Het Knee-Down Topic, voor alle tips en trucs Deel XII

Hij rijdt als een demente bejaarde, sorry.


als je de tijd nam om de tekst te lezen onder zijn filmpje snap je het denk ik beter .

wat jim bean ;) duidelijkt probeer te maken , is dat je ook met vloeiend rijden een stuk verder komt dan iedere versnelling 12.000 te jakkeren :D




en ogri je bent geen spat veranderd :D _O-
 
ook dan gelijk maar weer een plaatje posten al een tijdje niet gedaan :D

dit was tijdens de eerste sprint race op zolder :9

al die tijd veels te lang getwijfeld . 2016 gaan we meer sprint races doen en eventueel ow cup met een dag licentie

dat vrij rijden kan me gestolen worden
!@!# :P :P :P

plaatje

full

full


ooh en tevens een filmpje :D

 
Laatst bewerkt:
Alle al bij al, als ik het goed versta is het een beetje een combinatie van alles wat. :)

Mooie foto's! Wil ik ooit ook eens doen!
 
Laatst bewerkt:
ook dan gelijk maar weer een plaatje posten al een tijdje niet gedaan :D

dit was tijdens de eerste sprint race op zolder :9

al die tijd veels te lang getwijfeld . 2016 gaan we meer sprint races doen en eventueel ow cup met een dag licentie

dat vrij rijden kan me gestolen worden
!@!# :P :P :P

plaatje

[afbeelding]
[afbeelding]

ooh en tevens een filmpje :D


Ziet er zo vet uit bij de startgrid. Gewoon met 30 man vol gas, heel vet. :Y
 
Je herkent jezelf erin , ook sorry dan :+

Precies, maar dan bij logaritmische extrapolatie. Nu ik een oude man ben, rij ik wat rustiger dan vroeger en val ik ook niet meer de hele tijd. Ik kan me goed voorstellen, dat ik nog wat rustiger rij (zeg alleen KD op droog wegdek) als ik binnenkort officieel bejaard ben. Zo wordt het dus demente bejaarde. Klopt.
 
als je de tijd nam om de tekst te lezen onder zijn filmpje snap je het denk ik beter .

wat jim bean ;) duidelijkt probeer te maken , is dat je ook met vloeiend rijden een stuk verder komt dan iedere versnelling 12.000 te jakkeren :D




en ogri je bent geen spat veranderd :D _O-

Vloeiend rijden is niet hetzelfde als lam rijden en dan niet eens rechts kunnen houden.

Boven leg ik trouwens uit dat ik wel veranderd ben.
 
Vloeiend rijden is niet hetzelfde als lam rijden en dan niet eens rechts kunnen houden.

Boven leg ik trouwens uit dat ik wel veranderd ben.



tja hij legt ook dat het niet de meest correcte manier is hoe hij daar reed.

je kan wel zijn veranderd in RL maar niet direkt in je verwoording ;)

ik herkende je manier van posten direkt :+ :o no hard feelings :P

dan maar gelijk een herpost

full

full

full
 
Precies, maar dan bij logaritmische extrapolatie. Nu ik een oude man ben, rij ik wat rustiger dan vroeger en val ik ook niet meer de hele tijd. Ik kan me goed voorstellen, dat ik nog wat rustiger rij (zeg alleen KD op droog wegdek) als ik binnenkort officieel bejaard ben. Zo wordt het dus demente bejaarde. Klopt.



Wij verschillen niet zo heel veel in leeftijd..........dan zijn we samen dement *D Rij zelf ook rustiger voor ons beide geldt dat vallen meer pijn doet als bij die jonkies ;) En het herstellen 3 x langer duurt B|
 
na een paar sessie's eindelijk weer in een ritme kunnen komen


full



motorpak heb ik terug in mei , dan gan we weer plannen :Y :Y
 
Laatst bewerkt:
Heb vorige week Zaterdag 30 April mijn eerste KD's (rechts) gemaakt op de Ducati SuperSport 600,
Dit was op de weg tussen Aduard en Wehe Den hoorn te Groningen bij twee mooie haakse bochten.

Nu weet ik dat het op de weg niet verstandig is maar het was niet eens echt de bedoeling, :9
Alleen links lukt mij nog niet ik durf platter te gaan met rechts maar ben wel trots nu. :D

Ben hierna even terug gegaan (zie foto hieronder),
maar toen lukte het mij niet meer om een kneedown te doen.

De bocht waar het om gaat;
[img=1600]http://i65.tinypic.com/1zdlo41.png[/img]

Het behaalde resultaat;
[img=1600]http://i68.tinypic.com/10cnapu.jpg[/img]
 
Laatst bewerkt:
Heb vorige week Zaterdag 30 April mijn eerste KD's (rechts) gemaakt op de Ducati SuperSport 600,
Dit was op de weg tussen Aduard en Wehe Den hoorn te Groningen bij twee mooie haakse bochten.

Nu weet ik dat het op de weg niet verstandig is maar het was niet eens echt de bedoeling, :9
Alleen links lukt mij nog niet ik durf platter te gaan met rechts maar ben wel trots nu. :D

Ben hierna even terug gegaan (zie foto hieronder),
maar toen lukte het mij niet meer om een kneedown te doen.

De bocht waar het om gaat;
[afbeelding]

Het behaalde resultaat;
[afbeelding]

Gefeliciteerd. Ik zag je gisteren daar ook rijden rond 16.00 uur. Je keerde net, om terug te gaan richting het noorden. Ter hoogte van Roodehaan haalde je heel link een auto in, vlak voor die blinde bochtjes. Gelukkig geen tegenliggers, anders hadden beiden een probleem.
 
Gefeliciteerd. Ik zag je gisteren daar ook rijden rond 16.00 uur. Je keerde net, om terug te gaan richting het noorden. Ter hoogte van Roodehaan haalde je heel link een auto in, vlak voor die blinde bochtjes. Gelukkig geen tegenliggers, anders hadden beiden een probleem.

Ja ik let meestal wel op ander verkeer, maar dit vond ik ook al dom van mezelf.. |(
Denk ook dat ik binnenkort richting het circuit wil gaan, de openbare weg is hier niet voor bedoeld.
 
Voor zover ik het zo kan zien, lijkt het of je je kont naar buiten draait en je bovenlichaam boven de motor houd? Probeer je bovenlichaam in 1 lijn te krijgen met de motor, met je hoofd richting je clipon.
 
Over het stuur uiteraard

En die motor van je is zeker een Supersport met de maximale veervoorspanning en de verstelbare steunen op maximale hoogte. En zelfs dan rij je de steunen aan de grond ?
Dan ligt het inderdaad aan je voeten. Die moet je op de voetsteunen zetten en niet over het stuur leggen.
Probeer het morgen maar eens. Wereld van verschil.
 
Ik kan niet kneedownen met mijn sv650 ,terwijl het met mijn vorige motoren wel lukte.

Is er iemand in Noord Holland die mij kan helpen,uitleggen,rondje voor of achter mij wil rijden?
 
En die motor van je is zeker een Supersport met de maximale veervoorspanning en de verstelbare steunen op maximale hoogte. En zelfs dan rij je de steunen aan de grond ?
Dan ligt het inderdaad aan je voeten. Die moet je op de voetsteunen zetten en niet over het stuur leggen.
Probeer het morgen maar eens. Wereld van verschil.

Nope klopt allemaal niks van haha.
 
Terug
Bovenaan Onderaan