Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Het MF NT(V)650(GT) Revere/Hawk/Bros Topic deel 12

Hey allemaal. Ben al tijdje niet actief geweest hier, maar het wordt tijd dat de mooie Hawk de deur uit gaat. Helaas zijn er op Facebook geen liefhebbers die het type kennen, zo lijkt het

Hawk uit '88. Afgelopen jaren fijn mee gereden, alleen veel te weinig.
Goed onderhouden, voorvork paar jaar geleden aangepakt, en alle slijtage delen aangepakt.
Geen modificaties, bijna geheel origineel behalve de knipperlichten achter.
Banden is nog amper mee gereden, net zoals kettingset; zo goed als nieuw allemaal. Bridgestone T30, eigenlijk ook te dure banden voor dit gewicht motor

Nog geen 41.000 miles op de teller.

Vraagprijs €1500, onderhandelbaar.
Ophalen in Helmond, bij Eindhoven.

 

Bijlagen

  • 20180730_223652.jpg
    339,4 KB · Weergaven: 7
Na monteren van nieuwe membraam setjes is het probleem opgelost.
 
Gelukkig dat het is opgelost

Mijn Revere is nog niet gekeurd.
3 juni afspraak om 14:35 in Elsloo.
Had geen zin om te keuren zonder afspraak en neem aan dat het weer goed genoeg wordt om met de mooie weer brommer te rijden.
 
Die kont van de Hawk is toch een stuk mooier dan de bedaagd ogende Revere, zou dat niet over te zetten zijn?
 
Dat idee had ik zelf ook al eigenlijk.
Maarja ik moet niet teveel over zn dingen nadenken want gok dat als de centen ervoor zijn dat ik iets haal met meer wind bescherming en om nu dus weer centjes in de revere te duwen is ook weer zoiets
 
Kwam dit exemplaar tegen in het buitenland, de kont lijkt op die van een hawk
 

Bijlagen

  • C0FEB6A6-E323-48F9-835D-91CCDE468AA3.jpeg
    300,4 KB · Weergaven: 12
Gaaf ding, maar kont is zo te zien niet helemaal hetzelfde...Hawk kontje is best gewild, maatje van me aast er ook op om pas te maken voor z'n CB1..voor een NTV zal je het subframe smaller moeten maken denk ik
 
Vandaag kwam ik erachter dat mijn BT45 band achter volledig op was (tussen 0 en 1mm profiel in 't midden. 20.000km mee gereden). Oeps... Voor was nog redelijk. Aangezien de motor morgen op pad gaat beetje overhaast een set Michelin Road 5 erop laten zetten. Ivm cashback actie was voorband erbij wel prima. Ik moet zeggen dat 't wel weer fijn is om op minder plat versleten banden te rijden. Hij wil wat meer de bochten in. Ik ben benieuwd naar de duurzaamheid, maar ik verwacht wel wat beter dan de BT45's.
 
Zo, ook hier ben ik al een tijdje niet geweest. Komt door mijn afscheid van de NTV's en Hawks die ik had. Nu ook de Ducati's de deur uit en een Tiger 800 aangeschaft. Ik ben inmiddels verhuisd en heb nu veel minder ruimte om te stallen en te klussen. Dus moest deels afscheid nemen van mijn hobby.
Ik heb nog wel een Hawk in de opslag staan waar ik aan verder ga zodra het huis is verbouwd. Daar ben ik nog wel even mee zoet.
De Hawk die ik nu heb staan is er een met een getuned AT blok. Volgens de oorspronkelijke eigenaar zo'n 72 pk aan het achterwiel. Ik heb de motor al deels omgebouwd naar Scrambler. Als hij klaar is show ik hem hier natuurlijk!

Nu heb ik een kennis met een NTV die weg probeerde te rijden met het schijfremslot er nog op. Dat lukt niet heeft hij gemerkt. Resultaat is dus gebroken remklauw houder.

Heeft iemand die nog liggen? Dus de beugel die op de voorvork zit en waar de remklauw aan zit?
 
owja, ik heb nog een valbeugel voor een NTV liggen. Iemand interesse? mag voor 3 tientjes weg.
 
Jammer dat je de NTV's en Hawks de deur uit gedaan hebt, maar soms moet je keuzes maken. Verklaard wel waarom je niet meer zoveel in dit topic te vinden bent

Ik heb denk ik niks voor je (kennis) liggen helaas. En heb mn valbeugel net een paar weken geleden zwart gespoten dus die kan nog even mee
 
Toch even hallo zeggen hier. Heb een Ntv650 uit 96 die op het tmoment volledig uit elkaar ligt. Ben aan het kijken voor een nieuwe voorkant maar ga vermoedelijk toch de voorvorken laten verchromen. Zal binnenkort even wat foto's delen.
Plan is om de ntv wat korter te maken en iets sportiever.
 
Die 70+ pk's zitten er daadwerkelijk in samen met een bak geld benieuwd wat je er van gaat maken!
Zal nog eens kijken voor de dyno uitdraai. Setje vlakschuifcarbs maakt hem echt snel. De rest had ik al aangepakt.
 
Wat kiepen jullie van olie in de NTV? mineraal of half syntheet ?
Polo medewerker vond voor zn ouwe motor mineraal het beste maargoed die is bij hun iets duurder dus snap het wel.
Nog even moet ik keuren en daarna wil ik de brommer even beurtje geven aangezien het alweer een jaar geleden is.