Het MF-Testweekend 2020

borisz

"In de moele"
18 dec 2009
4.319
708
Leeuwarden
Testweekendpic.jpg


Het is weer zover. Het nieuwe jaar is weer een paar weken oud en nu het Blue Monday is wordt het tijd om de zinnen te verzetten richting de zomer. Tijd om plannen te smeden!

In het weekend van 8, 9 en 10 mei gaan we in het oosten van het land ons kamp opbouwen, gezellig met elkaar om het kampvuur zitten, ervaringen uitwisselen, plannen smeden en sterke verhalen vertellen.

"Waar is het nou goed voor, dat testweekend?" Is ons wel eens gevraagd. Nou, het testweekend is een weekend waar motorkampeerders hun ervaringen met elkaar kunnen delen en elkaar inspireren. Want of je nou voor het eerst op je motor op vakantie gaat naar Luxemburg of dat je toe ben aan je eerste grote trip, bij ons kun je je licht opsteken over vele zaken. Als je dus met de volgende vragen zit:

  • Wil je voor het eerst motorkamperen maar weet je niet goed hoe- en waar te beginnen?
  • Heb je een nieuwe tent/stoel/bed/slaapzak gekocht en wil je die een keer uittesten?
  • Wil je een grote trip maken in de toekomst en kun je nog wel wat tips, trucs en ondersteuning gebruiken?
  • Heb je net een trip gemaakt en wil je je ervaringen delen?
  • Wil je weten of je je motor goed bepakt?
  • Wil je graag op vakantie maar weet je nog niet waarheen?
  • Wil je een gezellig weekend?
  • Heb je zin om nieuwe vrienden te maken?

Dan ben je bij het Testweekend aan het goede adres!
Schrijf je in, creëer je eigen sterke verhalen voor bij het kampvuur!

Wie: alle enthousiaste motorrijders die eens willen kamperen/alle (wannabe)globetrotters en reizigers
Waar: Camping Woltas te Zieuwent (nabij Lichtenvoorde)
Wanneer: aanvang vrijdag 8 mei 13:00 uur tot zondag 10 mei 12:00 uur
Waarom: gewoon omdat het kan!

Schrijf je in door mij een PB te sturen en ik zet je op de lijst!
Of voor als je toch liever alles via de mail doet: mf.testweekend@gmail.com

Tot gauw!

Het Testweekend organisatieteam.
 
Wie gaan er allemaal mee?

1. Dindo
2. Ferde
3. Kawastefan
4. NLT (Peppi)
5. Jottum! (Kokki)
6. Black Mule
7. CoenoX
8. Carburateur
9. Werner Beinhart
10. Rick-M



Onder voorbehoud:
Blackie900
 
Laatst bewerkt:
  • Haha
Waarderingen: NLT
*O*Bij mij komen diverse gevoelens boven A: de mooie leuke locaties , te gekke mensen goede bbq`s:]:P
B: de schade`s 1x omgevallen motor (groningen) 1x koffer er afgereden door collega rijdster.|(
C: de keren dat ik niet kon en ook deze keer niet kan:(
Maar ik wens jullie wel een te gek weekeinde toe met een beetje mooi weer.
En Boris ik was laatst nog net op tijd in Leeuwarden om nog een fles whisky te halen bij die slijter die de whisky zelf op vaten rijpt.
Want hij is er inmiddels jammer genoeg mee gestopt.
 
*O*Bij mij komen diverse gevoelens boven A: de mooie leuke locaties , te gekke mensen goede bbq`s:]:P
B: de schade`s 1x omgevallen motor (groningen) 1x koffer er afgereden door collega rijdster.|(
C: de keren dat ik niet kon en ook deze keer niet kan:(
Maar ik wens jullie wel een te gek weekeinde toe met een beetje mooi weer.
En Boris ik was laatst nog net op tijd in Leeuwarden om nog een fles whisky te halen bij die slijter die de whisky zelf op vaten rijpt.
Want hij is er inmiddels jammer genoeg mee gestopt.
Hahahaha, Ynnad. Testweekend is als het leven: you win some you lose some. Jammer dat je er niet bij kan zijn dit keer.

Je was gelukkig nog mooi op tijd met die slijter hij is inderdaad onlangs gestopt!
 
Nou helemaal uit Felsöszentmárton, maar ik ben er bij.
Die 1600 kliks ga ik redden,maak er een 3 daagse heen reis van.
Eerste stop camping balaton
Tweede stop ibis hotel erlangen
Derde dag Aankomt op mf weekend.
Lekker even bij kletsen met oude bekenden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan