Het kleine Kawasaki Versys-X 300 topic

vandaag proefrit gemaakt met een Bagster zadel, mmmm had ik beter niet kunnen doen zadel is er niet meer afgegaan🙂🙂, wat een verschil na een proefrit van 1 1/2 uur waren b*llen en b*llen nog intact, Bagster zadel is breder, heeft gel inzetstukken en Bultex foam en staat prachtig op de Versys.

ook een oxygen se nsor eliminator geplaatst, wat een enorme verbetering vooral bij lage toeren, geen gehakkel meer, motor pakt veel beter op.
Oxygen Sensor Eliminator kit

kortom door de combinatie van zadel en sensor een enorme verhoging van het rijgenotBekijk bijlage 1657664
Zat zelf ook de denken aan een ander zadel van badster. Is deze incl gel?
Waar gehaald en wat was de prijs?

Zat zelf te denken aan een boosterkit om wat verbetering in rij eigenschappen te krijgen.

of krijg ik het zelfde effect met de eliminatie van de sensor?
 
Zat zelf ook de denken aan een ander zadel van badster. Is deze incl gel?
Waar gehaald en wat was de prijs?

Zat zelf te denken aan een boosterkit om wat verbetering in rij eigenschappen te krijgen.

of krijg ik het zelfde effect met de eliminatie van de sensor?
Het zadel is zowel voor de berijder als passagier voorzien van gel inserts, zadel gekocht bij Premium Motors in Apeldoorn, er zijn veel zadels op voorraad, zadel kan naar eigenwens worden gemaakt.
De boosterplug ken ik niet, de eliminatie van de sensor maakt dat de Versys veel prettiger rijd, vandaag rit van ruim 300km gemaakt om te testen en alleen nog positiever geworden.
Update; Bagster Seat Center
 
Iemand zo het aanhaalmoment van het voorste kettingtandwiel bij de hand? In het instructieboekje kan ik het niet vinden en een werkplaatshandboek heb ik (nog) niet...

Ik meende dat het 124NM was maar ben niet zeker...
 
Laatst bewerkt:
Iemand zo het aanhaalmoment van het voorste kettingtandwiel bij de hand? In het instructieboekje kan ik het niet vinden en een werkplaatshandboek heb ik (nog) niet...

Ik meende dat het 124NM was maar ben niet zeker...
Zoiets?
1628595258176.png
 
Inmiddels weer terug van onze trip.

Uiteraard weer het voorspatbord te barsten. Is iemand van jullie al iets kwa een alternatief tegen gekomen?
Zodra hiermee het stuur dwars komt te staan breken de bevestigingspunten af.
 
Rustig hier. O-)

Ik heb m'n nieuwe skid plate nog niet. Ding zou 30 juli bezorgd zijn maar dan wel in Amsterdam... en daar woon ik niet. Gebeld met PostNL, bleek dat de code voor iemand anders was. Inmiddels het dispuut bij Ali gewonnen dus als het goed is heb ik binnenkort m'n geld terug en kan ik het ding elders bestellen. :/
 
Da's best meh.
Blijft altijd extra kans op gedoe via thuisbezorgen op deze manier.

Hier vandaag opzet ruitje binnen.

20210828_170436.jpg



Met de beugel van onderen in de hoogste stand eindelijk van het gebulder af om de helm.
Maar het is wel wat wiebelig. Dat originele ruitje is vrij vlak, dus wappert vrij gauw als er wat op hangt.
Ben benieuwd of die nog ooit krak gaat zeggen bij 140kmu met wat extra wind erbij ofzo. :X
 
Da's best meh.
Blijft altijd extra kans op gedoe via thuisbezorgen op deze manier.

Hier vandaag opzet ruitje binnen.

Bekijk bijlage 1670504


Met de beugel van onderen in de hoogste stand eindelijk van het gebulder af om de helm.
Maar het is wel wat wiebelig. Dat originele ruitje is vrij vlak, dus wappert vrij gauw als er wat op hangt.
Ben benieuwd of die nog ooit krak gaat zeggen bij 140kmu met wat extra wind erbij ofzo. :X
60 tegen een boom of 120 in een vangrail interesseert m weinig, zal wel goed gaan denk ik!
 
Da's best meh.
Blijft altijd extra kans op gedoe via thuisbezorgen op deze manier.

Hier vandaag opzet ruitje binnen.

Bekijk bijlage 1670504


Met de beugel van onderen in de hoogste stand eindelijk van het gebulder af om de helm.
Maar het is wel wat wiebelig. Dat originele ruitje is vrij vlak, dus wappert vrij gauw als er wat op hangt.
Ben benieuwd of die nog ooit krak gaat zeggen bij 140kmu met wat extra wind erbij ofzo. :X
Bij mij begon hij erg door te buigen boven de 125 km/u. En ik zat niet te wachten op stukken plastic in mijn gezicht tijdens rijden.
Heb ook op originele geplaatst tijdens mijn rit richting Zweden. Bij thuis komst bleek er barstjes in het originele scherm te zitten. Al met al ben ik er nog niet uit wat het beste is.
 
Rustig hier. O-)

Ik heb m'n nieuwe skid plate nog niet. Ding zou 30 juli bezorgd zijn maar dan wel in Amsterdam... en daar woon ik niet. Gebeld met PostNL, bleek dat de code voor iemand anders was. Inmiddels het dispuut bij Ali gewonnen dus als het goed is heb ik binnenkort m'n geld terug en kan ik het ding elders bestellen. :/
Daar wordt je niet vrolijk van.
Duurd al lang genoeg soms.
Hoe is het met je windscherm?
 
Nog hetzelfde als een tijdje terug, er is een eind af maar het moet nog ff netjes.
Momenteel even wat meer bezig met die spruit die 4 weken geleden geboren is. :P
 
Dank je!

We hadden al een dametje (nu bijna 3). Het is nu wel even extra druk, ook omdat zij toch stiekem wel wat extra aandacht vraagt nu.

Komt allemaal vanzelf wel weer tot rust. Hoop ik. :+
 
De Petfles staat hem toch best goed, trouwens. :+
pxl_20210828_182659505-jpg.1670578


Wie haalt hem daar weer ff vandaan met een Versys-X? ;)
 
Nog hetzelfde als een tijdje terug, er is een eind af maar het moet nog ff netjes.
Momenteel even wat meer bezig met die spruit die 4 weken geleden geboren is. :P
Ja dat doe je goed. Zou je scherm wel even willen lenen om uit te proberen.
Wil de originele niet verklooien en weet nog niet of ik het Ali- Givi scherm wil aanpassen.
 
Weer is om te janken, maar de locatie helemaal top. Ik hoop dat ik de komende dagen nog wat mooie plaatjes kan schieten. Groeten vanuit Tirol :W
 

Bijlagen

  • 20210830_153538.jpg
    20210830_153538.jpg
    242,3 KB · Weergaven: 8
Terug
Bovenaan Onderaan