Het JM-Racing Topic deel 24

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben ik met je eens, maar deze schade laat je zelf toch ook niet zo zichtbaar zitten? Ik zou naar de bouwmarkt/brezan/welke winkel die spuitbussen verkoopt dan ook gaan en daar een busje verf kopen die goed bij de framekleur past. Thuis even een schuur papiertje over de krassen halen en netjes spuiten.

Dat was ook helemaal mijn plan :Y .
 
Deze week wil ik hem ff buiten zetten en dan kijken hoe alles staat (dan kunnen we het toch wat beter zien). Op het eerste gezicht lijkt alles wel recht ;) . En die krassen vallen in principe ook nog wel mee. Ik zie wel ff !![afbeelding]

10AR-8325-661.jpg


bekende kuip ;)
 
Weet iemand trouwens een leuk adresje voor rem/schakelsetjes ? Aangezien ik nu een nieuwe moet hebben ;) .

Zit trouwens te zoeken naar een dealer van Valtermoto (dat zit er nu op). Zou mooi zijn dat ik alleen een remsetje kan bestellen (schakel stepje is tenslotte nog goed). Maar dat zal wel niet mogelijk zijn :P .
 
PP tuning, niet duur en altijd reserve onderdelen op t circuit voorradig, gewoon bij raceshop bestellen ;)
 
of de webshop van Peter van de Heijer (motorsportschool Holland): klik
 
Laatst bewerkt:
:^

vooral op gele yamaha's :Y


:+
:o :(
Weet iemand trouwens een leuk adresje voor rem/schakelsetjes ? Aangezien ik nu een nieuwe moet hebben ;) .

Zit trouwens te zoeken naar een dealer van Valtermoto (dat zit er nu op). Zou mooi zijn dat ik alleen een remsetje kan bestellen (schakel stepje is tenslotte nog goed). Maar dat zal wel niet mogelijk zijn :P .
Vraag even aan Kevin (Goretex op MF) oftie alleen een schakeldeel kan leveren. www.circuitmoto.nl
 
Laatst bewerkt:
Weet iemand trouwens een leuk adresje voor rem/schakelsetjes ? Aangezien ik nu een nieuwe moet hebben ;) .

Zit trouwens te zoeken naar een dealer van Valtermoto (dat zit er nu op). Zou mooi zijn dat ik alleen een remsetje kan bestellen (schakel stepje is tenslotte nog goed). Maar dat zal wel niet mogelijk zijn :P .


welk type heb je?

importeur zit hier (dus ook bij jou :+ ) vlakbij :Y :Y

ff beetje lullen en je kunt het er rechtstreeks halen



edit zie je net online, zet wel ff op msn ;)
 
Ik ga mijn frame roze spuiten denk ik :+ .

Achteraf had ik ook van die carbon covers moeten hebben, maar goed, das altijd achteraf .........
Hoe dik zou zo`n koppelingsdeksel trouwens zijn. Hier komt uiteraard een nieuwe op, maar weet niet of mij dat lukt vóór de 17e.

Van een PC37 vond ik de deksels erg dun, na een schuiver in de haarbocht was ie bijna door! TKR heeft goede gebruikte (bijna) altijd op voorraad. fluitje van een cent om ze te vervangen!! staat zo lullig al die olie op de baan :]
 
Van een PC37 vond ik de deksels erg dun, na een schuiver in de haarbocht was ie bijna door! TKR heeft goede gebruikte (bijna) altijd op voorraad. fluitje van een cent om ze te vervangen!! staat zo lullig al die olie op de baan :]

Moet deze week toch naar Ten Kate en neem er dan sowiezo één mee ;) . Vervangen valt idd ook wel mee. Vloeibare pakking (van dat zwarte spul op siliconenbasis) heb ik ook nog liggen. Moet alleen wel ff de olie er uit :Y .
 
Moet deze week toch naar Ten Kate en neem er dan sowiezo één mee ;) . Vervangen valt idd ook wel mee. Vloeibare pakking (van dat zwarte spul op siliconenbasis) heb ik ook nog liggen. Moet alleen wel ff de olie er uit :Y .

Zou het ff navragen, maar bij mij hoefde de olie er niet uit!
 
Weet iemand trouwens een leuk adresje voor rem/schakelsetjes ? Aangezien ik nu een nieuwe moet hebben ;) .

Zit trouwens te zoeken naar een dealer van Valtermoto (dat zit er nu op). Zou mooi zijn dat ik alleen een remsetje kan bestellen (schakel stepje is tenslotte nog goed). Maar dat zal wel niet mogelijk zijn :P .
motal ff proberen... zijn erg vriendelijk wat dat betreft :}
 
Weet iemand trouwens een leuk adresje voor rem/schakelsetjes ? Aangezien ik nu een nieuwe moet hebben ;) .

Zit trouwens te zoeken naar een dealer van Valtermoto (dat zit er nu op). Zou mooi zijn dat ik alleen een remsetje kan bestellen (schakel stepje is tenslotte nog goed). Maar dat zal wel niet mogelijk zijn :P .
www.motal.nl is de importeur.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan