Het machtige Bandit topic Deel 26

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey n bandieten.

Hier een mede n bandiet. Woonachtig in oudenbosch te brabant. Vroeg me af of er komende zomer eeens een tourtochtje

Hoe plaats je een foto in een berichtje? En
 
Mensen die denken dat er nog lucht in de remleiding zit, zet je systeem eens licht onder druk en draai je banjobout bij je rempomp iets los tot er vloeistof uit komt.. soms zit daar nog een luchtbelletje, dan hoor je hem eerst even sissen :)
 
En voor de nieuwelingen hier.. Welkom!!

Mijne wou vandaag niet meer starten... Accus was al slecht en was vrij snel leeg genoeg om geen tempo meer te maken.. Maarrr hij wou echt helemaal geen plofje meer geven toen ie ff aan de lader hing..
Tank er maar afgehaald omdat ik toch kleppen ga stellen.. kwam ik dit tegen (vacuumslang van de benzinekraan)
Web%252520Albums%252520App%252520Upload%252520-%25252012-06-11%25252021%25253A11%25253A02.jpg


Gek he dat ie niet doet :+
 
Laatst bewerkt:
En voor de nieuwelingen hier.. Welkom!!

Mijne wou vandaag niet meer starten... Accus was al slecht en was vrij snel leeg genoeg om geen tempo meer te maken.. Maarrr hij wou echt helemaal geen plofje meer geven toen ie ff aan de lader hing..
Tank er maar afgehaald omdat ik toch kleppen ga stellen.. kwam ik dit tegen (vacuumslang van de benzinekraan)
[afbeelding]

Gek he dat ie niet doet :+
Hehe :P die is inderdaad wel erg aan z'n einde.

@ Squishy, zoals wouter zegt, gewoon je reservoir open zetten en constant bijvullen terwijl ie stationair loopt. Alle lucht uit het systeem gaat daar uiteindelijk toch een keer naartoe.
 
Kan ie zo lang op de vlotterbakken lopen? En ik las laatst ergens dat de motor zonder tank anders liep
Zal het eens proberen.
 
Hehe :P die is inderdaad wel erg aan z'n einde.

@ Squishy, zoals wouter zegt, gewoon je reservoir open zetten en constant bijvullen terwijl ie stationair loopt. Alle lucht uit het systeem gaat daar uiteindelijk toch een keer naartoe.
Dat reservoir is een beetje een vreemd systeem bij de B400, gewoon vullen tot het streepje zou ik zeggen, bijvullen moet je gewoon doen via de dop bij je balhoofd in de buurt, kan gewoon met draaiende motor, vloeistof kolkt gewoon vrolijk langs, en je merkt wel als ie vol is ;)
 
Had mn olie voor zwarte woud helemaal tot F bijgevuld, en stond nu al weer op L :o, heb sinds zwarte woud alleen gisteren gereden.
 
Heb bij mij de demper gevuld met glaswol. Uitlaat was dus origineel maar ingekort tot de helft en compleet leeg. Wat een herrie. Het was mooi maar als je lang eenzelfde snelheid reed dan was het wel doof. Nu is het toch al iets beter, klinkt wat holler en minder schel.

EDIT:
Iemand wat verstand van Photoshop zodoende hij eens rim striping bij mij erop kan soepen? Kleur is hetzelfde als Suzuki op de benzinetank (licht goud).
EDIT2:
Zelf even gedaan, maar vind het niet zo geslaagd (kleur vooral dan).
http://i54.tinypic.com/2cgdk5z.jpg
 
Laatst bewerkt:
Heb bij mij de demper gevuld met glaswol. Uitlaat was dus origineel maar ingekort tot de helft en compleet leeg. Wat een herrie. Het was mooi maar als je lang eenzelfde snelheid reed dan was het wel doof. Nu is het toch al iets beter, klinkt wat holler en minder schel.

EDIT:
Iemand wat verstand van Photoshop zodoende hij eens rim striping bij mij erop kan soepen? Kleur is hetzelfde als Suzuki op de benzinetank (licht goud).
EDIT2:
Zelf even gedaan, maar vind het niet zo geslaagd (kleur vooral dan).
http://i54.tinypic.com/2cgdk5z.jpg
Dit lijkt meer op gepolijste velgen dan rimstriping als ik eerlijk ben :+
 
[me="Dutchie90X"]bekijkt de foto nu pas.[/me] Jep gepolijste velgen, dat is wel 2011 :Y of was rim-striping nou 2009 en gepolijste velgen 2010? wat is het dit jaar geworden?
 
[me="Dutchie90X"]bekijkt de foto nu pas.[/me] Jep gepolijste velgen, dat is wel 2011 :Y of was rim-striping nou 2009 en gepolijste velgen 2010? wat is het dit jaar geworden?

2011 is gsxr velgen vanwege andere voorvork en achterburg :Y

Welkom aan alle nieuwen! *O*

@ Beta: gewoon je velgranden polijsten, mooier :Y en zo te zien is dat geen ingekorte originele demper, maar een (ingekorte) sportdemper. Iig beter dan origineel :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan