Begin juni weekendje naar de eifel
Ik zou de spanningregelaar vervangen, kosten op MP bijna niks tweedehands.
Ik heb het ook gehad onderweg vanuit Duitsland net terug in Nederland, alles uit. Accu helemaal leeg. Spanningsregelaar koste me toen €25,- bij Otterparts. Maar die is gestopt volgens mij.
Heeft iemand ervaring met deze eBay voetsteun verlagers?
Ik heb even een willekeurige gelinkt, want ze zijn er niet voor de revere, hebben jullie enig idee welke andere honda dezelfde type voetsteun bevestiging heeft? (ik wist niet dat er zoveel verschil in kon zitten).
zijn een stukje goedkoper dan die van MFW en wat beter beschikbaar en minder werk dan Deauville schetsplaten
edit:
Ik zie dat ze er ook zijn voor de NT 650 Hawk, de Deauvile 700, en bijvoorbeeld een cbr600.
Een snelle vergelijking op CMSNL lijkt te bevestigen dat die van de Deauvile en een chr zouden passen (zelfde vorm lig, maar de hawk lijkt net iets anders te zijn (een buis met een gat er door ipv gefreesd alu/staal.
Iemand die dit kan bevestigen?
Wat zijn eigenlijk de verschillen tussen de ntv 650 modellen?
Revere is gewoon de naked versie?
Ik zie de eerdere modellen een andere kortere uitlaatpot dan die van mij uit 96.
technisch ook verschillen?
ik kan niet iets voor je bevestigen, maar het lijkt dat men in china producten levert die men eerder in opdracht heeft gemaakt voor , in europa bekendere, merken.
bovenstaande set lijken erg op die van Gilles, die sinds enige tijd betaalbare alternatieven hebben voor hun 300-400 euro kostende voetsteunsets.
die gebruik ik met veel plezier op mijn R1, zo te zien is het product op bovenstaande link vergelijkbaar , qua functie en bouwwijze.
qua kwaliteit is het echt een kwestie van proberen.
soms kan je op alie express ook onderdelen vinden op oem nr.
dus een sensor van 110 euro in NL, origineel Honda, via china 18 euro.
Of je het voor die 50 euro wil proberen is aan jou, denk dat het via MP altijd wel weer te verkopen is aan iemand
elenafilatova.com
Het is trouwens niet echt gebeurt, ze heeft toegegeven er een mooi verhaal van te hebben gemaakt. Maar niettegenstaandedezefeiten best leuk om te lezen.
Je kan beter bijvullen tot dat hij precies in het midden staat. Heb niet de kans dat je er teveel in doet.
paar dagen terug dacht ik even de olie controleren.
stond helemaal op minimum,oeps.
Gelijk bijgevuld tot max en ondertussen paar honderd km gereden en vandaag weer even gecontroleerd en geen druppel lager.
Gelukkig.
Beetje vooruit rollen en koppeling ietsjes los laten (echt een klein beetje!) en hij klikt er zo in (in mijn ervaring
Enigste is dat hij met warme motor lastig in neutraal wil.
soms gelijk en soms gewoon niet.
Zet ik hem uit dan klikt hij er zo in.
vreemd ?
Geen idee hoe je weg rijdt maar misschien iets meer toeren maken? Vanaf stationair had mijn NTV ook dat de cardan lawaai ging maken. Komt omdat de cardanas zelf niet vast aan elkaar zit maar gewoon tegen elkaar en bij te weinig druk niet goed tegen mekaar komt (zeg ik dat zo goed?, niet heel technisch uitgelegdEn laatste puntje..
Misschien herkenbaar voor jullie.
als ik van stilstand optrek en weg rij doet hij rare bibber/rammel geven precies op het moment dat de koppeling helemaal vastpakt.
Jaaaa.
Is wel echt de fijnste motor die ik gehad heb.
geniet enorm.
Ziet er nog verrassend fris uit na 20 jaar.
[afbeelding]