Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben nu maar voor de Karoo Street gegaan. Een van de weinige banden die momenteel als set verkrijgbaar zijn voor niet te veel geld.Niét goedkoop, maar wel uitstekend op de weg en heel licht off-road (gravelpaden) en leverbaar in onze maat zijn de PIRELLI Scorpion Trail 2 banden ,
mooi, welke streek is dat?Als ik het topic zo eens doorlees lijkt het of er alleen maar problemen zijn maar hier geen centje pijn op wat losgetrilde boutjes na in een ruk 1100 kilometer naar frankrijk (wel wat pijnlijke billetjes ) maar het powerparts verhoogde zadel is zijn geld waard En daarna heerlijk onverhard de bergen door stuiteren . Een echte aanrader
Ik was er begin september. Dat is de enige col die ik in die buurt niet gedaan heb vanwege de offroad (was met de nuda..). Mooie streek, veel offroad!De Col de Sommeiller is een bergpas in de Cottische Alpen op de Frans-Italiaanse grens. Het is de hoogste, met de auto te bereiken, bergpas van de Alpen. De Col de Sommeiller ligt ingebed tussen de Punta Sommeiller en
790Kon je kiezen, wat zou de keus zijn: de 790 of 890?
en de logische vraag...waarom?
Ik heb m. Is voor lange asfalt ritjes wat on-comfortabeler, omdat ie iets smaller en wat harder is, maar ik vind het prima.Heeft er iemand ervaring met het 'Rally' zadel?
Hoe is deze qua comfort? De prijs vind ik meevallen.
Ik zit met het originele zadel vaak net tegen de verhoging aan wat na een tijdje niet echt lekker meer zit.
SEAT 20 MM 790 ADVENTURE/R 19-20 BLACK - KTM Nieuwste Onderdelen | KTM shop.nl, de meest uitgebreide online shop voor KTM onderdelen
<ul style="list-style-type:circle"> <li>The optimized shape provides more freedom for the legs and better contact with the motorcycle</li> <li>Seat height: +20mm, offers more comfort during offroad riding and a wider knee angle</li> <li>Easy mountinwww.ktm-shop.nl
Ik heb hem ook .Ik heb m. Is voor lange asfalt ritjes wat on-comfortabeler, omdat ie iets smaller en wat harder is, maar ik vind het prima.
Vooral de iets hogere zit bevalt mij goed.
Ik heb zelf nu al twee jaar een 790 en die bevalt super. Ik denk wel ongeveer de fijnste motor die ik ooit heb gehad in mijn ruim 45-jarige motorcarriere. Maar ik heb nu een aantal keren proefgereden op de 890R, en er ook eentje een paar dagen meegehad toen mijn motor voor onderhoud bij de dealre stond. Dat extra stuk koppel en vermogen - en de in combinatie met het zwaardere vliegwiel soepeler motorkarakter - maakte dat ik die 890 toch wel een stukje beter vond. En dan heb ik het nog niet eens gehad over de net iets betere remmen en de instelbare vering van de R.Kon je kiezen, wat zou de keus zijn: de 790 of 890?