Het Knee-Down topic, voor alle tips en trucs deel IX

Status
Niet open voor verdere reacties.
1 van mijn eerste KD's . hoe vinden jullie mijn houding?

bbp1778.jpg

bbp1786.jpg
 
zo bestaat dit topic nog :P

paar jaar geleden voor het laatst gepost met de gsx-r1000
nu met de 600 voor het circuit dan maar :)
full

full


nu ik ook circuit rij is die knee down drang op straat echt bijna weg :) meer van lekker sturen en een dagje weg met de motor :)
de hellingshoeken kan je beter met de circuitfiets pakken :)

het meer met het hoofd naar beneden duurde me wel even, is lastig ook want denk elke keer dat ik tussen het voorwiel draai :P
ben niet de korste (2.00m) maar dagje met de 600 circuit gaat goed :)
 
Laatst bewerkt:
Gister ff gekneedownd, is met een snelheid van 50 ongeveer(rondjes :P )

Probeer meer me hoofd richting de spiegel te krijgen maar vind het maar raar. Vraag me ook af of het nut heeft op een TC, want veel platter kan ik niet geloof ik(heb al geen schaamrandjes meer achter, voor ook haast niks geloof ik en reed gister me stepje ook bij 1 van deze kd's aan de grond, maar het is ook maar een 160 achterband).

Ik wil het liefst zo'n motogp houding, maar daarvoor moet je ook hoger zitten lijkt me en natuurlijk veel meer grondspeling hebben.

Hebben jullie nog tips, en welke foto is het beste qua houding? :) Persoonlijk lijkt mij foto 1,2, 10 en 11

Kan de bovenste trouwens in de OP? O-)

1

[afbeelding]

2

[afbeelding]


3
[afbeelding]

4
[afbeelding]

5
[afbeelding]

6
[afbeelding]

7
[afbeelding]

8
[afbeelding]

9(maar ff weggehaald, iets met een gele plaat met zwarte lettertjes :P )

10
[afbeelding]

11
[afbeelding]

Hee Martin mooie foto's :9~
Zag dat dit waarschijnlijk bij mij in de buurt is. Ik wil vanavond weereens gaan oefenen. Woon in Hellevoetsluis maar weet hier zo nergens een terrein waar ik ongestoord rondjes kan draaien :$

Waar zijn deze foto's genomen :?
 
zo bestaat dit topic nog :P

paar jaar geleden voor het laatst gepost met de gsx-r1000
nu met de 600 voor het circuit dan maar :)
[afbeelding]
[afbeelding]

nu ik ook circuit rij is die knee down drang op straat echt bijna weg :) meer van lekker sturen en een dagje weg met de motor :)
de hellingshoeken kan je beter met de circuitfiets pakken :)


het meer met het hoofd naar beneden duurde me wel even, is lastig ook want denk elke keer dat ik tussen het voorwiel draai :P
ben niet de korste (2.00m) maar dagje met de 600 circuit gaat goed :)


:^ .. Ik vind op straat aardig saai :P

Verder doe je het netjes met 2m op een 600 :P

Ziet er goed uit man! *O*
 
Haha jij hebt je hoofd wel erg ver gedraaid, ziet er best geinig uit als je erop let :+

Voor de rest ziet het er netjes uit volgens mij, misschien je bovenlichaam iets meer mee bewegen :)
 
Haha jij hebt je hoofd wel erg ver gedraaid, ziet er best geinig uit als je erop let :+

Voor de rest ziet het er netjes uit volgens mij, misschien je bovenlichaam iets meer mee bewegen :)

Te ver gedraaid??? Hij kijkt juist goed de bocht door. Alhoewel we niet kunnen zien hoe de bocht loopt. Het is iig juist goed.

Enige punt van kritiek is dat het bovenlichaam meer in de bocht mag gaan hangen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan