Het JM-Racing Topic deel 24

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W

voor mensen die foto's willen van 2 en 3 aug. (en meer in de toekomst)...

een tip: www.motorsportfoto.nl
 
leuke band om op te trainen, lang rijden, redelijke grip, leer je ook nog is om gaan met een "versleten" band... denk dat je dan makkelijker harder gaat op SC's...
ji[ zie tomizawa in de moto2. Kon door financiele redenen alleen maar op versleten banden testen voor het seizoen en weet nu hoe het is om met een versleten band
 
Mjeh dat eerste uitstapje was echt super jammer... man wat was ik geschrokken zeg! :X
t uitstapje in de haarbocht was een gevolg daarvan, verremde me eigenlijk niet, maar ik kon gewoon niet doorremmen, "vaak buj te bang", nou dat was het geval.. |(
Maar Christ ging als een raket en die anderen konden ook nog een stuk harder toen hij ze voorbij was :? vage shit, maargoed dikke vette pech voor mij. :)Gezellig, kom je dan ook een keer gedag zeggen :?
Rij jij ook cup/c-licentie dan?
 
@ UPP: Van de kart fabrique twitter:
Vandaag bij #DeFabrique word t nieuwe #C1000 spotje opgenomen. Met onze eigen receptioniste in de hoofdrol! Hou je TV in de gaten!

Dat begrijpen we best of niet? :)
 
thanks :+

Vond ik ook wel, dat is blijkbaar de ontspannen endurance houding. :9
Vorig jaar had ik nog moeite met 8 rondjes :') nu reed ik er 20 en had nog wel iets langer mogelijk geweest. Stapte best fris af. :o
Hah mag je me uitleggen hoe die endurance houding moet want ik ben na 8 rondjes rot :') :X
 
Laatst bewerkt:
goeiesmorgens :W

spezial fur onze Wim
honda-de-puniet-2.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan