Het kopen van een Suzuki Gs850

Laatst bewerkt:
En had de eerste GS ook geen kickstarter of ben ik nou weer in de war met de eerste GS850.......

wel dacht ik ? Volgens mij is die later juist vervallen (bij de 750 bedoel ik)

Zowel de GS400 als de GS750 die ik heb gehad, waren uit '77 en hadden beiden een kickstarter


De spiegel lijkt me ook niet origineel GS, en op de het chromen afdekplaatje, onder de
koplamp horen ronde reflectortjes O-)
Spatbord voor klopt denk ik ook niet, maar dat kan ik niet zo goed zien op deze foto
Ik ben wel benieuwd uit welk jaar deze is :Y
 
Laatst bewerkt:
Mijn 750 had een kickstarter, die was uit '78. Tevens had hij al gietwielen.
Hoeveel knipperlichten wil je hebben??? Ik denk, uit mijn hoofd, dat ik een stuk of 8 knipperlichten heb liggen.
Die achterband moet je ook wisselen denk ik. Dat profiel herken ik van al mijn GS-en en dat is een oud profiel, + dat de band vierkant is. Setje BT45's bestellen bij Martell, in mijn ogen (en van meerdere mensen) de beste banden voor een GS. En Martell is gek op banden die er al 15 jaar op zitten _O-
Ik heb nog een middenbok van een 850 ook, weet niet of ie past maar je kan hem zo komen halen.
Spiegels kun je voor een prikkie bij Louis bestellen, evenals het kabeltje voor je teller. Of bij Japparts.nl. Is vaak net zo duur, en soms zelfs goedkoper. Is het dingetje wat je tellerkabeltje aandrijft kapot heb ik die ook nog wel ergens tussen het puin liggen.
En last but not least, vergeet je niet te melden in het GS topic!!

:W
 
Laatst bewerkt:
Jongens dat ding staat gewoon op MP, er staat nergens dat dat ding origineel is.. gewoon leuk ding voor weinig en wellicht nog iet op af te dingen..??!

Verder de helaholatuthola principe er op loslaten :)
 
Jongens dat ding staat gewoon op MP, er staat nergens dat dat ding origineel is.. gewoon leuk ding voor weinig en wellicht nog iet op af te dingen..??!

Verder de helaholatuthola principe er op loslaten :)

True ...

Geheel originele GS750's zie je ook nagenoeg niet meer -O-
Veel mensen vinden de Cb's interessanter (Why :? ) en zodoende zijn de GS-en nog wat goedkoper te vinden en daardoor wellicht weer minder interessant om deze origineel te houden?


Maar ik verbaasde me over de combi van gietwielen met een enkele schijf voor, en ik sloeg een tikkeltje door :$
 
Jongens dat ding staat gewoon op MP, er staat nergens dat dat ding origineel is.. gewoon leuk ding voor weinig en wellicht nog iet op af te dingen..??!

Verder de helaholatuthola principe er op loslaten :)


Inderdaad mp. Wist niet of je op dit forum links mog plaatsen.. Kenteken check van de rdw zegt '77.
Ik wilde juist een niet originele, is het ook niet zonde ooit eraan te knutselen. Ik heb een nog mooiere prijs weten te maken en ga hem morgen ophalen. Dan zal ik uitgebreid foto's posten en stickers kopen :p
 
Mijn 750 had een kickstarter, die was uit '78. Tevens had hij al gietwielen.
Hoeveel knipperlichten wil je hebben??? Ik denk, uit mijn hoofd, dat ik een stuk of 8 knipperlichten heb liggen.
Die achterband moet je ook wisselen denk ik. Dat profiel herken ik van al mijn GS-en en dat is een oud profiel, + dat de band vierkant is. Setje BT45's bestellen bij Martell, in mijn ogen (en van meerdere mensen) de beste banden voor een GS. En Martell is gek op banden die er al 15 jaar op zitten _O-
Ik heb nog een middenbok van een 850 ook, weet niet of ie past maar je kan hem zo komen halen.
Spiegels kun je voor een prikkie bij Louis bestellen, evenals het kabeltje voor je teller. Of bij Japparts.nl. Is vaak net zo duur, en soms zelfs goedkoper. Is het dingetje wat je tellerkabeltje aandrijft kapot heb ik die ook nog wel ergens tussen het puin liggen.
En last but not least, vergeet je niet te melden in het GS topic!!

:W
zodra de motor in mijn bezit is hoor je van me!!!!
 
Mijn 750 had een kickstarter, die was uit '78. Tevens had hij al gietwielen.
Hoeveel knipperlichten wil je hebben??? Ik denk, uit mijn hoofd, dat ik een stuk of 8 knipperlichten heb liggen.
Die achterband moet je ook wisselen denk ik. Dat profiel herken ik van al mijn GS-en en dat is een oud profiel, + dat de band vierkant is. Setje BT45's bestellen bij Martell, in mijn ogen (en van meerdere mensen) de beste banden voor een GS. En Martell is gek op banden die er al 15 jaar op zitten _O-
Ik heb nog een middenbok van een 850 ook, weet niet of ie past maar je kan hem zo komen halen.
Spiegels kun je voor een prikkie bij Louis bestellen, evenals het kabeltje voor je teller. Of bij Japparts.nl. Is vaak net zo duur, en soms zelfs goedkoper. Is het dingetje wat je tellerkabeltje aandrijft kapot heb ik die ook nog wel ergens tussen het puin liggen.
En last but not least, vergeet je niet te melden in het GS topic!!

:W

Kan goed dat ik nog wel een set GS speigels heb liggen. Dat de motor niet origineel is, had ik allang gezien, maar voor dat geld is dat meestal niet zo. Maar daar ging het TS niet echt om denk ik...
 
ik zag de advertentie gister ook staan ,is een mooie motor moet een paar dingetjes aan gebeuren maar dan heb je ook wat ,alleen de startmotor heeft keuren zegt hij ,
350,- is een goed bod vindt ik dan O-)
 
Laatst bewerkt:
Het leuke van een brik is dat het niet persé origineel hoeft te zijn. GS spiegels zijn natuurlijk leuk, maar het is gewoon M10 dus daar past bijna alles in. Hetzelfde verhaal als die knipperlichten. Je mag ze zo komen halen hoor, geen probleem, hou er wel rekening mee dat je motor meteen twee keer zo breed wordt :P (mooi zijn ze trouwens ook niet, diegene die ik heb, daarom graties) Maar ja, een setje universeel kost een tientje denk ik :?
Er staan een of twee setjes spaakwielen op marktplaats, mét dubbele schijf. Moet je alleen nog een rechteronderpoot vinden. En je gietwielen kwijt zien te raken, die wil echt niemand hebben _O-
Ennieweej, veel plezier met dat barrel. GS-en zijn onverwoestbaar, rijden heerlijk, makkelijk te onderhouden en zien er gewoon goed uit!
 
Hebben jullie trouwens het nummerbord van die rode gezien. Degene die ik morgen ga ophalen zeg maar.
Wat zijn de eerste twee letters....?
 
Terug
Bovenaan Onderaan