Ik ook, maar de mijne is van medio 2020... zou er dan reeds een verbeterd type zijn gemonteerd ?
Wordt bij omruiling de kilometerstand overgezet ?
Wordt bij omruiling de kilometerstand overgezet ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja, dat moet en een nette dealer doet dat dan ook.Ik ook, maar de mijne is van medio 2020... zou er dan reeds een verbeterd type zijn gemonteerd ?
Wordt bij omruiling de kilometerstand overgezet ?
Ik heb beide gereden voor ik beslist heb (790, niet de 890, kan heel anders zijn) en de T7 gekocht omdat ik 'm leuker en karaktervoller vond.
Niets mis met de vering.
Mijn dashboard beslaat ook en is aangemeld i.h.k.v. garantie. Volgens mijn dealer heeft KTM nog steeds geen definitieve oplossing. Ik wacht geduldig af.ik rij ook nog met origineel dashboard.
Mijn dealer wimpelde het af als ademen van het scherm. Ik had toen ook heel milde condensvorming. Nu met rijden in de huidige weersomstandigheden is het veel erger en ontstaan er ook watervlekken aan de binnenkant. Dus ik ga hem ook maar aanmelden als garantieclaim.Mijn dashboard beslaat ook en is aangemeld i.h.k.v. garantie. Volgens mijn dealer heeft KTM nog steeds geen definitieve oplossing. Ik wacht geduldig af.
Ze zeggen dat het opgelost isik rij ook nog met origineel dashboard.
Is er dan al een echte oplossing voor het beslaan (binnenkant)?
of wordt er nog alleen omgeruild?
Had ik met mijn ex 1090R ook.ik rij ook nog met origineel dashboard.
Is er dan al een echte oplossing voor het beslaan (binnenkant)?
of wordt er nog alleen omgeruild?
Van dat keering en ketting vet probleem was wel waar hoorMijn dealer wimpelde het af als ademen van het scherm. Ik had toen ook heel milde condensvorming. Nu met rijden in de huidige weersomstandigheden is het veel erger en ontstaan er ook watervlekken aan de binnenkant. Dus ik ga hem ook maar aanmelden als garantieclaim.
Met de olielekkage bij het voortandwiel probeerde ze het op kettingvet te gooien. Het originele vet zou smelten en dan een plasje vormen op de skidplate. Alleen had ik al 4k op de teller staan en de ketting al tig keer gesmeerd en meerdere plasjes opgeruimd. Nu met de nieuwe keerring geen lekkage meer gehad.
Waarschijnlijk krijgen ze vanuit KTM de opdracht om er met smoesjes onderuit te komen?
Nope, de garantie op het vervangen onderdeel loopt samen af met de fabrieksgarantie op de gehele fiets.Had ik met mijn ex 1090R ook.
Toen is er onder garantie een identieke voor teruggezet, de km-stand werd exact overgenomen van het oude exemplaar dus geen zorgen wat dat betreft.
Maar helaas kwam er toch weer een hele voorzichtige waas tevoorschijn na verloop van tijd. Ik ben niet meer in bezit van de motor dus weet niet hoe die er nu aan toe is.. Lijkt mij dat na vervanging opnieuw 24 maanden garantie rust op het bewuste onderdeel.
Jij bent juridisch beter onderlegt dan dat ik dat ben, bedankt voor de toevoegingNope, de garantie op het vervangen onderdeel loopt samen af met de fabrieksgarantie op de gehele fiets.
Gelukkig is er ook verlengde garantieNope, de garantie op het vervangen onderdeel loopt samen af met de fabrieksgarantie op de gehele fiets.
Nog iemand belang bij een SW-Motech middenbok voor de 790S? Ik heb uiteindelijk toch de originele KTM-versie erop laten zetten, en heb deze dus over. Vraagprijs €100,- Zie MP voor andere foto’s.
≥ SW-Motech middenbok KTM 790 Adventure S - Onderdelen | Overige - Marktplaats.nl
Ja, hij gaat niet echt soepel op de bok. Ik heb het nog niet met bagage op de motor geprobeerd, maar dat zal wel lastig zijn.Zijn er nog mensen die moeite hebben om de 790 Adventure (R) op te bokken ?
Ik heb de originele middenbok en ik sleur me de pleuris aan deze toch niet echt zware motor...wegens dat korte hefboompje.
Ik vond de hefboom te ver naar buiten uitsteken. Kreeg bij het de schuur uit manoeuvreren (korte haakse bocht, en ook nog een klein afritje/ramp af) mijn been soms tussen dat uitsteeksel en de deurpost. De originele lijkt ook iets lager, waardoor hij (in elk geval voor mij) nog iets makkelijker op te bokken lijkt (in tegenstelling dus tot wat Slijkmoto ervaart met zijn R).Wat was voor jou de reden om de originele KTM bok te laten plaatsen ipv. deze?
Gewoon met je volle gewicht erop gaan staan en aan de bullhorn omhoog trekken.Het lijkt wel met de gewichtsverdeling van deze motor te maken te hebben : mijn voormalige Versys 1000 die ruim 60 kilo méér woog, trok je met 2 vingers in de neus op de bok.
M'n R1250GS idem.
Bij m'n 790 Adventure R, heb ik er eigenlijk graag mijn vrouw naast staan, om de motor voor omvallen te behoeden, als ik hem met volle kracht naar achteren trek om 'm op die bok te krijgen...
Of heeft iemand er reeds een truukje voor gevonden ?
Misschien scheelt het dat ik ruim 100kg weeg en 1,93 lang benDoe ik dus, na mijn vrouw ernaast geparkeerd te hebben...