Twigsterify
MF veteraan
2009 model, maar aangezien dat standaard plastic skidplate van de wr450 meer als een schep werkte met modder en zand heb ik hem er af gehaald. Blok wordt anders te heet.Duidelijk. Ken de WR450F, weet wel niet welk bouwjaar je hebt? Nieuwste WR450's hebben een motorblok beschermer, remleiding die langs de vork loopt, achterrem beschermer en schijf beschermer
Begrijp mij niet verkeerd hoor, natuurlijk moet je, je motor wel beschermen als je er mee offroad gaat.
Echter zijn de KTM's niet van porselein en kunnen ze ze super veel abuse hebben.
Die plastic tank waarvan jij zegt dat die met 2 stenen doorgaat is een superdik omhulsel, die precies hetzelfde is gemaakt als de tanks van de huidige KTM Dakar aangepaste enduros....
En die stok door mijn radiator heen kan net zo goed gebeuren bij mijn 1190 als bij mijn wrf, sterker nog op mijn wr zitten ze minder goed verhuld.
Het grootste limiet is het gewicht en veerweg van een 790 en 1190 niet zozeer de bescherming.
Zoek maar eens op wat Chris birch doet met een stock 1190 R. En kijk maar eens naar de KTM adventures Dan zie je dat die motoren echt wel tegen een stootje kunnen.