Het MF NT(V)650(GT) Revere/Hawk/Bros Topic deel 12

Dan wordt het ff Googelen vrees ik, of misschien heeft er hier iemand een blauwe Revere die even onder het zadel kijken wil *D
 
Een snelle Google actie heeft mij dit opgebracht

 
Alleen zit er geen foto bij, maar volgens mij was er maar 1 blauwe kleur voor de Revere
 
1620675921761.png
 
Deze kleur blauw?
Ik vind zwart denk ik mooier.
 

Bijlagen

  • IMG_20210420_205647_1.jpg
    IMG_20210420_205647_1.jpg
    376,6 KB · Weergaven: 16
Kan niet zoveel vinden wellicht kan je iets met de info onder de buddy.
Aju propje
 

Bijlagen

  • IMG_20210510_215154_1.jpg
    IMG_20210510_215154_1.jpg
    217,1 KB · Weergaven: 8
  • IMG_20210510_215135_2.jpg
    IMG_20210510_215135_2.jpg
    169,3 KB · Weergaven: 8
dat klop alleen die van mij is zwart de tank plus kappen zijn beschadigd het nr wat er bij mij opstaat is dus zwart.
en ik vind de kleur blauw mooier maar wil het wel origineel hebben.
daarom wil ik dus het kleur nr van blauw hebben.

Deze kleur blauw?
Ik vind zwart denk ik mooier.
Dat is de Candy Wave Blue / PB-161C-U
Een kleurnummer in de zin van een RAL-nummer bestaat niet, je zult hem moeten bestellen op PB-161 / PB-161C-U
 
dank jullie wel voor het zoeken propje dat is inderdaad de kleur :)
savagepielk bedankt voor het nr die staat ook in de lijst die hank4all er op zette dus dat moet goed komen.
 
Afgelopen Pinksterweekend een leuk kampeeruitje gehad met 3 andere zijspanmaten. Was gezellig ondanks herfstachtige omstandigheden maar kampvuur,bbq ,partytent en natuurlijk drank maakt veel goed8-).
NTV heeft het weer goed gedaan, week van tevoren bleek de Deauville voorvork te gaan lekken, 1 kant zat de keerring volledig vastgerot en moest met behoorlijk geweld worden verwijderd. Ook de olie was zeer smerig en waterig, de nieuwe dikkere olie blijkt behoorlijk stugger te dempen (wat logisch is) maar is voor zijspangebruik wel goed maar ik zou het niet voor solo willen.
 
heb jij een Deauville met span? Heel lang terug ooit eentje gezien maar die was van een Duitser.
Heb je ook foto's er van?
 
Klopt helemaal Michiel *D ..eens kijken of het straks lukt wat foto's te plaatsen want die staan op mijn telefoon en ben nu op werk pc bezig8-)
 
  • Leuk
Waarderingen: KvM
Goedenavond ! Is er hier iemand die nog een origineel setje uitlaten en of een uitlaat heeft liggen van een Hawk? Heb nog wat restant pijp om te lassen dus een uitlaat is belangrijker. De originele die ik heb liggen is zo lek als een mandje haha
 
Terug
Bovenaan Onderaan