Jptrs1985
Die hard MF'er
- 13 mrt 2021
- 466
- 505
En in het geval als ik in de toekomst miss nog een andere stickerset wil waarbij ook de tanks bestickerd zijn..In dit geval zwart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En in het geval als ik in de toekomst miss nog een andere stickerset wil waarbij ook de tanks bestickerd zijn..In dit geval zwart
Had precies hetzelfde. Ik heb de halve motor uit elkaar gehaald incl. radiator. Daarna slangenklem goed vastgezet, alles weer in elkaar en het probleem was verdwenen.KTM lekt wat koelvloeistof. Het loopt aan de voorkant van het motorblok naar beneden. Ik heb de skidplate eraf gehaald en ik zie dan een zwarte kunststof aansluting op het motorblok en daarop zit een zwarte slang met een slangklem bevestigd. Dit geheel bevind zich rechtsboven de claxon. Heb sterk de indruk dat de koelvloeistof hier vandaan lekt. Met veel gepriel heb ik met een steeksleutje de slangklem wat aangedraaid. Echter lekt het nog steeds, lijkt eerder erger geworden. Wat zouden de volgende stappen zijn? Heel de radiator eraf om eea beter te bekijken?
Lijkt me heel apart! Wel fijn dat hij klaar voor je staat.. hoop dat je spoedig weer 100% bentNieuwe motor gisteren is geleverd. Best raar, al mijn accessoires die op mijn oude motor zaten al meteen op mijn nieuw overgezet door de dealer. Dus eigenlijk staat mijn oude motor er weer alleen dan met een nieuw kenteken en op de originele wielen met wegbanden ipv Haan met noppies.
Hopelijk gaat mijn herstel een beetje opschieten. Heb hem nog niet eens zelf binnen kunnen zetten omdat ik daarvoor nog teveel pijn in mijn rechterhand had.
Kan ik hem in ieder geval weer aaien...
Is dat als amateur sleutelaar goed te doen of zou je dan eerder adviseren de motor naar de dealer te brengen?Had precies hetzelfde. Ik heb de halve motor uit elkaar gehaald incl. radiator. Daarna slangenklem goed vastgezet, alles weer in elkaar en het probleem was verdwenen.
Nu heb ik een 890 adv maar ik kan volmondig ja zeggen. Is de motor waarmee ik het hardst over drempels kan, en ik heb motoren in alle soorten en maten gehad (waaronder ook Versys 650 en 1000 maar ook GS en, scramblers en Hypermotards).
Hij stuurt zeer sportief, is licht, heeft veel koppel. Maar met name de combi licht en veel koppel is heel fijn! En nog iets heel fijns, hij is super zuinig. Ik rijd gemakkelijk tussen de 1 op 23 tot 1 op 25. Lange afstanden op standaard zadel is voor mij geen probleem. Ik gebruik zelf een tanktas en zadeltas.
Ik begreep wel van 790 eigenaren dat ie wat rukkeriger onderin is dan de 890 en hij heeft iets minder koppel en vermogen.
Succes met beslissen!
Bedankt voor jullie input. Ik ga zeker een proefritje maken en als hij bevalt dan gaat hij mooi mee naar huis. Nog specifieke dingen waar jullie als gebruiker adviseren om goed naar te kijken bij de koop? (los van het koelvloeistof probleempje wat hierboven beschreven staat)Helemaal eens met hierboven. Heb een 790 en ook de 890 gereden en moet zeggen dat je niet veel merkt in de praktijk van ietsje minder koppel en vermogen. Dus laat je daar niet door leiden zou mijn advies zijn.
Verder denk ik dat je geen spijt gaat krijgen, drempels stellen niet veel voor met de 790
Als je een werkplaatshandboek hebt en een beetje ervaring met sleutelen is het niet zo spannend.Is dat als amateur sleutelaar goed te doen of zou je dan eerder adviseren de motor naar de dealer te brengen?
790/890 zit heel simpel in elkaar hoor
Bedankt voor jullie input. Ik ga zeker een proefritje maken en als hij bevalt dan gaat hij mooi mee naar huis. Nog specifieke dingen waar jullie als gebruiker adviseren om goed naar te kijken bij de koop? (los van het koelvloeistof probleempje wat hierboven beschreven staat)
Heb de tank er inmiddels af liggen maar ook dan kan je nog niet overal even goed bij.Als je een werkplaatshandboek hebt en een beetje ervaring met sleutelen is het niet zo spannend.
Alles wat je eraf haalt op volgorde leggen zodat je het ook weer in de goede volgorde erop zet.
Als je het goed wilt doen kun je beter gelijk fatsoenlijke slangenklemmen kopen.