Het Knee-Down topic, voor alle tips en trucs deel VIII

Status
Niet open voor verdere reacties.
vooral het laatste, met de motor kan het makkelijk :Y

meters maken that's it :Y

meters maken doet hij wel maar de rempomp werkt niet echt mee.
tijd voor een brembo.
en hij moet naar de bank omdat hij nu een vreselijk onrustig karakter heeft.
en eerst te arm staat en daarna te rijk dus al met al kan het veel beter.
 
eerst fatsoenlijk door de bocht zien te komen ;) :+

Jaja. B|

Wordt aan gewerkt,houding is in ieder geval een heel eind verbeterd.

Ennuh,Motornieuws 25 juli 2010,00:52: Flight forum is een strak stukkie asfalt... })
 
Laatst bewerkt:
Nog een keer mijn vraag
als ik mijn knee down heb, heb ik voornamelijk de binnenkant van de slider aan de grond, en laatst ook een stukje van mijn pak.. Verkeerde zitpositie?? en wat doe ik dan fout?? misschien dat iemand het weet.

thnx jelle
 
volgens mij steek je dan je knie te ver naar buiten en zou je hem meer naar voren moeten doen
maar is een beetje lastig te bepalen hier van achter de laptop
heb je geen kd foto voor ons
 
Nog een keer mijn vraag
als ik mijn knee down heb, heb ik voornamelijk de binnenkant van de slider aan de grond, en laatst ook een stukje van mijn pak.. Verkeerde zitpositie?? en wat doe ik dan fout?? misschien dat iemand het weet.

thnx jelle

dat eerste...

en: je wilt te graag dus je gaat niet plat genoeg om je knie normaal op de grond te krijgen (gok ik)... dus je knie staat te haaks op de grond..
 
kd gaat aardig makkelijk, verzitten en zit snel aan de grond zal een keer foto's maken dat zal wel helpen denk ik:-) heb er vandaag al andere sliders opgezet misschien dat dat helpt
 
kd gaat aardig makkelijk, verzitten en zit snel aan de grond zal een keer foto's maken dat zal wel helpen denk ik:-) heb er vandaag al andere sliders opgezet misschien dat dat helpt

maar als je hellingshoek niet zo groot is dan staat je knie er dus te haaks op het asfalt en rij je dus je pak aan de grond...
 
das waar nu zijn het vooral de zijkanten (en me pak) ga dinsdag weer een ritje maken zal kijken of we dan wat foto's kunnen maken.
 
das waar nu zijn het vooral de zijkanten (en me pak) ga dinsdag weer een ritje maken zal kijken of we dan wat foto's kunnen maken.

we zien de foto's wel verschijnen :)

kan natuurlijk ook zo zijn dat de sliders verkeerd zitten maar dit is mijn eerste gedachte bij je beschrijving..
 
full



zo zou het er uit moeten zien
nou heb ik ook niet de meeste mooie rijstijl maar zo ongeveer
 
Jaja. B|

Wordt aan gewerkt,houding is in ieder geval een heel eind verbeterd.

Ennuh,Motornieuws 25 juli 2010,00:52: Flight forum is een strak stukkie asfalt... })


mwah, mijne blijft er maar overheen "hobbelen", minder steunen op de handvaten heft dat ietwat op, maar nog niet helemaal.

Geef mij maar wat snellere bochten, daar is mijn motor veel stabieler.
 
WTF :o


Dat was een van mijn allereerste KD's _O- _O-

Slider zat daar gewoon gruwelijk verkeerd. EN m'n houding was nog niet bepaald jofel :X

hoe zo zit je slider daar verkeerd hij zit toch netjes aan de zijkant.


ik had deze foto gevonden en maar als voorbeeld gebruikt.
ik denk dat jella het zelde doet als wat jij daar deed
 
dat klopt denk dat ik ongeveer hetzelfde doe alleen zit mijn slider harder tegen de grond. is naar 3 keer aan de zijkanten afgesleten.maar wat wordt er daar fout gedaan?(behalve dat de sliders verkeerd zitten;-)
groetjes jelle
 
wat ik doe

verzitten vol in de ankers en kd


zorg er voor dat je tenen op het stepje staan en ik kantel iets mijn voet.
zorg er voor dat je voet niet buiten je stepje steekt aan de buitenkant anders raken je tenen het asfalt.
en zorg er voor dat je knie niet een hoek van 90 graden maakt
maar iets van 45 graden
je kan ook nog je knie iets verder naar voren steken wil ook wel helpen om een goede kd te maken.
maak een groot genoege hellingshoek zodat je niet als een aap naast die motor hoef te hangen met een knie in een hoek van 90 graden om een kd te maken
 
hoe zo zit je slider daar verkeerd hij zit toch netjes aan de zijkant.


ik had deze foto gevonden en maar als voorbeeld gebruikt.
ik denk dat jella het zelde doet als wat jij daar deed


Slider zat daar veel te hoog. Was echt het onderste puntje aan het afslijten :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan