Laat me graag een keer verleiden tot een mini Hawk Meet & Greet... Schoonhoven...
iets in die buurt... of Veenendaal... of Utrecht... paar Hawkers naast elkaar: cool!
Wat heb jij een schitterende machine zeg.
wat heb je allemaal moeten doen om hem zo te krijgen ?
Alles laten spuiten of polijsten ?
Veel zelf gedaan ?
Een korte vraag want ik ga binnenkort een ander stuur op mijn Revere zetten (zeer voordelig een superbike kroonplaat gescoord) zodat het stuur ietsjes hoger komt.
Ik begreep al dat ik mogelijk de kabels moet gaan vervangen om dat ze straks te kort zijn (rem, gas, koppel).
Zijn de kabels van de Deauville p&p te gebruiken?
En zijn er nog meer dingen waar ik rekening mee moet houden?
Thanks.
Niet zoveel eigenlijk. Motor is met 12.000 mile nog helemaal origineel.
Vorige eigenaar heeft em nieuw gekocht in 1992, daarvoor 3 jaar in een krat gestaan in canada. Hij is 4 keer op vakantie naar Frankrijk geweest met de hawk vanaf dat moment 20+ jaar stil gestaan in verwarmde garage.
Toen we gingen kijken zag hij er niet uit. Helemaal geel van de vet en troep volgens de verkopen alleen maar ter conservering. Heb er gelukkig doorheen kunnen kijken want na 2 flessen dasty ontvetter, goed wassen en poetsen was het echt wel genieten.
Heb alleen de uitlaatbochten gepolijst en hem voorzien van nieuwe banden en een onderhoudsbeurt.
Kan dan zeker niet.
Zit dat weekeind bij motorhotel GuS.
Ik heb trouwens ook nog een paar onderdelen van een NTV/Hawk liggen.
onder andere:
-Voorwiel ( zonder schijf) met zgn Michelin pilot active
-binnenpoot van een Hawk/CB1/ eerste serie NTV ( Revere )
-Rechter buitenpoot
-Remsysteem voor kompleet ( zonder schijf ) en nog geheel in elkaar.
En volgens mij zwerft er ook nog ergens een gepolijste kroonplaat van een Hawk in de schuur.
Iemand nog interesse in een motorblok voor een NTV, uit 1992?
Is gratis. Zit alleen geen startmotor en dynamo meer op.
Iemand nog interesse in een motorblok voor een NTV, uit 1992?
Is gratis. Zit alleen geen startmotor en dynamo meer op.
Denk het wel. Maar dan zit er wel een complete motor aan vast. Voor weinig. Dat dan weer wel.
Haha, bedankt voor het aanbod defi maar dat is helaas iets te veel van het goede op dit moment..
Ik heb hem er even afgeschroefd, ik zal even kijken of ik hem na kan maken. Zelf hoeft het van mij niet origineel, dus als ik hem klaar heb mag je de originele wel overnemen.
Dat is wel buitengewoon aardig van je zeg. Misschien is het een idee als ik mijn oude dan gewoon opstuur naar jou en we ruilen? Die heeft de vorige eigenaar in het midden opengemaakt.
Zo dus:
[afbeelding]
Wat wil je voor het voorwiel hebben?
HMG (hawk meet & greet), plaats en tijd? Tsja... anders gezegd alle suggesties zijn welkom...