2 rondjes van mslcup groep 4.

:^

Mis dan nog 2,5 seconde tov jou snelste ronde tijd. Ik rij met standaard straat vering van een K7 en zonder quickshifter. (wel met een yoshi full sys en brembo pompje + stalen leidingen en andere vertanding)
 
Laatst bewerkt:
vanmiddag flink in m'n reet genomen en 't was niet eens lekker :N :N

full



ohw, de olie is nie van mij, blok is iig helemaal heel gebleven
 
net terug uit ziekenhuis, gelukkig niets gebroken.

full


ben (denk ik) over de motor gelanceerd aan einde rechte stuk en vermoedelijk op m'n beide hielen terecht gekomen (daardoor kan ik dus niet lopen nu ;)
Verder flinke bult op m'n elleboog en een lichte hersenschudding

ff snel de schade:

- helm
- achtervelg
- kuip
- tank
- clipon
- subframe
- uitlaat
 
net terug uit ziekenhuis, gelukkig niets gebroken.

[afbeelding]

ben (denk ik) over de motor gelanceerd aan einde rechte stuk en vermoedelijk op m'n beide hielen terecht gekomen (daardoor kan ik dus niet lopen nu ;)
Verder flinke bult op m'n elleboog en een lichte hersenschudding

ff snel de schade:

- helm
- achtervelg
- kuip
- tank
- clipon
- subframe
- uitlaat

man man man, jou zit het echt niet mee he!! gelukkig vallen je verwondingen mee.
 
net terug uit ziekenhuis, gelukkig niets gebroken.

[afbeelding]

ben (denk ik) over de motor gelanceerd aan einde rechte stuk en vermoedelijk op m'n beide hielen terecht gekomen (daardoor kan ik dus niet lopen nu ;)
Verder flinke bult op m'n elleboog en een lichte hersenschudding

ff snel de schade:

- helm
- achtervelg
- kuip
- tank
- clipon
- subframe
- uitlaat

Da's idd het voornaamste..............maar fuck he, hoeveel pech kun je hebben pfff.
Sterkte kerel en beterschap.
 
De progressie lijkt elk jaar groter te zijn en mensen komen ook steeds vaker met prachtig geprepareerde fietsen :)
Zelfs in groep 1 zie je ze nu al verschijnen. Al had het voor een van de jongens die ik gisteren voorreed waarschijnlijk niet uitgemaakt of hij op de racer of spartamet was gekomen :X
_O- _O-
 
net terug uit ziekenhuis, gelukkig niets gebroken.

[afbeelding]

ben (denk ik) over de motor gelanceerd aan einde rechte stuk en vermoedelijk op m'n beide hielen terecht gekomen (daardoor kan ik dus niet lopen nu ;)
Verder flinke bult op m'n elleboog en een lichte hersenschudding

ff snel de schade:

- helm
- achtervelg
- kuip
- tank
- clipon
- subframe
- uitlaat
Dit is mooi ruk voor je zeg, 2010 is niet echt een goed jaar. Sterkte verder.
 
vanmiddag flink in m'n reet genomen en 't was niet eens lekker :N :N

[afbeelding]


ohw, de olie is nie van mij, blok is iig helemaal heel gebleven
godver de godver dude!!:( :(
Dit gun je niemand en helemaal jouw niet!! Super veel moeite gedaan om alles
weer rijdbaar te krijgen voor France, dammnnn leef met je mee :(
 
net terug uit ziekenhuis, gelukkig niets gebroken.

[afbeelding]

ben (denk ik) over de motor gelanceerd aan einde rechte stuk en vermoedelijk op m'n beide hielen terecht gekomen (daardoor kan ik dus niet lopen nu ;)
Verder flinke bult op m'n elleboog en een lichte hersenschudding

ff snel de schade:

- helm
- achtervelg
- kuip
- tank
- clipon
- subframe
- uitlaat

Sjezus Arnold, het zit je ook niet mee zeg :( . Heb je net de boel klaar en heel veel problemen gehad en dan nu dit :( .

Gelukkig ben je er zelf goed van afgekomen, das natuurlijk het belangrijkste, alleen kloten voor je is het wel !!
 
net terug uit ziekenhuis, gelukkig niets gebroken.

[afbeelding]

ben (denk ik) over de motor gelanceerd aan einde rechte stuk en vermoedelijk op m'n beide hielen terecht gekomen (daardoor kan ik dus niet lopen nu ;)
Verder flinke bult op m'n elleboog en een lichte hersenschudding

ff snel de schade:

- helm
- achtervelg
- kuip
- tank
- clipon
- subframe
- uitlaat
pfffff wat een pech :( Beterschap.. had erger kunnen aflopen, maar toch enorm kut!!!
Iemand achter je vergat te remmen ofzo?
 
net terug uit ziekenhuis, gelukkig niets gebroken.

[afbeelding]

ben (denk ik) over de motor gelanceerd aan einde rechte stuk en vermoedelijk op m'n beide hielen terecht gekomen (daardoor kan ik dus niet lopen nu ;)
Verder flinke bult op m'n elleboog en een lichte hersenschudding

ff snel de schade:

- helm
- achtervelg
- kuip
- tank
- clipon
- subframe
- uitlaat
Jezus, wat zit het jou mee zeg.. Sterkte :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan